abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96887623
We krijgen 12uur en die wil ik ook wel hebben
Ze is nog zo mager dan en ik wil even goed in de gaten houden dat ze niet teveel afvalt
pi_96888923
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komen :P
Die zijn net afgeschaft :D

Trouwens leuk al die ervaringsverhalen. Ik snap er bij mij helemaal niks van. Zaterdag begonnen, gister spoot het er bij wijze van spreken gewoon uit en vandaag drupt het heeel voorzichtigjes na. Nu wacht ik al de hele dag in spanning op de tsunami..

[ Bericht 16% gewijzigd door Vanyel op 16-05-2011 15:49:45 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96889376
Mijn HA had mij domperidon voorgeschreven tegen de misselijkheid.
Euh heel leuk maar dat is toch melkproductie verhogend en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Nu moet ik nog een dag wachten op een nieuw recept
  maandag 16 mei 2011 @ 16:04:57 #129
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96889846
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn HA had mij domperidon voorgeschreven tegen de misselijkheid.
Euh heel leuk maar dat is toch melkproductie verhogend en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Nu moet ik nog een dag wachten op een nieuw recept
Je zou toch denken dat een HA dat wel weet. Stom zeg.

Mag je meisje al kleertjes aan? Ik zeer benieuwd naar foto's t.z.t van twee bepaalde roze outfits ;)
Ik had trouwens nog wel roze roze gekocht omdat ik dacht dat jullie alleen maar unisex kleuren hadden :') Gij leugenaar ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 16 mei 2011 @ 16:08:41 #130
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96889995
Ik weet niet wat voor dosis de ha je heeft voorgeschreven, maar domperidom werkt pas lekker in hoge dosering wil het je melk productie beinvloeden. Dus echt 3x 30 mg daags.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96890265
Ik heb ze terug gebeld en ik krijg iets anders. Geen idee welke dosis het was. Ik wil het risico ook niet lopen dat het iets doet. Ik vind 2 ontstekingen + stuwing genoeg.

@DML ze mag nog geen kleertjes aan pas als ze naar de open couveuse gaat. Ik hoop zo dat het dan nog past ze is nu 43cm maar wel heel erg smal. En anders doe ik ze van de week even aan en maak er een foto van. Ze zal ze hoe dan ook dragen want ik vind het zo super lief van jullie
pi_96890476
Ik wil je even een dikke veer geven F_R! Ik hoop dat jullie meisje goed gaat groeien en ze lekker snel met jullie mee naar huis mag! O+
  maandag 16 mei 2011 @ 16:19:49 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96890490
Nathan begon met 45 cm en heeft 2 weken de maat 44 kleertjes aan gehad. Hij groeide erg hard in de lengte.
pi_96890585
Ik heb geen flauw idee hoe snel dat gaat. Ik vond dat ze in 1 week al veel gegroeid was
  maandag 16 mei 2011 @ 16:26:22 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96890767
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe snel dat gaat. Ik vond dat ze in 1 week al veel gegroeid was
De eerste dagen ontvouwen baby's zich is mijn ervaring :')
pi_96892517
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je dan wel de juiste maat?
Tja.. wel al eentje groot dan voor de bevalling. Ik kijk het nog even aan :P

Vanyel, volgens mij had Lily ook een keer zoiets, echt een zondvloed anderhalve dag ofzo en toen normaal tot minimaal. Maar ik weet niet meer of dat met pil oid was.

Ferrari, goed dat je een consult bij de HA hebt aangevraagd, ik hoop dat ie wat voor je kan doen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96892720
Je moet wel opschakelen hoor. Ik heb nu 2 maten groter gekocht.

Aan de pil doe ik al een jaar of 12 niet meer, daar ligt het iig niet aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96892733
En gatverdarre, ik zag net in de supermarkt een teek op Isabel haar jas lopen :X :X rrrrrrrril!
Heb em meteen kapotgeknepen, maar ik vind die beesten zo naar he! :X
pi_96892759
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Je moet wel opschakelen hoor. Ik heb nu 2 maten groter gekocht.

Aan de pil doe ik al een jaar of 12 niet meer, daar ligt het iig niet aan.
:D
Ok, dan haal ik nog een maatje groter om te testen..
pi_96895539
Ik weet niet waar de aardbeving was, maar de tsunami is gearriveerd hoor.

Dottir heeft zichzelf overtroffen vandaag op t kdv. Het rare kind dronk bij de eerste voeding 200cc :o Als dat geen spekkie wordt..

Helaas kolfde ik dus wel weer op 1 dag dik 50cc minder dan zij dronk -O-
  maandag 16 mei 2011 @ 18:17:07 #141
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96895944
Ben je mooi klaar mee Vanyel. Zowel de zondvloed als het minder kolven.

Puck kwam dus om 12.00uur uit bed, op het kdv nog een uur geslapen en hij ligt er alweer in. Volgens mij hangt hij nu al de puber uit die niet uit bed te trappen is :D

F_r wat is de criteria voor de open couveuse?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96896287
Beterschap voor alle zieke kindjes! En Draakje gefeliciteerd!!! :*

Dizzy, er komt helaas niks van de kleertjes, teveel is al ingepakt en door elkaar enzo. Had toch niet veel tshirts meer,had ik al weggeven,sorry!

ferrari-rood, klinkt goed met je meisje, sterkte met de stuwing!

Mex is weer goedgekeurd op het CB, 600 gram aangekomen en 1 cm gegroeid in 6 weken.
Zijn hoofd 4 cm,maar ze zei dat er dan ws. een keer fout gemeten was. En we mogen beginnen met fietsen en hij deed de blokjestest ook goed. Altijd fijn dat soort dingen.
Op het adem inhouden met huilen moeten we niet op reageren, alleen zijn armpjes omhoog doen.
En volgende afspraak is bij een ander CB omdat we gaan verhuizen, toch wel jammer eigenlijk.
pi_96896379
Hebben jullie nog tips? Amy eet nog slechter dan anders.
Vanochtend heeft ze 130 cc gedronken en rond 12:00 100 cc pap. Daarna niets meer. Ze wil niets. Ze is niet meer ziek, alleen wat mopperig. Maar stond vandaag wel ineens in de box. Lijkt alsof ze door het overgeven nog meer een afkeer heeft.
pi_96896784
Ach Amy..
eet ze ook niet iets wat ze zelf in d'r hand heeft? Al is het maar Liga?
Rooibosthee of iets anders uit een beker/tuitbeker/rietjesbeker?
pi_96897254
Een soepstengel stak ze in haar mond zostraks. Maar zodra ze er iets afbijt, spuugt ze het ook weer uit. Uit een beker wil ze ook niets.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:53:04 #146
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96897579
Beetje fruithap/appelmoes op je vinger en dat af laten likken? Dat was hier de truuk toen Amelie ineens alles van vocht en eten weigerde. Duurt een eeuwigheid met voeren :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96897714
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar de aardbeving was, maar de tsunami is gearriveerd hoor.

Dottir heeft zichzelf overtroffen vandaag op t kdv. Het rare kind dronk bij de eerste voeding 200cc :o Als dat geen spekkie wordt..

Helaas kolfde ik dus wel weer op 1 dag dik 50cc minder dan zij dronk -O-
Lastig is dat. :Y
Ik kolf op mijn werk 300cc ongeveer en hij drinkt vaak rond de 600cc op een dag.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Solagratia het volgende:
Hebben jullie nog tips? Amy eet nog slechter dan anders.
Vanochtend heeft ze 130 cc gedronken en rond 12:00 100 cc pap. Daarna niets meer. Ze wil niets. Ze is niet meer ziek, alleen wat mopperig. Maar stond vandaag wel ineens in de box. Lijkt alsof ze door het overgeven nog meer een afkeer heeft.
Geen tips verder.
Wel even een hart onder de riem. Hier een kindje dat ook niet at (alleen borstvoeding dronk)
Toen na een tijdje at ze alleen eierkoeken, later werd dat een broodje met kaas.
En ineens met 2 jaar at ze 3 boterhammen per dag en al het fruit.
Nu weet ik wel dat je er niets aan hebt dat het hier zo ging maar het kan zo ineens omslaan :* :* :* :* :*
En ik hoop van harte dat het bij jullie al heel snel zal gebeuren
pi_96897858
Geen tips Sola. Mijn meisje heeft ook besloten dat halve flessen drinken best genoeg is. Ze komt dan op 400-500 cc melk uit. Vorige week zaten we nog op ruim 800. Fruit en groente (uit potjes) eet ze dan wel weer lekker. Ik gok dat het wat met de verstopping te maken heeft.
Ze heeft het weekend weer pap gehad, en gelijk weer verstopt. Ik gok dat het een met het ander te maken heeft. De pap gaat dus even de ban in.
*poef* nu is het weg
pi_96898832
Sola wat vervelend zeg! Hoop dat ze snel wat meer gaat eten/drinken. Geen tips helaas, mijn kind lijkt op zn moeder, zelf als ie ziek is eet ie(nou ja drinken dan, eten wilde hij vandaag niet).

En wat betreft tampons, hier werkt ook alleen de super nog :') Bij de normale lekte ik na een paar uur al door...

Floris heeft vandaag gelukkig geen koorts meer gehad. Hij heeft nog wel veel geslapen, maar is wel weer actiever. Echt helemaal lekker voelt ie zich geloof ik nog niet. Hij is wat pieperiger :)
De paracetamol heeft dus blijkbaar wel geholpen, of t is gewoon toeval (gisteravond nog 40 graden en vandaag dus max 37,4). Heb vandaag nog wel even de ha gebeld voor advies, want ik vond t een beetje eng om te stoppen met de paracetamol (lang leve het koortsstuipentopic :')). Maar goed de 3 keer paracetamol (gisteravond, vannacht en vanochtend) was genoeg.

Morretje, getver een teek. Gelukkig zag je m op tijd! Ik vind t zulke smerige dieren. Gelukkig heeft vorige week alleen de hond van mn zus een teek opgelopen (zaten in de bossen, dus was er wel bedacht op :'))
pi_96899459
Ja dat vraag ik mij altijd af. Als je pcm geeft voor koorts, hoe lang moet je dat dan doorgeven? Fijn dat de koorts vandaag weg is Son. Hopelijk trekt hij weer snel al je spullen overhoop :P

Teken zijn echt mijn nachtmerrie. Brrr.

Huup, dat met die vinger hadden we geprobeerd. Ze greep de vinger vast, greep in de fruithap en smeerde het af aan haar legging.

Tnx Pvoesss voor de hart onder de riem. Ooit zal ze vast ook beter eten.

KJ, wat vervelend dat ze zo verstopt zit. Je mocht toch binnenkort naar de Ka?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')