Die zijn net afgeschaftquote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor een brief aan je baas met een goeie reden waarom er eindelijk eens plastic bekertjes moeten komen
Je zou toch denken dat een HA dat wel weet. Stom zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn HA had mij domperidon voorgeschreven tegen de misselijkheid.
Euh heel leuk maar dat is toch melkproductie verhogend en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Nu moet ik nog een dag wachten op een nieuw recept
De eerste dagen ontvouwen baby's zich is mijn ervaringquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe snel dat gaat. Ik vond dat ze in 1 week al veel gegroeid was
Tja.. wel al eentje groot dan voor de bevalling. Ik kijk het nog even aanquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Je moet wel opschakelen hoor. Ik heb nu 2 maten groter gekocht.
Aan de pil doe ik al een jaar of 12 niet meer, daar ligt het iig niet aan.
Lastig is dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar de aardbeving was, maar de tsunami is gearriveerd hoor.
Dottir heeft zichzelf overtroffen vandaag op t kdv. Het rare kind dronk bij de eerste voeding 200ccAls dat geen spekkie wordt..
Helaas kolfde ik dus wel weer op 1 dag dik 50cc minder dan zij dronk
Geen tips verder.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Solagratia het volgende:
Hebben jullie nog tips? Amy eet nog slechter dan anders.
Vanochtend heeft ze 130 cc gedronken en rond 12:00 100 cc pap. Daarna niets meer. Ze wil niets. Ze is niet meer ziek, alleen wat mopperig. Maar stond vandaag wel ineens in de box. Lijkt alsof ze door het overgeven nog meer een afkeer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |