Beterschap voor Floris

Zo krijgt hij wel eens al zijn kleren aan Son. Ook de dingen die je normaal achter in de kast laat liggen
F_r wat naar van je hormoonhuishouding. Ik hoop dat de pil helpt en je slaapmedicatie om lekker te slapen. Je meisje doet het goed
Sola, gefeliciteerd met je afstuderen

Hoe gaat het verder met het eten van Amy vandaag? Het lijkt me zo naar om dagelijks te moeten proberen er toch wat in te proppen. Sterkte
Huup, ik hoop dat een lactatiekundige je wat tips kan geven wat betreft het drinken van Elin.
Bientje tart de fokwet
Tico wat een heerlijke begroeting als je thuis komt

Jammer van dat kruipen 's nachts
Beterschap voor Danic. Wat een nare kraamtijd zo
Pessie, wat gaat Nathan op eens hard met zijn ontwikkeling

En dat autootjes jumpsuitje is zo leuk

Puck had 'm in 56 en ik heb 'm weer in 68 gekocht
Fannetje, geen tips maar ik zag foto's in het fototopic en Anne is altijd zo vrolijk!
KJ, hoe was het bij de kinderarts?
Claudia, balen van de nachten maar fijn dat ze op je werk begripvol zijn
Hoe is het met Jelle? En Dottir?
Puck maakt hier supernachten. Zijn flessen gaan ook goed. Hij huilt alleen nog steeds snel.
Alles gaat in zijn mond, vooral zijn knuistjes. De fysio was ook tevreden over hem.
Ze vindt alleen dat hij zijn vuisten nog teveel balt. Hoe is dat met Elin bijvoorbeeld Huup? Heeft zij haar handjes al veel open? En zijn tenen zou hij ook teveel dicht knijpen. Ze wil dat we bewust die handen en voeten open duwen als we met hem bezig zijn maar ik ben geneigd te denken dat het vanzelf wel komt eigenlijk
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je
lief mijn hele leven