ik zit 5 weken op Fok!...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemen
boeiend, als je maar kan crashenquote:
Dat moeten wij evenarenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de 5 jaar meet was daar...! soaps, roddels en schandalen!
nee maar ff langskomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wellicht rijd ik langs als ik kan, blijf iig niet slapen
Meh, ik heb er toen niet geslapen, maar we hadden toen een groot grasveld voor onszelf.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meh, ik heb er toen niet geslapen, maar we hadden toen een groot grasveld voor onszelf.
Ze zijn onlang failliet gegaan, vlak voor de 10 jaar meet (wat een toeal), maar nu zijn ze blijkbaar overgenomen?
ehm, nee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef TMartina het volgende:
Ok, maar motobloem heeft dan ook wel ervaring met hoe men naar de stad eventueel moet e.d
Ik ben 10/11 juni niet in 't landquote:
zijspan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem geen aangeschoten/dronken mensen mee op de motor
jammers, weinig loyaliteit tegenover de Fok! jeugdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga ik er niet speciaal voor aanschaffen
Ben dan op vakantie...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef leeell het volgende:
OK
3/4 Juni. Camping/Utrecht meet :
Leeell
Dastan
wie nog meer
met een reden...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
jammers, weinig loyaliteit tegenover de Fok! jeugd
laat je op een camping nou net goed kunnen overnachten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Koppiepeest:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |