Denk meezingen met bandje? Voor als het helemaal fout gaat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dacht dat ze te vroeg begon te zingen.. Of is het helemaal niet live?
hierna ga je nog verder terug in de tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij ben ik in 1980 terecht gekomen.
Maar dit is schattig. Die van Georgië was gewoon fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hierna ga je nog verder terug in de tijd.
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Wit-Rusland, België, Nederland en Zweden vond ik toch wel de beste vanavond.
Macedonië ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Eens, alhoewel ik Rusland en Macedonie ook erg goed vond
Ik was eerst ook voor Oekraine maar vond haar toch erg vals zingen vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ben toch voor de Oekraïne als ik dit zie.
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die Moldavie verschrikkelijk vond?
Mee eens, iedereen deed het wel goed hoor maar sommige optredens waren verschrikkelijk om naar te kijken, zoals Moldavie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die verschrikkelijk vond.
En volgend jaar dus weer een dramatische show. Nederland moet dit soort dingen niet organiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armenië.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
De enige keer dat ik keek was toen.
Inmiddels al bijna opgedroogd ookHaar zang is ook enorm verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef hole1988 het volgende:
gaan die dubstep invloeden toch aanslaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |