Ken je klassiekers.quote:
Nee, kees prins is HARDquote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Trade het volgende:
Ze hadden ook Martin Morero kunnen laten zingen.....
Stekelenburg en Vertonghen hingen uit de bus maar ze moesten bukken omdat er een kabel over de weg heen hing.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
WTF is het toch met het niet vast kunnen houden van prijzen dit seizoen. Gebrek aan ervaring ofzo?
dat verbaast mij nietsquote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GRIP 2 is van kracht. Zegt niks over 'slachtoffers' maar over het besturen van een incident/evenement. Maar dan nog, ze verwachten nog iets.
Komt door die mongool die het presenteert, hij krijgt het nog wel voor elkaar om grote paniek te veroorzaken in die groep daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GRIP 2 is van kracht. Zegt niks over 'slachtoffers' maar over het besturen van een incident/evenement. Maar dan nog, ze verwachten nog iets.
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Komt door die mongool die het presenteert, hij krijgt het nog wel voor elkaar om grote paniek te veroorzaken in die groep daar.
"Ja.. jaaa.. ik zie al wat vuur eruit komen. Het staat daar vol met gasflessen hoor jongens.. kijk maar, naast die dode vrouw daar!"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"
Ik zit te wachten op een LOTR achtige scene waarbij de torens instorten met veel dramaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"jongens, jongens. Niet in die torens klimmen, die gaat ontploffen!!!!!"
een hele arenaquote:
"die toren hé, dat is eigenlijk de luchtverkeerstoren. Als je er nu niet uit gaat crashed er straks een vliegtuig"quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
"Ja.. jaaa.. ik zie al wat vuur eruit komen. Het staat daar vol met gasflessen hoor jongens.. kijk maar, naast die dode vrouw daar!"
Naar hem luisteren ze vast wel, is de gedachtequote:
Jep, of denk je dat die waarschuwingen voor de katse kut waren?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:03 schreef Trade het volgende:
Zoonlief zegt: "roep je me als die torens instorten..."
Het zou officieel maar van 7 tot 8 duren. En de gemeente is een beetje boos ja. Vertonghen en steek en ooijer ook niet luisterenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |