Zeker! Ik vind Rachel net als Ralf talentvol. Ik denk dat we in de toekomst meer van ze gaan horen. Ralf is nog altijd erg populair trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef okiokinl het volgende:
jesus vond ik het nog spannend ook, lol..
rachel had moeten winnen, van die nep disco.
over een paar jaartjes gaan onze juniors gewoon het echte songfestival winnen.
Die bijtjes vond ik ook verschrikkelijk bzz bzzz..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Georgië echt het slechtste nummer, echt een totaal onverdiende winnaar. Georgië heeft ook altijd van die extravagante nummers, in 2008 vond ik het ook al zwaar onterecht. Wel een mooi resultaat voor Nederland in elk geval, al was een overwinning nóg leuker.
Op juniorsongfestival.nl zijn de kids er ook niet blij mee, maar misschien komt dat omdat Rachel door hen net niet wonquote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef okiokinl het volgende:
bovendien, de kindertjes hebben gestemd, en als die hem nou wel leuk vonden, tja.. snappen wij volwassenen ook niet meer, omdat we volwassen zijn.
Denk ik ook, vrees dat Armenie had gewonnen als er geen jury's warenquote:Op zondag 4 december 2011 10:59 schreef TheVulture het volgende:
je ziet ook hier dat de jurys wel een positieve invloed hebben op het geheel
Ik vind dit juist ook leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef magneetstrip het volgende:
Vergeleken met hoe dat liedje eerst was was dit nog best goed![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |