Jesus Draak, niks niet egopost.. dat is gewoon vreselijk zwaar KUT! Ten eerste even van harte gefeliciteerd met je grote meisje! 1 jaar..quote:Op zondag 15 mei 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
Al dagen te druk om mee te posten! en nu zit ik met tranen in m'n ogen te balen! vandaag wordt m'n meisje 1! en ik mag me eerst melden in ziekenhuis met of een flinke dystrofie aanval of een huidinfectie, hoe dan waarschijnlijk einde bv en hopen dat ik naar huis mag! einde egopost
quote:Op zondag 15 mei 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
Al dagen te druk om mee te posten! en nu zit ik met tranen in m'n ogen te balen! vandaag wordt m'n meisje 1! en ik mag me eerst melden in ziekenhuis met of een flinke dystrofie aanval of een huidinfectie, hoe dan waarschijnlijk einde bv en hopen dat ik naar huis mag! einde egopost
Nikd egopost!!quote:Op zondag 15 mei 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
oh ja en dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:22 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, als hij zijn maag vol is, z'n luier schoon is en hij in z'n bed veilig is, dan is even in z'n bed parkeren en de deur dichttrekken misschien net voldoende voor jezelf om weer op adem te komen.
Al is het maar 5 minuten.
Dan gaat ie heel hard jankenquote:
Hij heeft echt al heel erg een eigen willetje, je doet er niet zomaar mee wat hij niet wil. Uit de situatie halen en aan de andere kant van de kamer zetten resulteert in een kruipwedstrijd tegen mama om weer snel terug te zijn op de plek die niet mocht...quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef huuphuup het volgende:
Afleiden en uit de situatie halen Flugel![]()
Op die leeftijd kun je best vertellen dat iets niet mag maar het blijft echt nog niet hangen helaas.
Wat ik altijd deed was zeggen dat het niet mocht, haar vervolgens letterlijk uit de situatie halen en afleiden met wat anders. "Nee niet doen, dan gaat het stuk *optilt* kijk hier eens bij de ...vulmaarin..."
Als het echt eendag was dan ging ik maar naar buiten met haar, stukje fietsen ofzo
![]()
En soms, heel soms, viel na het meten van haar temperatuur pas een kwartje bij mij![]()
Erg herkenbaar... Op zich vind ik dat nog niet eens zo heel erg, maar het vervelendste is dat ze nog de veiligheid- en opvoedregels van bijna 40 jaar geleden op haar netvlies heeft. Dat levert wel eens leuke, tja... hoe zal ik het noemen... 'gesprekken' op zeg maarquote:En voor schoonmoe geldt allebei.ze heeft nog steeds niet zo geaccepteerd dat ze oma is en geen mama.
B. stelt net al voor om Elin maar gewoon in de doek te doen, wel zo rustig voor haar.
Niks bijzonders denk ik. Ze was loeiheet (wij hadden ook de paracetamol er al in voor we gingen tempen) en ontroostbaar. Veel stampen alsof ze ergens pijn had oid. Als ze aan de borst lag, was ze relatief tevreden. Daar heeft ze dus de hele avond gelegen terwijl ik na die zetpil haar temperatuur voelde dalen. Voelt best vreemd, een kouder wordend kind. Vanmorgen geen koorts, maar wel nog unheimisch.quote:
Werd ze niet rustiger van de pil?quote:Elin sluit ook maar weer aan. Buh. Het regelen is over, maar ze heeft nu vannacht ontroostbaar gehuild
B. heeft haar vanmorgen een zetpil gegeven omdat ze gister en vandaag maar bleef huilen. Jammer genoeg heeft hij de temp toen niet genomen... een uur na de zetpil was de temp 38.5. Ze heeft echt ergens last van, piept, huilt, lijkt pijn te hebben, wil niet drinken; maar wat het nou is?
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef huuphuup het volgende:
Zo wil zij inspraak in de schoolkeuze voor Amelie (), vindt ze dat ze teveel tv kijkt (wat helemaal niet zo heel veel is), is er oeverloos commentaar op haar- en kledingkeuze en meer van dat. Ze kan mn rug op met dr inspraak
Ik buit het altijd uit en wakker het aan, 'ach, als ie z'n vingers verbrand doet ie het nooit meer" Daar kan ze ook niet zo goed tegen geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ben daar inmiddels heel simpel in met mijn schoonmoeder, ze zoekt het maar uit. Ik ben de baas, ik ben de moeder en samen met B. zijn wij degene die beslissen. Klaar. Ik ben ook gestopt met in discussie gaan over dingen. Ik wil heus uitleggen waarom ik iets doe, ik sta ook echt wel open voor suggesties, maar ik ga geen discussie meer aan met haar over zulke dingen.
