maar is het een optie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar is wel heel anders dan bijv. de randstad.

zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar is wel heel anders dan bijv. de randstad.

Ik zie het probleem nog nietquote:

Maar voor wie is dat dichterbij? En is het voor iedereen goed te doen ivm reistijden enzo. Utrecht is sowieso voor iedereen goed te bereiken als in de meeste treinen komen daar langs etcquote:

Het gaat er toch om hoeveel plezier iedereen daar heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar voor wie is dat dichterbij? En is het voor iedereen goed te doen ivm reistijden enzo. Utrecht is sowieso voor iedereen goed te bereiken als in de meeste treinen komen daar langs etc

Zwolle dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen in de lijn Twente - Amsterdam wonen.

Met een beetje geluk passen er ook nog meerderen op een plek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef TMartina het volgende:
http://www.berenkuil.nl/kamperen/tarieven/
18 euro voor slaap plekje
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=il

Ik woon in utrecht maar voor het idee zou ik meedoen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef leeell het volgende:
maar wie zou camping gewoon mee doen? :
Koekjestrommel
Leeell
Dastan
Joosterd
Yosander
Tmartina?

gewoon utrechtquote:

Utrechtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Letstalk het volgende:
ik zou ook wel mee doen hoor, wel afhankelijk van waar t is enzo

Dat is op zich wel duidelijk nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Letstalk het volgende:
ik zou ook wel mee doen hoor, wel afhankelijk van waar t is enzo

Aah joh, gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
uh.. ik kom hier net het forum op.. heb nog niet echt alles gelezen :p

red jezelf nu het nog kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]

motorbloempje, kom je ook ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
De berenkuil.. zeg maar niet dat je van FOK! bent als je reserveert!

ervaring?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

Hoe minder we hebben gecommuniceerd op het forum, hoe gemakkelijker het straks in het echt gaat, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]

Zijn er eerder FOK!ers geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

hebben ze daar ervaring met fokkers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemenquote:

quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de 5 jaar meet was daar...! soaps, roddels en schandalen!

TROLLquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En ik zit pas sinds.. een weekje ofzo op fok.. dus dan gelijk meeten met allemaal rare mensen die mij de hele dag troll noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |