Denk meezingen met bandje? Voor als het helemaal fout gaat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dacht dat ze te vroeg begon te zingen.. Of is het helemaal niet live?
hierna ga je nog verder terug in de tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij ben ik in 1980 terecht gekomen.
Maar dit is schattig. Die van Georgië was gewoon fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hierna ga je nog verder terug in de tijd.
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Wit-Rusland, België, Nederland en Zweden vond ik toch wel de beste vanavond.
Macedonië ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vond
Ik was eerst ook voor Oekraine maar vond haar toch erg vals zingen vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ben toch voor de Oekraïne als ik dit zie.
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die Moldavie verschrikkelijk vond?
Mee eens, iedereen deed het wel goed hoor maar sommige optredens waren verschrikkelijk om naar te kijken, zoals Moldavie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.
En volgend jaar dus weer een dramatische show. Nederland moet dit soort dingen niet organiseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |