Jazeker. Stond het volgens mij al heel langquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Staat dat winnende liedje al op youtube? Vast wel he?
Heb het niet gezien, dus ga even luisterenZou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Staat dat winnende liedje al op youtube? Vast wel he?
Heb het niet gezien, dus ga even luisterenZou leuk zijn als Nederland weer hoog eindigt!
Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaalquote:
Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik vond Alexandra veel geschikter voor internationaalVolgens mij heeft zij ook meer kans op een top-10 notering dan deze inzending, maar opzich is deze niet slecht.
Leuke winnaar van Nederland trouwens
Voor Nederland is/was het wel moeilijkerquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bij het JSF is het moeilijker om géén Top 10 te halen dan wel.
Twee keer meedoen mag inmiddels gewoon. Platencontract zal dan niet zo zijn/er zal een uitzondering voor zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef magneetstrip het volgende:
Trouwens waarom heeft hetzelfde meisje dat in 2009 het JESC voor Rusland won dit jaar ook gewonnen? Lijkt me niet helemaal eerlijk voor de andere deelnemers, gezien zij al één keer mee heeft gedaan, gewonnen voor Rusland, internationaal tweede is geworden, platencontract heeft (dat mocht toch niet? meedoen als je al een platencontract hebt (gehad)), en alleen kinderen tussen 10 en 15 jaar mee mogen doen en zo anderen minder kans hebben om zelf een keer te winnen.
twitter:JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
Wat 8 inwoners?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Geen San Marino op het juniortwitter:JSongfestivalNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 18:47:49En San Marino haakt af. Het kon geen geschikte kandidaat vinden onder de 8 inwoners. 13 landen dus nog over. reageer retweet
Sarcasme, ironiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wat 8 inwoners?Er wonen toch wel meer kinderen in San Marino?
http://www.songfestivalwe(...)2-weer-in-nederland/quote:Junior: Internationale finale 2012 weer in Nederland!
Nederland gaat net als in 2007 de internationale finale van het Junior Eurovisie Songfestival organiseren. In 2007 vond het festival in Rotterdam plaats. Waar het Junior Songfestival in 2012 wordt gehouden, is nog niet bekend.
Het nieuws werd vanmorgen bekend gemaakt tijdens de start van de delegatiebijeenkomst in Jerevan waar het festival dit jaar wordt gehouden. Wie de andere kandidaten waren, werd niet bekend gemaakt. Volgend jaar is het de tiende editie van het festival dat in 2003 begon. Nederland is het eerste land dat de organisatie voor de tweede maal op zich neemt. De AVRO blijft verbonden aan het festival en zal dus ook de organisatie op zich nemen.
De EBU richt zich voor volgend jaar op meer deelnemers, maar ook op een ‘intiemer evenement’.
Ben ik 2007 geweest en ga volgend jaar denk ik weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
http://www.songfestivalwe(...)2-weer-in-nederland/
Weer Rusland en Armenie als een van de eerste en Belarus bij de laatstequote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:30 schreef hole1988 het volgende:
dit is de volgorde van optreden dit jaar
• Russia
• Latvia
• Moldova
• Armenia
• Bulgaria
• Lithuania
• Ukraine
• FYR Macedonia
• The Netherlands
• Belarus
• Sweden