Ken je klassiekers.quote:
Nee, kees prins is HARDquote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Trade het volgende:
Ze hadden ook Martin Morero kunnen laten zingen.....
Stekelenburg en Vertonghen hingen uit de bus maar ze moesten bukken omdat er een kabel over de weg heen hing.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
WTF is het toch met het niet vast kunnen houden van prijzen dit seizoen. Gebrek aan ervaring ofzo?
dat verbaast mij nietsquote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GRIP 2 is van kracht. Zegt niks over 'slachtoffers' maar over het besturen van een incident/evenement. Maar dan nog, ze verwachten nog iets.
Komt door die mongool die het presenteert, hij krijgt het nog wel voor elkaar om grote paniek te veroorzaken in die groep daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GRIP 2 is van kracht. Zegt niks over 'slachtoffers' maar over het besturen van een incident/evenement. Maar dan nog, ze verwachten nog iets.
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Komt door die mongool die het presenteert, hij krijgt het nog wel voor elkaar om grote paniek te veroorzaken in die groep daar.
"Ja.. jaaa.. ik zie al wat vuur eruit komen. Het staat daar vol met gasflessen hoor jongens.. kijk maar, naast die dode vrouw daar!"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"
Ik zit te wachten op een LOTR achtige scene waarbij de torens instorten met veel dramaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"
een hele arenaquote:
"die toren hé, dat is eigenlijk de luchtverkeerstoren. Als je er nu niet uit gaat crashed er straks een vliegtuig"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
"Ja.. jaaa.. ik zie al wat vuur eruit komen. Het staat daar vol met gasflessen hoor jongens.. kijk maar, naast die dode vrouw daar!"
Naar hem luisteren ze vast wel, is de gedachtequote:
Jep, of denk je dat die waarschuwingen voor de katse kut waren?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:03 schreef Trade het volgende:
Zoonlief zegt: "roep je me als die torens instorten..."
Het zou officieel maar van 7 tot 8 duren. En de gemeente is een beetje boos ja. Vertonghen en steek en ooijer ook niet luisterenquote:
Wat een ramp zou dat zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Ja lekker achter het concertgebouw om, direkt komen ze hier in de buurt
ja, ga achterlangs weg via het concertgebouw, of via de zijkant of zoiets...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Ja lekker achter het concertgebouw om, direkt komen ze hier in de buurt
Haha kan niet beter inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu.nl
wel mooie timing van de fotograaf!
Jammer dat je de blik op hun gezicht niet zitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu.nl
wel mooie timing van de fotograaf!
Nee die hangen er voor nietsquote:
jup, tramlijnenquote:
De Jong lijkt het wel grappig te vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat je de blik op hun gezicht niet zit
Bovenleiding van de tram 750 Volt.quote:
uit dak hangen, dan ineens een tramleiding oid moeten passeren, en in de buk-reflex dat ding uit je handen laten pleurenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef schommelstoel het volgende:
Maar staat het op beeld vast, dat de schaal viel?
Hoe is het eigenlijk gebeurt?
Die staat te lachen inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong lijkt het wel grappig te vinden
Ben je die negers nog tegen gekomen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben helemaal kapotgebeukt hiero
Was wel leuk
Die gozer op de fiets heeft een mooi filmpje ervan.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef Strani het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/209422/ajax-bus-rijdt-over-schaal.html
Hoe is het mogelijk!
Welke negers?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die staat te lachen inderdaad.
[..]
Ben je die negers nog tegen gekomen?
Vrouwen die gaan huilen om voetbal
Youtube in de gaten houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gozer op de fiets heeft een mooi filmpje ervan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef Strani het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/209422/ajax-bus-rijdt-over-schaal.html
Hoe is het mogelijk!
Stond wel een neger voor mij, hij heette smoofie ja.quote:
Später.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stond wel een neger voor mij, hij heette smoofie ja.![]()
Stond dicht bij de mast. Steeds van die nerd die erop gingen, en er weer af.![]()
Maar ga ff de stad in
Post de foto danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef Trade het volgende:
Die foto voor de world press photo.... Geweldig!!!!
Amsterdam zou eigenlijk geen grote evenementen mogen organiserenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Saind het volgende:
Volgens geenstijl rellen op museumplein, zijn er ergens beelden?
Zegt Geenstijl jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Temlin het volgende:
UPDATE: Rellen, vuurwerk en vechtpartijen op Museumplein. Er wordt met hekken gegooid.
bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Temlin het volgende:
UPDATE: Rellen, vuurwerk en vechtpartijen op Museumplein. Er wordt met hekken gegooid.
Die tweet komt van FMCNLquote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, kwestie van P2000 verkeerd interpreteren.
Dus? Van de brandweer worden alleen de OVD's en HOVD's gealarmeerd. (OVD = officier van dienst)quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die tweet komt van FMCNLhttp://twitter.com/#!/FMCNL
Idd, niks bijzonders aan de hand nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef no1uknow het volgende:
Valt dus wel mee, verdrukking 'heb je' met zo'n mensenmassa. Wat een sensatiezoekers.
Het gaat dan ook om de veiligheid van het plein, en niet om die van de mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Plein schoonvegen, dat helpt. Die gasten konden er sowieso al niet af omdat het veel te druk was
Jij bent ook een beetje simpel of niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef Temlin het volgende:
Maar goed dat de politie het na 30 minuten al afgekapt heeft dan.
Oke we gaan jou even platdrukken met heel fok. Vervolgens kan je snel weg met de ambulance. Dan piep je wel anders.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef no1uknow het volgende:
Valt dus wel mee, verdrukking 'heb je' met zo'n mensenmassa. Wat een sensatiezoekers.
Dit was ook gewoon de planning hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze hadden het gewoon langzaam en normaal af moeten breken. Als je het zo abrupt afbreekt gaat het altijd fout.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oke we gaan jou even platdrukken met heel fok. Vervolgens kan je snel weg met de ambulance. Dan piep je wel anders.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oke we gaan jou even platdrukken met heel fok. Vervolgens kan je snel weg met de ambulance. Dan piep je wel anders.
Het zou nog een uur + door gaan met muziek en zo.quote:
Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef Temlin het volgende:
Nou ik wens Ajax als ze weer kampioen worden veel plezier op het P2 voor de volgende huldiging.
Ah, je bent net terug van het museumplein lees ik. Die foto's eerder gepost zijn photoshops...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.
Lul niet zo stom jij.
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.
Lul niet zo stom jij.
Was jij aanwezig danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom jij.
Je kunt tenminste over de A1 rijden vanavond.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?
Wat moet ik op de A1?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt tenminste over de A1 rijden vanavond.
Welk rellen? Welke vernielingen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?
Ninja edit.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)te-sfeer-museumplein
Hier en daar een vechtpartijtje.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)te-sfeer-museumplein
Er zijn ook al diverse charges uitgevoerd door de ME. Dus 'hier en daar een vechtpartijtje' is waarschijnlijk al achterhaald. Ondertussen worden de spelers van Twente trouwens 'feestelijk' onthaald, je zou bijna denken dat ze in Enschede kampioen zijn gewordenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier en daar een vechtpartijtje.
Sja, dat was vanmiddag in Enschede ook. Dat krijg je vanzelf met zulke mensenmassa's, heeft niks met 'supporters van club X' te maken.
Mensen snappen dat niet. Ze lieten het bij de NOS net ook zien, de enige gewonden zijn de mensen die verdrukt waren.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier en daar een vechtpartijtje.
Sja, dat was vanmiddag in Enschede ook. Dat krijg je vanzelf met zulke mensenmassa's, heeft niks met 'supporters van club X' te maken.
ME voert altijd charges uit als ze ergens aanwezig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn ook al diverse charges uitgevoerd door de ME. Dus 'hier en daar een vechtpartijtje' is waarschijnlijk al achterhaald. Ondertussen worden de spelers van Twente trouwens 'feestelijk' onthaald, je zou bijna denken dat ze in Enschede kampioen zijn geworden
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ME voert altijd charges uit als ze ergens aanwezig zijn.
Bij feestjes in Amsterdam blijkbaar wel. Vechtpartijen en vernielingen horen er blijkbaar bij. Ik vind het niet normaal maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:
Volgens GS wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Hoop niet dat er een kindje op dat stoeltje zit?
quote:
Ziet er meer uit als een aanhoudingseenheid van de politie.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Ah leuk, rellende negers die de huldiging als gelegenheid aangrijpen
Dus elk weekend staan er tientallen fans op een dak van een museum of wordt er iemand de dranghekken ingetrapt?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:02 schreef no1uknow het volgende:
Nou nou boe hoe grimmige beelden, dit soort vechtpartijen vinden elk weekend plaats bij uitgaansgelegenheden.
Naja, er is elk weekend voetbal.....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dus elk weekend staan er tientallen fans op een dak van een museum of wordt er iemand de dranghekken ingetrapt?
Aan mensen zoals jou hebben we wat, allemachtig wat een domme opmerking.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
is toch leuk joh die gasten hebben er 7 jaar op moeten wachten laat ze dan een paar fietsen en of bushokjes in mekaar trappen moet toch kunnen![]()
Geeft alleen maar aan dat het allemaal niet zo verwonderlijk is wat hier gebeurd.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aan mensen zoals jou hebben we wat, allemachtig wat een domme opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |