Halve finales:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kan ik nergens vinden wanneer het JSF weer begint (nationaal)...
quote:The following 12 nations signed up for the competition:
•Armenia (AMPTV, Host Broadcaster)
•Belarus (BTRC)
•Belgium (VRT)
•Georgia (GPB)
•Lithuania (LRT)
•FYR Macedonia (MKRTV)
•Moldova (TRM)
•The Netherlands (AVRO)
•Russia (RTR)
•San Marino (SMRTV)
•Sweden (SVT)
•Ukraine (NTU)
Klopt (helaas), Sietse Bakker ging toch lobbyen voor meer deelnemers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef TheVulture het volgende:
12 landen nog maar... het worden er elk jaar minder geloof ik
Bekijk het positief: De kans dat Nederland van een andere jury punten krijgt, is meer dan 90%.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef TheVulture het volgende:
12 landen nog maar... het worden er elk jaar minder geloof ik
Bron: http://songfestival.web-log.nlquote:Junior: Bulgarije alsnog van de partij
De Bulgaarse omroep BNT heeft zich alsnog ingeschreven voor het Junior Eurovisie Songfestival. Hoewel de deelnemerslijst vorige maand al bekend werd gemaakt, lieten zowel de EBU als de Armeense omroep weten nog in gesprek te zijn met een aantal omroepen om het aantal deelnemers te verhogen. Met de Bulgaarse deelname zijn dat er nu 13.
De omroep maakte ook meteen bekend dat de nationale finale op 2 oktober zal plaatsvinden. In eerste instantie worden 30 kandidaten geselecteerd voor een auditieronde op 17 en 18 september. De beste tien blijven over. (bron: BNT)
Geplaatst op 16/08/2011 om 10:26
Idd, 12 vind ik eigenlijk wel erg triest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Mooi dat de Bulgaren ook van de partij zijn!
dat ook maar het klinkt ook gewoon erg zwak en eentonig. als dit wint zal het wel zoiets worden als dat russiche jongetje van een paar jaar geleden met die harry potter operaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:54 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Junme dat klinkt heel erg gejat vind ik.
hahahah slaapliedje xD niveau jesc gaat sowieso achteruit steeds meer eentonige liedjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:59 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik heb die clip beluisterd en ik vind het nog steeds gejat klinken, een on origineel thema e een vreemd trio. Aan de andere kant is het nu ook weer niet heel slecht en als je dit nummer restyled en het door een goede producer met een bekende artiest onder handen laat nemen dan kan het best goed klinken. Maar in deze versie met deze drie kids blijft het een slaapliedje.
De Nederlandse juniorliedjes zijn erg Kinderen-voor-kinderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahah slaapliedje xD niveau jesc gaat sowieso achteruit steeds meer eentonige liedjes
inderdaad, vind belgie altijd veel beter. En die zijn ook nederlandstalig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:21 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
De Nederlandse juniorliedjes zijn erg Kinderen-voor-kinderen.
Toch mogen we ook niet klagen, want het leeft in elk geval wel en er worden elk jaar duizenden liedjes in gezonden. Zou leuk zijn als een ex-deelnemer aan junior het ook eens op het ESF ging proberen. Dat is nog niet eerder voorgekomen ( alleen t meisje van Polen uit 2004, was in 2010 achtergrondzangeres)quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
inderdaad, vind belgie altijd veel beter. En die zijn ook nederlandstalig.
jaa en soms wordt echt talent ontdekt dat daarna verder gaat, zoals tess ralf lisamyschelley en rready. Dat jodelmeisje van belgie heeft wel ooit gezegd dat ze graag naar get eurovisie wil maar nog te jong isquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Toch mogen we ook niet klagen, want het leeft in elk geval wel en er worden elk jaar duizenden liedjes in gezonden. Zou leuk zijn als een ex-deelnemer aan junior het ook eens op het ESF ging proberen. Dat is nog niet eerder voorgekomen ( alleen t meisje van Polen uit 2004, was in 2010 achtergrondzangeres)
Ik heb tijdje wat contact gehad met Tess( JESF 2005) maar zij is nu muzikaal een heel andere weg opgegaan. Wie weet wil Ralf later wel naar het grote ESF. Ik denk niet dat hij daar negatief tegenover staat. Het is geen garantie voor succes natuurlijk, maar als ie nu gewoon met dezelfde mensen werkt...
Persoonlijk heb ik echt niets met rap en past het liedje van Sera meer in mijn straatje. Dat ze huilde kan ook komen door alle spanningen. En tja verliezen hoort er nu eenmaal bij he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef magneetstrip het volgende:
Rachel is terecht door naar de finale. Yassir, tsja, ik hoop dat hij over twee weken beter zingt, ik vond hem het minste van vanavond.
Wel zielig voor Sera dat ze moest huilen!
klopt je moet minimaal 16 zijn. Alhoewel België wel weet hoe je dat moet omzeilen (iets met Sandra Kim).quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jaa en soms wordt echt talent ontdekt dat daarna verder gaat, zoals tess ralf lisamyschelley en rready. Dat jodelmeisje van belgie heeft wel ooit gezegd dat ze graag naar get eurovisie wil maar nog te jong is
Die heeft toch gewonnen waarom sturen ze hem nu niet naar de normale editie met een nieuw liedje dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Ralf met Click Clack was nou precies zoals ze het bij de volwassen versie ook moeten aanpakken... de hele act klopte
Eens. Ik heb nog niet alle nummers die tot nu toe bekend zijn gehoord, maar dit is toch wel een van de betere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Het is Britney Spears meets Rhianna, absoluut een kanshebber in Armenie
Jazeker. Stond het volgens mij al heel langquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Staat dat winnende liedje al op youtube? Vast wel he?
Heb het niet gezien, dus ga even luisterenZou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Staat dat winnende liedje al op youtube? Vast wel he?
Heb het niet gezien, dus ga even luisterenZou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaalquote:
Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaalVolgens mij heeft zij ook meer kans op een top-10 notering dan deze inzending, maar opzich is deze niet slecht.
Leuke winnaar van Nederland trouwens
Voor Nederland is/was het wel moeilijkerquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.
Twee keer meedoen mag inmiddels gewoon. Platencontract zal dan niet zo zijn/er zal een uitzondering voor zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef magneetstrip het volgende:
Trouwens waarom heeft hetzelfde meisje dat in 2009 het JESC voor Rusland won dit jaar ook gewonnen? Lijkt me niet helemaal eerlijk voor de andere deelnemers, gezien zij al één keer mee heeft gedaan, gewonnen voor Rusland, internationaal tweede is geworden, platencontract heeft (dat mocht toch niet? meedoen als je al een platencontract hebt (gehad)), en alleen kinderen tussen 10 en 15 jaar mee mogen doen en zo anderen minder kans hebben om zelf een keer te winnen.
twitter:JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
Wat 8 inwoners?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Geen San Marino op het juniortwitter:JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
Sarcasme, ironiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wat 8 inwoners?Er wonen toch wel meer kinderen in San Marino?
http://www.songfestivalwe(...)2-weer-in-nederland/quote:Junior: Internationale finale 2012 weer in Nederland!
Nederland gaat net als in 2007 de internationale finale van het Junior Eurovisie Songfestival organiseren. In 2007 vond het festival in Rotterdam plaats. Waar het Junior Songfestival in 2012 wordt gehouden, is nog niet bekend.
Het nieuws werd vanmorgen bekend gemaakt tijdens de start van de delegatiebijeenkomst in Jerevan waar het festival dit jaar wordt gehouden. Wie de andere kandidaten waren, werd niet bekend gemaakt. Volgend jaar is het de tiende editie van het festival dat in 2003 begon. Nederland is het eerste land dat de organisatie voor de tweede maal op zich neemt. De AVRO blijft verbonden aan het festival en zal dus ook de organisatie op zich nemen.
De EBU richt zich voor volgend jaar op meer deelnemers, maar ook op een ‘intiemer evenement’.
Ben ik 2007 geweest en ga volgend jaar denk ik weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
http://www.songfestivalwe(...)2-weer-in-nederland/
Weer Rusland en Armenie als een van de eerste en Belarus bij de laatstequote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:30 schreef hole1988 het volgende:
dit is de volgorde van optreden dit jaar
• Russia
• Latvia
• Moldova
• Armenia
• Bulgaria
• Lithuania
• Ukraine
• FYR Macedonia
• The Netherlands
• Belarus
• Sweden
• Georgia
• Belgium
Het staat alleen op wiki wat ik tot zover heb kunnen ontdekken.quote:• Frankrijk
• Zwitserland
• Roemenië
• Cyprus
• Servië
• Portugal
• Spanje
• Verenigd Koninkrijk
• Denemarken
• Noorwegen
Die lijsten zijn er elk jaar en zijn nogal speculatief. Is 80% gewoon wishfull thinking.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef hole1988 het volgende:
ik zat op wiki en het viel me op dat daar een lijstje staat met terugkerende landen in 2012 http://nl.wikipedia.org/w(...)l#Deelnemende_landen
[..]
Het staat alleen op wiki wat ik tot zover heb kunnen ontdekken.
De loting doet me een beetje denken aan de loting van 2009, het jaar waarin Nederland won.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:30 schreef hole1988 het volgende:
dit is de volgorde van optreden dit jaar
• Russia
• Latvia
• Moldova
• Armenia
• Bulgaria
• Lithuania
• Ukraine
• FYR Macedonia
• The Netherlands
• Belarus
• Sweden
• Georgia
• Belgium
Ik vind de liedjes van Nederland ook niet erg goed, alhoewel de laatste jaren het niveau wel weer omhoog gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Heb net de Nederlandse inzendingen beluisterd (was het helemaal vergeten te kijken toen het op tv was).
Mijn mening:
Rachel: Mwah ....
Noah: Nee. Gewoon nee.
Yassir: Yes-R junior! Alleen niet echt iets voor het Junior Songfestival.
Junme: Dramatisch.
Joël: Het beste liedje, alleen jammer dat hij niet kan zingen.
Sera: Wat mij betreft de winnares. Leuker en beter dan Rachel.
Lidewei: Mwah ...
Polle (wie noemt z'n kind nou zo? Dat vind ik eerder een naam voor een huisdier): Best goed.
Nu nog de inzendingen van de andere landen bekijken.
Dat denk ik ook. Ik denk dat het tussen Rusland, Zweden en Nederland zal gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Zou zomaar eens de 2e Nederlandse zege kunnen worden
Maar laatste? Nee tochquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb de buitenlandse inzendingen nog niet gezien, maar ik heb bij de inzending van Nederland het gevoel dat het zo maar eens laatste zou kunnen worden.
Ik zie het eerlijk gezegd echt niet winnen.
quote:The stage is yours,RACHEEEEEEEEEEEL! And here they are! I love their song and she sings pretty well and left a great impression! Her backing dancers try to help her and also sing along! I love their performance and I think she does everything great! I was even dancing while she was singing!)) She feels free on stage and that makes her performance look great and she is obviously THE BEST so far! I hope she will do great during the final! I couldn't stop admiring her and couldn't help dancing! I don't know what made me dance and cheer up but I LOVEEEEEEEEEEEEEEEE HER! She is AWESOMEEEEEEEE
))))
Good luckkkkkk )))))))
quote:In a classic case of ’If it ‘aint broke, don’t fix it’ Rachel from The Netherlands keep the same scaffold filled performance that unanimously brought her victory in the Dutch national final. It’s safe to say that this was the best rehearsal of the day and is just as polished and strong as people expected. The backing dancers are wearing bright clothes and the whole act works very well on screen.
