Koop voor eind mei zo'n NS-dagkaart met je cultuurkaart voor 13,50 euro of zo!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Prulez het volgende:
[..]
Maar dat kost dan weer een godsvermogen, rib uit mijn lijf![]()
Moet mijn CJP-pas van dit jaar nog steeds ophalenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Koop voor eind mei zo'n NS-dagkaart met je cultuurkaart voor 13,50 euro of zo!
sigaretten-pas bij de akkoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet mijn CJP-pas van dit jaar nog steeds ophalen.
Doe snel dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent toch al te laat om dat treinkaartje te kopen. Dat was tot februari ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe actie.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent toch al te laat om dat treinkaartje te kopen. Dat was tot februari ofzo.
Waarom weet ik dat niet?!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe actie.Kopen tot en met 31 mei, geldig tot en met 30 juni.
O, aha.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://www.cultuurkaart.n(...)je_met_de_trein.html
Zeker komt die er!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef ThaTim het volgende:
Misschien...., maar meestal komt er niks van zo'n meet terecht.
Mede-oppasser meldt zichquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, áls ik kan dan kom ik natuurlijk ook even langs
als etsu het kan regelen word het rotterdamquote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mede-oppasser meldt zichAlhoewel het afhankelijk is van datum en locatie
Dat is wel tof want ik woon in de buurt van Rotterdam. Dan kan ik wel eventjes langskomen om IRL te moddenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef leeell het volgende:
[..]
als etsu het kan regelen word het rotterdam
mooi centraal en goed bereikbaar per trein
anders doen we het gewoon bij jouquote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel tof want ik woon in de buurt van Rotterdam. Dan kan ik wel eventjes langskomen om IRL te modden
beetje inzet als mod mag wel hoorquote:
Ja, maar er zijn grenzenquote:
je loopt de kantjes er weer vanafquote:
note +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |