Tussen alle jongons.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, áls ik kan dan kom ik natuurlijk ook even langs
chai, ezell, finlandquote:
<18 welquote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrouwen bestaan niet op FOK!, duh
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
zeg motorbloempje, jij woont toch wel in een riant huis
Maar dat kost dan weer een godsvermogen, rib uit mijn lijfquote:Op zondag 15 mei 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
proberen zo centraal mogelijk uiteraard, maarja met de trein zit je overal zo
Koop voor eind mei zo'n NS-dagkaart met je cultuurkaart voor 13,50 euro of zo!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Prulez het volgende:
[..]
Maar dat kost dan weer een godsvermogen, rib uit mijn lijf![]()
Moet mijn CJP-pas van dit jaar nog steeds ophalenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Koop voor eind mei zo'n NS-dagkaart met je cultuurkaart voor 13,50 euro of zo!
sigaretten-pas bij de akkoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet mijn CJP-pas van dit jaar nog steeds ophalen.
Doe snel dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent toch al te laat om dat treinkaartje te kopen. Dat was tot februari ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe actie.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent toch al te laat om dat treinkaartje te kopen. Dat was tot februari ofzo.
Waarom weet ik dat niet?!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe actie.Kopen tot en met 31 mei, geldig tot en met 30 juni.
O, aha.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://www.cultuurkaart.n(...)je_met_de_trein.html
Zeker komt die er!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef ThaTim het volgende:
Misschien...., maar meestal komt er niks van zo'n meet terecht.
Mede-oppasser meldt zichquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, áls ik kan dan kom ik natuurlijk ook even langs
als etsu het kan regelen word het rotterdamquote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mede-oppasser meldt zichAlhoewel het afhankelijk is van datum en locatie
Dat is wel tof want ik woon in de buurt van Rotterdam. Dan kan ik wel eventjes langskomen om IRL te moddenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef leeell het volgende:
[..]
als etsu het kan regelen word het rotterdam
mooi centraal en goed bereikbaar per trein
anders doen we het gewoon bij jouquote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel tof want ik woon in de buurt van Rotterdam. Dan kan ik wel eventjes langskomen om IRL te modden
beetje inzet als mod mag wel hoorquote:
Ja, maar er zijn grenzenquote:
je loopt de kantjes er weer vanafquote:
note +1quote:
alleen ben je niet uitgenodigd, jmrquote:
oostenquote:
Ben er eindelijk weg na 22 jaarquote:
reunie met je boerenlandschapquote:
Gewoon lekker met zn allen naar de Zwarte Cross gaan! Perfecte meetingspotquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef leeell het volgende:
we hebben nieuwe optie voor locatie
-Joosterd - achterhoek
wel verder en niet zo centraal, maarja, niemand die er iets op tegen heb toch?
dan heb je joosterd zn tuin niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met zn allen naar de Zwarte Cross gaan! Perfecte meetingspot
Landsgrenzen kennelijk, waar de meet is.quote:
achterhoekquote:
Leuk voor diegene. Ohja pap en mam vanavond komen hier 20 mensen die ik ken van internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef leeell het volgende:
stairway utrecht is zo doorsnee en niet origineel, heb het liever bij iemand zn huis/tuin, zo'n cafe is zo onpersoonlijk.
we wonen niet allemaal in urk...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuk voor diegene. Ohja pap en mam vanavond komen hier 20 mensen die ik ken van internet.
ok bij jou dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef Chai het volgende:
Ja maar is toch raar voor die ouders. Allemaal vreemden ineens in jouw huis. Nouja mijn ouders zouden het wel goed vinden maar toch.
Mooi dichtbij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef Chai het volgende:
Ja maar is toch raar voor die ouders. Allemaal vreemden ineens in jouw huis. Nouja mijn ouders zouden het wel goed vinden maar toch.
Hmm...dan zit ik nog in Bulgarije dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
Maar we moeten toch even rustig aan een datum verzinnen
10/11 juni lijkt me wel optimaal qua datum
dus als iedereen dan kan (1 van de 2 datums is goed)
en Joosterd het kan regelen...
Zie d'r FoBo.quote:
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
Voorstel definitieve datum: 3 dan wel 4 juni a.s.
Ik vertrek dan ook, naar Bulgarijequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.
Edit: Bevestiging. 3 Juni vertrek ik naar Praag.
Jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.
Edit: Bevestiging. 3 Juni vertrek ik naar Praag.
Ook jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vertrek dan ook, naar Bulgarije.
dan heb je nog geen meetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
Ik wil jullie wel op sleeptouw in Zwolle nemen.
Je hebt een McDonald's in 't centrumquote:
Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef leeell het volgende:
het maakt waarlijk geen ruk uit waar het is
als iemand maar een locatie beschikbaar heeft
naast de McDonalds dan
dealquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef leeell het volgende:
Nieuw idee:
camping zoeken dicht bij stad, tentje opzetten
naar stad, stappen en dan terug naar camping
Het gaat om een stadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
Camping de Agnietenberg in Zwolle.
Dan crash ik thuis neer.
jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Letstalk het volgende:
niet zo´n goed idee, hoe wil je van die camping naar de stad gaan? Moet iedereen zn fiets mee nemen ofzo?
Ovquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Letstalk het volgende:
niet zo´n goed idee, hoe wil je van die camping naar de stad gaan? Moet iedereen zn fiets mee nemen ofzo?
OV?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Letstalk het volgende:
Ja Leiden-Rotterdam is ook zo lekker goed te doen voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef leeell het volgende:
nee gewoon omstreeks Utrecht-Amsterdam-Leiden-Rotterdam etc
10 op 11 juni is mijn eigen EXA feest.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Is beetje jammer dat in de periode ná jullie examens ik moet studeren voor mijn laatste tentamens van het collegejaaroh,en 11 juni kan ik soberizo al niet
Caping de berenkuil in utechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef leeell het volgende:
Nieuw idee:
camping zoeken dicht bij stad, tentje opzetten
naar stad, stappen en dan terug naar camping
hjbquote:
ok die niet danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Leiden-Rotterdam is ook zo lekker goed te doen voor iedereen.
Dit is een beter ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
10 op 11 juni is mijn eigen EXA feest.![]()
Gewoon afspreken in centraal Nederland ergens in een cafe en de nacht doortrekken en met de vroegste trein naar huis.
genoteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
Caping de berenkuil in utecht
Zit naast een snelweg, maar dat is ook te zien in de prijs.
Dichter bij de stad kan niet in Utrecht.(naast utrecht letterlijk)
als camping zo dichtbij is taxi met 4 man delenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hebben meeste campings ov verbinding die ´s nachts ook nog rijd dan?
Je hebt altijd nachtbussen. Zeker op vrijdag-/zaterdagavond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hebben meeste campings ov verbinding die ´s nachts ook nog rijd dan?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Leiden-Rotterdam is ook zo lekker goed te doen voor iedereen.
Lees ik daar meet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
10 op 11 juni is mijn eigen EXA feestmeet.![]()
Gewoon afspreken in centraal Nederland ergens in een cafe en de nacht doortrekken en met de vroegste trein naar huis.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
Caping de berenkuil in utecht
Zit naast een snelweg, maar dat is ook te zien in de prijs.
Dichter bij de stad kan niet in Utrecht.(naast utrecht letterlijk)
Iedereen gaat sowieso haten op de stad hier, dus nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kunnen we niet gewoon bij jou tussen de koeien feesten en pitten Chai?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oke dit is te doen, hebben ze daar ook huisjes?
Pussy geen huiswerk heb je.. je hebt gewoon vakantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie mezelf echt niet na een nacht doorhalen 3 uur terug reizen
Stad? Waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen gaat sowieso haten op de stad hier, dus nee.
watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oke dit is te doen, hebben ze daar ook huisjes?
Ik niet en dat zeg ik als Zwollenaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen gaat sowieso haten op de stad hier, dus nee.
Uitnodigingen zijn vandaag de deur uit gegaan.quote:
Huiswerk is ook het minste probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Pussy geen huiswerk heb je.. je hebt gewoon vakantie.
Wat is er dan wel een probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Huiswerk is ook het minste probleem
Wat is het probleem dan jongeman?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Huiswerk is ook het minste probleem
maar is het een optie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar is wel heel anders dan bijv. de randstad.
zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar is wel heel anders dan bijv. de randstad.
Ik zie het probleem nog nietquote:
Maar voor wie is dat dichterbij? En is het voor iedereen goed te doen ivm reistijden enzo. Utrecht is sowieso voor iedereen goed te bereiken als in de meeste treinen komen daar langs etcquote:
Het gaat er toch om hoeveel plezier iedereen daar heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar voor wie is dat dichterbij? En is het voor iedereen goed te doen ivm reistijden enzo. Utrecht is sowieso voor iedereen goed te bereiken als in de meeste treinen komen daar langs etc
Zwolle dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen in de lijn Twente - Amsterdam wonen.
Met een beetje geluk passen er ook nog meerderen op een plek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef TMartina het volgende:
http://www.berenkuil.nl/kamperen/tarieven/
18 euro voor slaap plekje
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Ik woon in utrecht maar voor het idee zou ik meedoen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef leeell het volgende:
maar wie zou camping gewoon mee doen? :
Koekjestrommel
Leeell
Dastan
Joosterd
Yosander
Tmartina?
gewoon utrechtquote:
Utrechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Letstalk het volgende:
ik zou ook wel mee doen hoor, wel afhankelijk van waar t is enzo
Dat is op zich wel duidelijk nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Letstalk het volgende:
ik zou ook wel mee doen hoor, wel afhankelijk van waar t is enzo
Aah joh, gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
uh.. ik kom hier net het forum op.. heb nog niet echt alles gelezen :p
red jezelf nu het nog kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
motorbloempje, kom je ook ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
De berenkuil.. zeg maar niet dat je van FOK! bent als je reserveert!
ervaring?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe minder we hebben gecommuniceerd op het forum, hoe gemakkelijker het straks in het echt gaat, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zijn er eerder FOK!ers geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
hebben ze daar ervaring met fokkers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de 5 jaar meet was daar...! soaps, roddels en schandalen!
TROLLquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemen
ik zit 5 weken op Fok!...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemen
boeiend, als je maar kan crashenquote:
Dat moeten wij evenarenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de 5 jaar meet was daar...! soaps, roddels en schandalen!
nee maar ff langskomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wellicht rijd ik langs als ik kan, blijf iig niet slapen
Meh, ik heb er toen niet geslapen, maar we hadden toen een groot grasveld voor onszelf.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meh, ik heb er toen niet geslapen, maar we hadden toen een groot grasveld voor onszelf.
Ze zijn onlang failliet gegaan, vlak voor de 10 jaar meet (wat een toeal), maar nu zijn ze blijkbaar overgenomen?
ehm, nee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef TMartina het volgende:
Ok, maar motobloem heeft dan ook wel ervaring met hoe men naar de stad eventueel moet e.d
Ik ben 10/11 juni niet in 't landquote:
zijspan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem geen aangeschoten/dronken mensen mee op de motor
jammers, weinig loyaliteit tegenover de Fok! jeugdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga ik er niet speciaal voor aanschaffen
Ben dan op vakantie...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef leeell het volgende:
OK
3/4 Juni. Camping/Utrecht meet :
Leeell
Dastan
wie nog meer
met een reden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
jammers, weinig loyaliteit tegenover de Fok! jeugd
laat je op een camping nou net goed kunnen overnachten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Koppiepeest:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
Je kunt toch met ons meekamperen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Koppiepeest:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
we doen campingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Koppiepeest:
wat een toevalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laat je op een camping nou net goed kunnen overnachten...
en 2 danquote:
Aw, elke datum heeft dus zijn nadeel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ben 6-14 weg, en daarna nog veel langer weg
cancel je vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ben 6-14 weg, en daarna nog veel langer weg
juist!quote:
je kunt toch vrij vragen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Wat zijn de data's? Ik moet altijd op zaterdag werken, maar van vrijdag op zaterdag zou op zich kunnen maar laat het niet van mij afhangen mijn werk is zo onvoorspelbaar als wat
extra dagje manquote:
een avond moet wel lukken tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 10 werkdagen op rij vrij gevraagd, ik ben er al 5 weken niet geweest dus vrij vragen gaat niet lukken. Mijn bazige afwasmattie is dan ook weg dus sowieso kan die al niet invallen
niet onnodig ingewikkeld makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef TMartina het volgende:
Poll: Wanneer?
• 2 juni DO
• 3 juni VRIJ
• 4 juni ZAT
• 9 juni DON
• 10 juni VRIJD
• 11 juni ZATE
• 16 juni DONDER
• 17 juni VRIJDAG
• 18 juni ZATERDAG
Tussenstand:
[ afbeelding ]