Zo wil zij inspraak in de schoolkeuze voor Amelie (), vindt ze dat ze teveel tv kijkt (wat helemaal niet zo heel veel is), is er oeverloos commentaar op haar- en kledingkeuze en meer van dat. Ze kan mn rug op met dr inspraak
ahw DML mooi he zulke momenten
Dat is niet zo maf, hoor. Er bestaat een verband tussen type vloer en de snelheid van de ontwikkeling van een kind.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef Orea het volgende:
Ah! M. heeft haar nu eens zo op de vloer gelegd en ze gaat nu achteruit![]()
![]()
Op het kleed blijft ze lekker liggen!! Logisch ook ergens...
Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je knapperd!quote:Op zondag 15 mei 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
Je zou nu al kunnen beginnen om peuterlectuur aan te schaffen. Een baby van 9 maanden begrijpt lang niet zoveel als een peuter, maar ik heb gemerkt dat ik het voor mezelf heel fijn vond om al meteen te beginnen met goede gewoontes. Ik vind How2talk2kids een heel nuttig boek. En je zou ook eens over de cavemenmethode kunnen lezen waar het pas in het dreumestopic over ging (YouTube-filmpjes zoeken van Harvey Karp).quote:Op zondag 15 mei 2011 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Iemand een knulletje van iets meer dan 9 maanden hebben? Onhandelbaar krijgt echt nieuwe betekenis hier vandaag... En het lastige vind ik dat ik niet weet hoe ik daar nu op deze leeftijd mee om moet gaan. Hij begrijpt redelijk praten natuurlijk nog niet en kan zelf ook niet duidelijk maken wat er is. Martijn is al gefrustreerd de garage in gevlucht en moeders mag het oplossen
Wegzetten is hier natuurlijk nog niet aan de orde geweest, maar ik geloof er ook wel in dat je niet overal strijd over moet willen voeren. Al was het alleen omdat ze het in het begin toch niet kunnen onthouden en je dan alleen maar negatief bezig kunt zijn. Niks leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef huuphuup het volgende:
ohja wegzetten enzo deed ik ook.
Vanyel hoe is t nu met Dottir?
Elin is nog steeds heel sneu. 39,2 weer, wil alleen tegen me aangeplakt hangend slapen. Amelie is ook ziekig dus t gaat lekker hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest helemaal hardop lachen en voorlezen aan mijn lief incl. foto.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef huuphuup het volgende:
En mn schoonmoeder had een rare opmerking vanmiddag![]()
"oh kijk nou, ze krijgt haar!"
ik vraag me af naar welke baby zij de afgelopen drie maanden gekeken heeft
Dat ook nog nu je het zegt. Aan mijn eigen productie had ik wel gedacht, aan de regeldagen niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef huuphuup het volgende:
En voor je Dottir, rond 3 maanden zijn er ook regeldagen, samen met je menstruatie, wie weet? Heb je extra lang plezier van het geregelhoe dan ook, beterschap.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Ja vervelend Vanyel die regeldagen. Werk je morgen of heb je nog vrij? Wellicht t overwegen waard om gewoon maar zoveel mogelijk redelijk bloot met Dottir in bed te gaan liggen en zoveel ze kan/wil te laten drinken ofzo, dan is het t snelst weer voorbij en op peil.
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
Vanyel, een vriendin van mij is daarom aan de menstruatiecup gegaan, tampons hielden gewoon niet.
Gewoon een koffiemok naar binnen schuiven!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een koffiemok naar binnen schuiven!
http://www.cutecotton.nl/ hier zijn er veel te koop met duidelijke uitlegquote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Kartonnen bekertjes hier op werk. Dat houdt nooit
Vanyel: als het zo erg is kan je ook proberen om met ibuprofen het een beetje binnen de perken te houden. Ik merkt het hier meteen als ik dat niet gebruik. Durfde een tijdje niet eens met tampons te lopen zonder maandverband er extra bij en dan nog ging het wel eens mis...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook wel het idee dat het nu duidelijk qua hoeveelheid minder wordt in vergelijking met de eerste keren. Er is dus hoop!I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik weet niet of de oefeningen niet werken. Verder heb ik geen klachten eigenlijk.. Voorheen was alles een beetje te strak gespannen in dat gebied, dus het is sowieso een groot verschil. Het is een beetje dat zgn komkommer-in-de-gang-gebeuren..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef pessie het volgende:
Fr je meisje gaat goed! Fijn!
Mor, werken de oefeningen niet? Anders een idee om met een bekkentherapeut te overleggen?
Ik heb een keer ergens gelezen dat het ook minder kan worden als je je bekkenbodem sterk hebt. Hier is trouwens 4 dagen hevig en dan 4 dagen bijna niets.
Heb je dan wel de juiste maat?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de oefeningen niet werken. Verder heb ik geen klachten eigenlijk.. Voorheen was alles een beetje te strak gespannen in dat gebied, dus het is sowieso een groot verschil. Het is een beetje dat zgn komkommer-in-de-gang-gebeuren..Maar alleen met tampons
Maar maak je je nog zorgen of heb je het gevoel nu ze er is dat het wel goed zit? Het jij thuis en zij in het ziekenhuis is niet ideaal natuurlijk hierin ook.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel het idee dat het goed zit.Maar vind het ook wel spannend wanneer ze naar huis mag
We krijgen nog een paar uur couveuse nazorgquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zo'n klein hoopje mens mee naar huis nemen is ook spannend zonder kraamzorg tegen die tijd, maar misschien kan je hier van te voren nog met iemand over praten? Is er geen maatschappelijk werk o.i.d. voor de ouders met baby's op de couveuse afdeling?
Met beide handen aangrijpen hoor!! Ook al denk je tegen die tijd dat het niet nodig is, TOCH DOEN!!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
We krijgen nog een paar uur couveuse nazorg
Die zijn net afgeschaftquote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komen
Je zou toch denken dat een HA dat wel weet. Stom zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn HA had mij domperidon voorgeschreven tegen de misselijkheid.
Euh heel leuk maar dat is toch melkproductie verhogend en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Nu moet ik nog een dag wachten op een nieuw recept
De eerste dagen ontvouwen baby's zich is mijn ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe snel dat gaat. Ik vond dat ze in 1 week al veel gegroeid was
Tja.. wel al eentje groot dan voor de bevalling. Ik kijk het nog even aanquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Je moet wel opschakelen hoor. Ik heb nu 2 maten groter gekocht.
Aan de pil doe ik al een jaar of 12 niet meer, daar ligt het iig niet aan.
Lastig is dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar de aardbeving was, maar de tsunami is gearriveerd hoor.
Dottir heeft zichzelf overtroffen vandaag op t kdv. Het rare kind dronk bij de eerste voeding 200ccAls dat geen spekkie wordt..
Helaas kolfde ik dus wel weer op 1 dag dik 50cc minder dan zij dronk
Geen tips verder.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Solagratia het volgende:
Hebben jullie nog tips? Amy eet nog slechter dan anders.
Vanochtend heeft ze 130 cc gedronken en rond 12:00 100 cc pap. Daarna niets meer. Ze wil niets. Ze is niet meer ziek, alleen wat mopperig. Maar stond vandaag wel ineens in de box. Lijkt alsof ze door het overgeven nog meer een afkeer heeft.
Helemaal overheen gelezen! Wat fijn! Mijn afstuderen was een groot drama. Pff, ik ben blij dat ik dat nooit meer hoef te doen. Nou ja, ik moet nog wel promoveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
Wat goed FR dat ze weer zo goed is gegroeid! Gaat goed hard of niet?
Fannetje, ik heb helaas geen tips voor je. Je kan een rietjesbeker proberen. Maar als het erop lijkt dat ze het gewoon niet lekker vindt, dan heeft dat ook weinig zin. Heb je al meerdere soorten thee geprobeerd? En anders wat yoghurt o.i.d. geven dat is ook vocht. Of komkommer ofzo.
Amy eet ook helemaal geen brood nee. Ik geef het voor de sier, maar ze likt er hoogstens aan. Ik eet meestal zelf mee, maar ook dat maakt geen verschil.
En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
Lastig, zeg. Ze sabbelt dan op haar handjes of zo? En ze drinkt op andere momenten wel goed aan de borst?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft wel zo nu en dan kuren waarbij ze hongersignalen afgeeft maar niet aan de borst wilals dat zo doorgaat dan bel ik binnenkort de lactatiekundige maar eens voor advies.
Ik mis je en je humor. Niet te druk toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben vooral druk... Niets aan de hand verder. Het loopt gewoon, ik heb niet echt iets bijzonders te melden.
Ik mis(te) je!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.
En buiten dat... Dr zijn ook geen lekkere rellen ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.
En buiten dat... Dr zijn ook geen lekkere rellen ofzo.
Dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
Claudia ik verplaats dr wel even mee naar het bv topic.
welke rel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenmaar die rel is toch alweer ten einde?
Sola, gefeliciteerd!
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ohohohohoh, ik kwam vandaag thuis en toen kwam leyla naar me toe gekropen en voor m'n voeten de armen wijd. Zo lief!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ohohohohoh, ik kwam vandaag thuis en toen kwam leyla naar me toe gekropen en voor m'n voeten de armen wijd. Zo lief!!!
[OUD] Update topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef pessie het volgende:
Danic bevallen? Stond nog niet in het update topic?
Naar dat et nog niet goed genoeg gaat om naar huis te mogen.voor Danic
Ziet er raar uit he? 5e of 6e ziekte...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo hier net terug van de ha
Mijn zoon heeft een kinderziekte
Gisteravond zag k wel wat uitslag/vlekjes. Vanochtend niks gezien en nu zijn dr veel meer vlekjes. Klopte ook wel met eerst de hoge koorts en dan dus vlekken.
In de gaten houden of de koorts niet terugkomt. Komt dat terug of gaan zn longen raar doen terugkomen. Hij is ook verkouden namelijk. Ben k weer gerustgesteld.
Hopelijk vannacht geen krijsend kind.
K zie de vlekjes nu ook op zn hoofd komen.
Verder wel alles gelezen, maar niks onthouden
Klopt dus wel. Koorts over sinds gisteren na 3,5 dag koorts.quote:De ziekteverschijnselen bestaan uit een vrij plots optredende, enige (meestal 3 tot 5) dagen durende hoge koorts, (39 tot 40,5 °C), meestal zonder duidelijke lokaliserende symptomen zoals: zweetvoeten, oorpijn of een zere keel. De koorts zakt dan vrij abrupt waarna het kind een uitslag ontwikkelt. Soms gaat de uitslag gepaard met keelontsteking, oorontsteking en/of vergroting van de lymfeklieren in hals en nek. Het kind hoeft geen erg zieke indruk te maken en een koortswerend middel zoals paracetamol is meestal reeds voldoende. De ziekte gaat binnen enkele dagen vanzelf over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M! en mijn allerfavorietste muts omdat ie zo stoer isquote:
Haha, nu ga ik er even op googelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef -sabine- het volgende:
Edit
Lees ik net ff terug en zie ik dat open of gesloten knuistjes nix zegt over ontspannen zijn en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat enkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Check ik heb het ook en ik kreeg van Pvoess de tip om er calendula zalf op te smeren. Bij mij helpt het goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lief pakje zeg! En je meisje ziet er al een stuk groter uit dan op de vorige foto die ik zag.
Niet zozeer babygerelateerd, maar toch even een vraagje... Ik heb behoorlijke striae ovegehouden aan mijn zwangerschap en sinds een maand of twee jeukt die nogal... en eigenlijk wordt het alleen maar erger... heeft iemand van jullie dat ook? En ideeën wat ik er aan kan doen? Ben al aan het smeren met zalf, maar dat helpt niet erg veel.
Lastig he? Vooral als je cyclus nog niet op gang is...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Noa24 het volgende:
Ooh men ik weet niet wat er aan de hand is, maar mijn eierstokken rammelen zo!![]()
Daar moet je toch mee oppassen, vrienden van ons zijn nu ook net in blijde verwachting... Nu wil ik dus helemáálquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Noa24 het volgende:
Ja en het komt ook nog totaal niet uit. Eerst de studie afmaken en nog even van dit dametje genieten, maar ik zou alweer zo graag willen! Het lijkt me heerlijk om nog een kind of misschien zelfs wel 2 erbij te hebben, oh myHet zullen de hormonen wel zijn haha.
Ticootje: Hopelijk helpt de slaapzak! Lijkt me wel eigenlijk...maar die van mij kruipt nog niet dus ik kan er nog niet zoveel van zeggen.
Fannetje: Leukerd van een Anne! Ik vergelijk ze altijd een beetje qua ontwikkeling omdat ze maar een dag schelen.
Flugeltje: Ja ik vind het soms wel lastig. Ik spoor zelfs mijn vriendinnen aan om eens zwanger te raken gehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Barbabientje je niet te schuldig voelen hoor![]()
Ik wil deze twee nog even delen.Volgens mij hebben wij dezelfde bank...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh een boekenwurm...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Hier eenzelfde nachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:47 schreef Vanyel het volgende:
Pff, onze doorslaper heeft nog steeds honger. 23.30, 3.30, 4.30, 6.30, 7.15. Gelukkig heb ik vandaag vrij dus kan ze echt lekker gaan pompen.
Dat doorslapen is dus alweer een week voorbij
Naais!quote:
Dat schoppen zou de mijne ook eens moeten doen. Ik vond de nachtvoedingen niet eens zo erg, tot ze opeens liefjes anderhalve week doorsliep. Dan valt het daarna opeens zo tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hier eenzelfde nacht
Gelukkig ben ik door B. om 10 uur al naar bed geschopt dus ik ben iets meer uitgerust.
Ik herinner me wel van Amelie dat het slaappatroon rond 3 maanden omsloeg van doorslapen naar vaker wakker.
Het goeie nieuws is dat het ook weer overging en ze weer door ging slapenhet slechte is dat het rond 1 jaar weer omsloeg
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |