alleen ben je niet uitgenodigd, jmrquote:
oostenquote:
Ben er eindelijk weg na 22 jaarquote:
reunie met je boerenlandschapquote:
Gewoon lekker met zn allen naar de Zwarte Cross gaan! Perfecte meetingspotquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef leeell het volgende:
we hebben nieuwe optie voor locatie
-Joosterd - achterhoek
wel verder en niet zo centraal, maarja, niemand die er iets op tegen heb toch?
dan heb je joosterd zn tuin niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met zn allen naar de Zwarte Cross gaan! Perfecte meetingspot
Landsgrenzen kennelijk, waar de meet is.quote:
achterhoekquote:
Leuk voor diegene. Ohja pap en mam vanavond komen hier 20 mensen die ik ken van internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef leeell het volgende:
stairway utrecht is zo doorsnee en niet origineel, heb het liever bij iemand zn huis/tuin, zo'n cafe is zo onpersoonlijk.
we wonen niet allemaal in urk...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuk voor diegene. Ohja pap en mam vanavond komen hier 20 mensen die ik ken van internet.
ok bij jou dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef Chai het volgende:
Ja maar is toch raar voor die ouders. Allemaal vreemden ineens in jouw huis. Nouja mijn ouders zouden het wel goed vinden maar toch.
Mooi dichtbij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef Chai het volgende:
Ja maar is toch raar voor die ouders. Allemaal vreemden ineens in jouw huis. Nouja mijn ouders zouden het wel goed vinden maar toch.
Hmm...dan zit ik nog in Bulgarije dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
Maar we moeten toch even rustig aan een datum verzinnen
10/11 juni lijkt me wel optimaal qua datum
dus als iedereen dan kan (1 van de 2 datums is goed)
en Joosterd het kan regelen...
Zie d'r FoBo.quote:
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
Voorstel definitieve datum: 3 dan wel 4 juni a.s.
Ik vertrek dan ook, naar Bulgarijequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.
Edit: Bevestiging. 3 Juni vertrek ik naar Praag.
Jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vertrek 3 Juni volgensmij naar Praag, dus dat is een nee van mijn kant.
Edit: Bevestiging. 3 Juni vertrek ik naar Praag.
Ook jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vertrek dan ook, naar Bulgarije.
dan heb je nog geen meetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
Ik wil jullie wel op sleeptouw in Zwolle nemen.
Je hebt een McDonald's in 't centrumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |