abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102589610
Rusland heeft wel een aardige nummer. De zangeres is Ekaterina Ryabova, die in 2009 al gedeeld 2e/3e werd achter Ralf.

pi_102590037
Ik luister net even de liedjes die ik nog niet had geluisterd. Ik vind Rusland en Nederland van alle (9) landen de beste liedjes hebben. Oekraïne en Wit-Rusland zullen het denk ik ook niet slecht doen. De liedjes van Bulgarije, Moldavië, San Marino en Zweden zijn nog niet bekend. De finale van Bulgarije is morgen.
pi_102598246
Winnend liedje is best leuk :D . Ze ziet er op een bepaalde manier ook wel opvallend uit, dus ik denk dat ze wel kans maakt :D
pi_102605414
Ze doet me ergens ver weg aan Kim-Lian denken en de productie is ook lekker Zweeds. Top 3 moet mogelijk zijn. Dit is hoe het hoort. Of we nu wel of niet winnen dat maakt niet uit. Als we zulke inzendingen op het grote ESF zouden brengen, met dezelfde aandacht aan de performance mogen we al in onze handjes knijpen. Waarom kunnen we het wel bij het junior en niet bij het Eurovisie?
pi_102605720
Ik moest ook een beetje aan Popular denken bij dit liedje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 12:04:24 #56
163650 Greys
pi_102606150
Staat dat winnende liedje al op youtube? Vast wel he?
Heb het niet gezien, dus ga even luisteren :) Zou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102606185
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Heb het niet gezien, dus ga even luisteren :) Zou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
Jazeker. Stond het volgens mij al heel lang ;)

Maar Nederland heeft wmb grote kans op een hoge eindpositie. Vierde ofzo.
pi_102609529
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
pi_102611498
quote:
Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaal :') Volgens mij heeft zij ook meer kans op een top-10 notering dan deze inzending, maar opzich is deze niet slecht.

Leuke winnaar van Nederland trouwens :)
pi_102611764
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:04 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaal :') Volgens mij heeft zij ook meer kans op een top-10 notering dan deze inzending, maar opzich is deze niet slecht.

Leuke winnaar van Nederland trouwens :)
Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.
pi_102611931
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.
Voor Nederland is/was het wel moeilijker :') Alhoewel het niveau van Nederland de laatste jaren wel flink omhoog is gegaan.
pi_102612419
Nooooh ik was voor Twitterqueen :'( :'( :'(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102613845
Ik heb dat hele JSF niet zo gevolgd, maar gisteren toevallig wel de finale gezien. De winnaar was wel duidelijk en terecht. Een goed liedje en Rachel zingt echt heel goed. Verder vond ik dat de finale goed georganiseerd was door de AVRO, lekker vlot en strak en professioneel.
pi_102614213
Het valt wel op dat dit niet zo'n kinderen voor kinderen liedje is, zoals Anna en Senna vorig jaar :')
pi_102614891
Trouwens waarom heeft hetzelfde meisje dat in 2009 het JESC voor Rusland won dit jaar ook gewonnen? Lijkt me niet helemaal eerlijk voor de andere deelnemers, gezien zij al één keer mee heeft gedaan, gewonnen voor Rusland, internationaal tweede is geworden, platencontract heeft (dat mocht toch niet? meedoen als je al een platencontract hebt (gehad)), en alleen kinderen tussen 10 en 15 jaar mee mogen doen en zo anderen minder kans hebben om zelf een keer te winnen.
pi_102615180
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef magneetstrip het volgende:
Trouwens waarom heeft hetzelfde meisje dat in 2009 het JESC voor Rusland won dit jaar ook gewonnen? Lijkt me niet helemaal eerlijk voor de andere deelnemers, gezien zij al één keer mee heeft gedaan, gewonnen voor Rusland, internationaal tweede is geworden, platencontract heeft (dat mocht toch niet? meedoen als je al een platencontract hebt (gehad)), en alleen kinderen tussen 10 en 15 jaar mee mogen doen en zo anderen minder kans hebben om zelf een keer te winnen.
Twee keer meedoen mag inmiddels gewoon. Platencontract zal dan niet zo zijn/er zal een uitzondering voor zijn.
pi_102619967
Regels zijn veel soepeler geworden inderdaad.
pi_102816815
Geen San Marino op het junior

JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49 En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
pi_102818193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Geen San Marino op het junior

JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49 En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
Wat 8 inwoners? :') Er wonen toch wel meer kinderen in San Marino?
pi_102819006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Wat 8 inwoners? :') Er wonen toch wel meer kinderen in San Marino?
Sarcasme, ironie
pi_102951853
quote:
Junior: Internationale finale 2012 weer in Nederland!

Nederland gaat net als in 2007 de internationale finale van het Junior Eurovisie Songfestival organiseren. In 2007 vond het festival in Rotterdam plaats. Waar het Junior Songfestival in 2012 wordt gehouden, is nog niet bekend.

Het nieuws werd vanmorgen bekend gemaakt tijdens de start van de delegatiebijeenkomst in Jerevan waar het festival dit jaar wordt gehouden. Wie de andere kandidaten waren, werd niet bekend gemaakt. Volgend jaar is het de tiende editie van het festival dat in 2003 begon. Nederland is het eerste land dat de organisatie voor de tweede maal op zich neemt. De AVRO blijft verbonden aan het festival en zal dus ook de organisatie op zich nemen.

De EBU richt zich voor volgend jaar op meer deelnemers, maar ook op een ‘intiemer evenement’.
http://www.songfestivalwe(...)2-weer-in-nederland/

w/
pi_102953841
quote:
Ben ik 2007 geweest en ga volgend jaar denk ik weer.
pi_102986832
dit is de volgorde van optreden dit jaar

• Russia
• Latvia
• Moldova
• Armenia
• Bulgaria
• Lithuania
• Ukraine
• FYR Macedonia
• The Netherlands
• Belarus
• Sweden
• Georgia
• Belgium
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_103006838
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 02:30 schreef hole1988 het volgende:
dit is de volgorde van optreden dit jaar

• Russia
• Latvia
• Moldova
• Armenia
• Bulgaria
• Lithuania
• Ukraine
• FYR Macedonia
• The Netherlands
• Belarus
• Sweden
• Georgia
• Belgium
Weer Rusland en Armenie als een van de eerste en Belarus bij de laatste :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')