Ook bij het JESF? Ik weet het niet eigenlijk...quote:
Sinds 2008, dus dew bijtjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij was dat sinds het jaar van Ralf, maar weet het ook niet zeker
ESCkaz.com:quote:One of the favourites, is the Dutch song, which looks incredible on stage with the lighting all set up. During the performance there are pink and blue and white lights that light up the stage -- it adds even more energy to the performance! This is a deserved favourite heading into the final.
Interview ESCkaz:quote:Rachel is next on stage, when her second rehearsal start she was great from beginning till end. The styling and the act looks very great. Rachel' s voice is still amazing when she sing at live, until now I didn't heard a bad note. Rachel has fun on stage, when the floor-manager is watching the show back again she is laughing around with her dancers. I guess she has a good chance to win. She had to sing her song 3 times for the light, camera's and sound checks. Her country can be proud of her and we hope she will get a lot of points!
quote:After Belgium left the stage. they prepared it for the opening. A girl would fly above the stage with the trophy. She would fly above above the public, but when it was happening it went all wrong, she bumped her head to the beam with light, than she flight back and bumped again to the other lights. Now they probably gonna skip that part because is very dangerous. Now they just let the girl walk down the stairs in smoke.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Zaterdag bij de aftiteling: "Three children were killed during the rehearsals of this show"
ESCdailyquote:And to end the rehearsals Femke Verschueren took place on stage. She took a few new heart balloons with her, which looked very cute. Also she was wearing her dress with the dots on it. You just can see she really loves her stay in here, and sings very well. When she finished first time singing, she had to wait for a time. While she was waiting she had fun with the dancers. Belgium is a great song to end the list of the 13 participants, her cute performance will melt all of Europe's hearts. Good luck Belgium!
quote:Belgian representative Femke is next on stage with her fun song ‘Een kusje meer’! She’s supported on stage by four backing dancers who are accompanied by a firey red background which ‘ignites’ the stage. Femke looks very confident and her strong vocals today is a highlight of her rehearsal -- she’s pleasant on stage and a real delight in the press area!.
quote:Rachel gives another strong performance, which is very well shot. The changes of colors in the background give a good effect to this song, and the camera shows most of the good-practiced choreography of Rachel and her dancers.
quote:The Netherlands have been playing around with some colours this morning, but the act is as polished as they come. To be completely fair, this is a senior Eurovision level of performance from Rachel. The act is slick and the lighting works well. The scaffolding prop is being used effectively in the performance.
quote:
Maar goed, ik vind Oikotimes.com vaak negatief over Nederlandse inzendingen.quote:Now on the performance: I am disappointed from Rachel. First of all the the stage lights are too dark for this act and although the vocal performance is steady and nice, it seems that it is not as strong as many will see tomorrow.
quote:Liam: Netherlands are up now and looks incredibly strong. Rachel sounds great and the dancers are all in time this time. This is certainly one of the ones to beat and is easily one of the most put together performances. Europe is going to love Rachel!
quote:Luke: Netherlands was excellent! Good from start to finish, and a definite fun-factor on stage!
Je hebt niet veel gemist, alleen Rusland was nog wel goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Godver. Ik dacht dat het om 20:30 zou beginnen. Ik-weet-niet-hoeveel inzendingen gemist.
Ik had Rusland en Letland ook willen horen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, alleen Rusland was nog wel goed![]()
Moldavie
Armenie
De volgorde:quote:
Mwah Letland was best saai, meisje staat alleen op het podium mar zingt wel goed, ik vind persoonlijk zelf allene Rusland, Bulgarije en Litouwen goede optredens hebben tot nu toequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had Rusland en Letland ook willen horen.
Gelukkig moeten België, Nederland en Wit-Rusland nog.
Kan meevallen.. Dacht het op het eerste moment ook maar als je echt naar haar gezicht kijkt heeft het wel kinderlijke trekjes.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Iedereen op het podium moet toch tussen de 10 en de 15 jaar oud zijn?
Die meid ziet er veel ouder uit.
Pubers van tegenwoordig ... zien er veel ouder uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan meevallen.. Dacht het op het eerste moment ook maar als je echt naar haar gezicht kijkt heeft het wel kinderlijke trekjes.
Denk meezingen met bandje? Voor als het helemaal fout gaat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dacht dat ze te vroeg begon te zingen.. Of is het helemaal niet live?
hierna ga je nog verder terug in de tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij ben ik in 1980 terecht gekomen.
Maar dit is schattig. Die van Georgië was gewoon fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hierna ga je nog verder terug in de tijd.
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Wit-Rusland, België, Nederland en Zweden vond ik toch wel de beste vanavond.
Macedonië ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vond
Ik was eerst ook voor Oekraine maar vond haar toch erg vals zingen vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ben toch voor de Oekraïne als ik dit zie.
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die Moldavie verschrikkelijk vond?
Mee eens, iedereen deed het wel goed hoor maar sommige optredens waren verschrikkelijk om naar te kijken, zoals Moldavie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.
En volgend jaar dus weer een dramatische show. Nederland moet dit soort dingen niet organiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armenië.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
De enige keer dat ik keek was toen.
Inmiddels al bijna opgedroogd ookHaar zang is ook enorm verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef hole1988 het volgende:
gaan die dubstep invloeden toch aanslaan.
Zeer terechte opmerkingquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Na Bzikebi mag er niet nog een achterlijke inzending uit Georgië winnen.
Wit-Rusland of Nederland. Een van die twee. Die hebben het verdiend.
Hoop het nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Godver. Er gaat dus nog een achterlijke Georgische (?) inzending winnen.
Optreden was saai maar het liedje was inderdaad beterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste en de laatste plek zouden omgewisseld moeten worden. Dan is het iets minder onterecht.
Want Letland was 100x beter dan Georgië.
Is niet nodig, op het Junior doen we het al goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
Volgend jaar maar de junior jostiband in roze pakjes?
Omdat er hier wel een fatsoenlijke organisatie achter zit met een goed nationaal festival en weet wat kan scoren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef grazz het volgende:
Pff wat spannend zeg haha, maar wat jammer dat Georgië heeft gewonnen. Ik vind het lied wel geinig maar een winnaar? No no! Rachel had gewoon keihard moeten winnen natuurlijkWel weer een topprestatie van Nederland
![]()
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Omdat er hier wel een fatsoenlijke organisatie achter zit met een goed nationaal festival en weet wat kan scoren?
Het AVRO > TROS zegt genoeg.
Klein detail, 13 om 43 deelnemers maakt het scoren wel iets makkelijker natuurlijk.
Zeker! Ik vind Rachel net als Ralf talentvol. Ik denk dat we in de toekomst meer van ze gaan horen. Ralf is nog altijd erg populair trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef okiokinl het volgende:
jesus vond ik het nog spannend ook, lol..
rachel had moeten winnen, van die nep disco.
over een paar jaartjes gaan onze juniors gewoon het echte songfestival winnen.
Die bijtjes vond ik ook verschrikkelijk bzz bzzz..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Georgië echt het slechtste nummer, echt een totaal onverdiende winnaar. Georgië heeft ook altijd van die extravagante nummers, in 2008 vond ik het ook al zwaar onterecht. Wel een mooi resultaat voor Nederland in elk geval, al was een overwinning nóg leuker.
Op juniorsongfestival.nl zijn de kids er ook niet blij mee, maar misschien komt dat omdat Rachel door hen net niet wonquote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef okiokinl het volgende:
bovendien, de kindertjes hebben gestemd, en als die hem nou wel leuk vonden, tja.. snappen wij volwassenen ook niet meer, omdat we volwassen zijn.
Denk ik ook, vrees dat Armenie had gewonnen als er geen jury's warenquote:Op zondag 4 december 2011 10:59 schreef TheVulture het volgende:
je ziet ook hier dat de jurys wel een positieve invloed hebben op het geheel
Ik vind dit juist ook leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef magneetstrip het volgende:
Vergeleken met hoe dat liedje eerst was was dit nog best goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |