Halve finales:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kan ik nergens vinden wanneer het JSF weer begint (nationaal)...
quote:The following 12 nations signed up for the competition:
•Armenia (AMPTV, Host Broadcaster)
•Belarus (BTRC)
•Belgium (VRT)
•Georgia (GPB)
•Lithuania (LRT)
•FYR Macedonia (MKRTV)
•Moldova (TRM)
•The Netherlands (AVRO)
•Russia (RTR)
•San Marino (SMRTV)
•Sweden (SVT)
•Ukraine (NTU)
Klopt (helaas), Sietse Bakker ging toch lobbyen voor meer deelnemers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef TheVulture het volgende:
12 landen nog maar... het worden er elk jaar minder geloof ik
Bekijk het positief: De kans dat Nederland van een andere jury punten krijgt, is meer dan 90%.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef TheVulture het volgende:
12 landen nog maar... het worden er elk jaar minder geloof ik
Bron: http://songfestival.web-log.nlquote:Junior: Bulgarije alsnog van de partij
De Bulgaarse omroep BNT heeft zich alsnog ingeschreven voor het Junior Eurovisie Songfestival. Hoewel de deelnemerslijst vorige maand al bekend werd gemaakt, lieten zowel de EBU als de Armeense omroep weten nog in gesprek te zijn met een aantal omroepen om het aantal deelnemers te verhogen. Met de Bulgaarse deelname zijn dat er nu 13.
De omroep maakte ook meteen bekend dat de nationale finale op 2 oktober zal plaatsvinden. In eerste instantie worden 30 kandidaten geselecteerd voor een auditieronde op 17 en 18 september. De beste tien blijven over. (bron: BNT)
Geplaatst op 16/08/2011 om 10:26
Idd, 12 vind ik eigenlijk wel erg triest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Mooi dat de Bulgaren ook van de partij zijn!
dat ook maar het klinkt ook gewoon erg zwak en eentonig. als dit wint zal het wel zoiets worden als dat russiche jongetje van een paar jaar geleden met die harry potter operaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:54 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Junme dat klinkt heel erg gejat vind ik.
hahahah slaapliedje xD niveau jesc gaat sowieso achteruit steeds meer eentonige liedjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:59 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik heb die clip beluisterd en ik vind het nog steeds gejat klinken, een on origineel thema e een vreemd trio. Aan de andere kant is het nu ook weer niet heel slecht en als je dit nummer restyled en het door een goede producer met een bekende artiest onder handen laat nemen dan kan het best goed klinken. Maar in deze versie met deze drie kids blijft het een slaapliedje.
De Nederlandse juniorliedjes zijn erg Kinderen-voor-kinderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahah slaapliedje xD niveau jesc gaat sowieso achteruit steeds meer eentonige liedjes
inderdaad, vind belgie altijd veel beter. En die zijn ook nederlandstalig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:21 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
De Nederlandse juniorliedjes zijn erg Kinderen-voor-kinderen.
Toch mogen we ook niet klagen, want het leeft in elk geval wel en er worden elk jaar duizenden liedjes in gezonden. Zou leuk zijn als een ex-deelnemer aan junior het ook eens op het ESF ging proberen. Dat is nog niet eerder voorgekomen ( alleen t meisje van Polen uit 2004, was in 2010 achtergrondzangeres)quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
inderdaad, vind belgie altijd veel beter. En die zijn ook nederlandstalig.
jaa en soms wordt echt talent ontdekt dat daarna verder gaat, zoals tess ralf lisamyschelley en rready. Dat jodelmeisje van belgie heeft wel ooit gezegd dat ze graag naar get eurovisie wil maar nog te jong isquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Toch mogen we ook niet klagen, want het leeft in elk geval wel en er worden elk jaar duizenden liedjes in gezonden. Zou leuk zijn als een ex-deelnemer aan junior het ook eens op het ESF ging proberen. Dat is nog niet eerder voorgekomen ( alleen t meisje van Polen uit 2004, was in 2010 achtergrondzangeres)
Ik heb tijdje wat contact gehad met Tess( JESF 2005) maar zij is nu muzikaal een heel andere weg opgegaan. Wie weet wil Ralf later wel naar het grote ESF. Ik denk niet dat hij daar negatief tegenover staat. Het is geen garantie voor succes natuurlijk, maar als ie nu gewoon met dezelfde mensen werkt...
Persoonlijk heb ik echt niets met rap en past het liedje van Sera meer in mijn straatje. Dat ze huilde kan ook komen door alle spanningen. En tja verliezen hoort er nu eenmaal bij he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef magneetstrip het volgende:
Rachel is terecht door naar de finale. Yassir, tsja, ik hoop dat hij over twee weken beter zingt, ik vond hem het minste van vanavond.
Wel zielig voor Sera dat ze moest huilen!
klopt je moet minimaal 16 zijn. Alhoewel België wel weet hoe je dat moet omzeilen (iets met Sandra Kim).quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jaa en soms wordt echt talent ontdekt dat daarna verder gaat, zoals tess ralf lisamyschelley en rready. Dat jodelmeisje van belgie heeft wel ooit gezegd dat ze graag naar get eurovisie wil maar nog te jong is
Die heeft toch gewonnen waarom sturen ze hem nu niet naar de normale editie met een nieuw liedje dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Ralf met Click Clack was nou precies zoals ze het bij de volwassen versie ook moeten aanpakken... de hele act klopte
Eens. Ik heb nog niet alle nummers die tot nu toe bekend zijn gehoord, maar dit is toch wel een van de betere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Het is Britney Spears meets Rhianna, absoluut een kanshebber in Armenie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |