abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96928922
Barba, wat goed van je meisje :D

Noa wat sneu van Isabelle ;( voel je je dan machteloos hè?

Ik werd vanmorgen bij het weggaan op de opvang gewoon straal genegeerd door mijn dametje :{w toen kwam haar vriendje binnen en ze sprong zowat uit haar vel, al gillend van blijdschap... Echt heel fijn dat ze het zo naar haar zin heeft! O+ Maar je voelt je wel een beetje een pipo als je daar op alle mogelijke manieren contact probeert te krijgen omdat je door moet naar je werk :') :D!
pi_96929444
Oh Draak wat balen zeg. Hopelijk mag je snel weer naar huis! Ik ben benieuwd naar de fotoreportage!

Tnx nog voor alle tips. Ik heb heel veel dingen al geprobeerd. Komkommer was het enige wat ze at, maar vanaf zondag niet meer. IJsjes heb ik gemaakt, wil ze niet. Natte washand vindt ze ook niets. Alleen de ORS heb ik niet geprobeerd, maar ik heb er een hard hoofd in of ze dat wel wil. Verschillende bekers of flessen maakt niet uit. Nagoed, vanochtend had ze weer een plasluier dus ik denk dat het nog wel gaat. We gaan eerst de logopedist proberen voor het mondprobleem, kijken of ze daardoor beter gaat eten :)

Ik lees over meer slecht etende kindjes Isabelle en Ilse. Hopelijk gaat het snel weer beter! KJ, slim om een lijstje te maken. Ik ben benieuwd wat de KA zegt!

Haha Orea, wat een muppet heb je toch. Ik ken dat wel ja dat ze helemaal geen aandacht meer voor je heeft. Zodra Amy bij de leidster op de arm zit dan ben ik vergeten. Nou ja, beter dan huilend achterlaten.

Barba, rollen wat goed!
pi_96936541
Ach draakje toch wat naar toch een opname. Krijg je nu een infuus met medicatie?

Ons meisje woog vanmorgen 1755
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:23:46 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96936868
FR, je meisje doet et goed!
pi_96939205
Wat tof dat ze zo hard groeit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96939581
Wat fijn dat ze zo lekker groeit fr *O*

Ik heb Ilse net de fles met een grotere speen gegeven. Ze heeft nu maar 50 cc laten staan. Al had ik haar vanmorgen ook geen fruit gegeven. Volgens mij slaapt mijn meisje teveel (luxe probleem). Ik moet teveel eten in een te korte tijd geven.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:40:21 #182
118019 TripleBee
Tomtiedom
pi_96942618
Na bijna 3 jaar Fok! niet meer actief te hebben bezocht meld ik mij hier maar weer eens.

Op 8-3-2011 ben ik de trotse papa van mijn zoon Duco geworden. (uiteraard ben ik net zo trots op mijn vrouw die hem op de wereld heeft gezet.)

Dat op de wereld zetten was sneller gezegd dan gedaan. Op 7-3 om 7:30 waren we in het ziekenhuis om de bevalling in te laten leiden. Uiteindelijk is onze kleine man met 3750gr en 52cm op 8-3 om 1:17 middels een keizersnede op de wereld gezet.

Nu, 10 weken later is het één en al genieten. Hij "doet" het super, slaapt, eet, brabbelt, lacht en schijt zoals een gezonde baby hoort te doen. Hij zit mooi op gewicht en groeit ook mooi in de curve mee.

* TripleBeezo trots en blij als een pauw!
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_96954756
Draak, nog gefeliciteerd met mini! Maar klote zeg dat je zelf opgenomen bent :{

ferrari_rood: Wat fijn dat je meisje zo goed groeit! Heb je nog nieuwe foto's? :)

Sola, wat vervelend dat Amy nu zelfs afgevallen is zeg. Volgens mij zijn alle tips al gegeven en heb je zelf ook al alles geprobeerd. 't Blijft gewoon erg vervelend.... eet ze trouwens ook helemaal geen brood?

Fijn dat de meeste zieke kindjes weer aan de beterende hand zijn!

Orea, je dochter negeert je gewoon. Klinkt herkenbaar hoor... Anne negeerde mij vandaag volkomen toen ik haar kwam ophalen bij mijn ouders.

Kaatje, vervelend dat Ilse nog steeds zo'n last heeft. Ben benieuwd wat de HA zegt.

Wat goed van Bientje dat ze kan draaien! En wacht maar... nu gaat ze het de héle dag doen en zou je af en toe willen dat ze het nog niet kon ;)

TripleBee, welkom hier! :)

Iemand nog tips voor een kindje dat niets anders wil drinken dan melk? Ik heb al geprobeerd: water, diksap, roosvicee en thee, maar ze weigert het. Als ik het haar uit een beker laat drinken, laat ze het er gewoon uitlopen en uit een tuitbeker of fles wil ze het gewoon niet hebben. Ze is nu 8 maanden en ik wil echt wel van die vierde fles af, dat zou hongertechnisch gezien ook makkelijk kunnen, maar ik ben zo bang dat ze dan te weinig vocht binnenkrijt....
pi_96956112
Wat goed FR dat ze weer zo goed is gegroeid! Gaat goed hard of niet?

Fannetje, ik heb helaas geen tips voor je. Je kan een rietjesbeker proberen. Maar als het erop lijkt dat ze het gewoon niet lekker vindt, dan heeft dat ook weinig zin. Heb je al meerdere soorten thee geprobeerd? En anders wat yoghurt o.i.d. geven dat is ook vocht. Of komkommer ofzo.
Amy eet ook helemaal geen brood nee. Ik geef het voor de sier, maar ze likt er hoogstens aan. Ik eet meestal zelf mee, maar ook dat maakt geen verschil.

En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
pi_96956645
Wat goed Sola! Gefeliciteerd!

Fannetje, een andere smaak diksap. Of diksap met lauw water. Ik dronk vroeger roosvicee met lauw water. Mn neefje wilde ook niks, maar met lauw water dronk ie wel diksap. Misschien heb je t al geprobeerd hoor :)

Triplebeezo, welkom en nog gefeliciteerd!

Floris was vandaag niet echt gezellig. Hij had pijn, maar geen idee waar. Morgen toch maar even de ha bellen. Overdag heeft ie geen koorts meer, s nachts nog wel en das al sinds vrijdag. Hij slaapt ook heel onrustig. Ook denk k dat ie last van krampen heeft. Af en toe begint ie ontroostbaar te huilen. En heb vandaag iets van 6 poepluiers gehad.
pi_96956761
Fannetje, ik zou het gewoon aan blijven bieden en het hoofd koel houden. Ze gaat heus wel een keer iets drinken, wat dan ook. Om te zorgen dat ze meer vocht binnenkrijgt kun je haar bijvoorbeeld fruit met veel vocht geven of soep. En misschien moet je gewoon stoppen met de vierde fles om te zorgen dat ze genoeg dorst krijgt om te drinken? Ik herinner me dat het bij Ivan een behoorlijke tijd duurde voor hij fatsoenlijke hoeveelheden water ging drinken terwijl hij al wel meteen goed at. Komt goed. Ze is nog zo klein.

DML, had jij het er niet over dat je bij Puck had geprobeerd om hem zijn tong uit te laten steken door het voor te doen? Ik heb gelezen dat uit een onderzoek uit de jaren '70 naar voren kwam dat pasgeboren baby's hun ouders imiteren als zij hun tong uitsteken of hun mond ronden (in een O-vorm). Het schijnt echter zo te zijn dat kinderen dat van nature al doen zonder dat er van een voorbeeld sprake hoeft te zijn. Het onderzoek is vaker niet dan wel gerepliceerd en lijkt dus vooral op toeval te berusten. Anyhow, het is dus niet zo raar dat Puck je niet nadeed. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:15:55 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96957216
6 poepluiers Son? hallelujah :D dat zal wel dwars hebben gezeten :+

en 4 flessen op 8 maanden is toch niet zo gek veel?
Nouja hoe dan ook, als je er vanaf wil, aan blijven bieden van ander vocht. Wij hebben tot ongeveer 1 jaar nooit wat anders gegeven dan melk, maar daarna was het vooral water eigenlijk, iets anders wilde ze niet. Hier was het ook een tijdlang hip om alles gewoon zo uit de mond te laten lopen, gewoon omdat het kan zeg maar :')

Elin was vanmorgen na een kleine provocatie onrustig met krampen en spuitluiers enzo. Maar nu lijkt ze weer wat rustiger te zijn. Ze heeft wel zo nu en dan kuren waarbij ze hongersignalen afgeeft maar niet aan de borst wil :{ als dat zo doorgaat dan bel ik binnenkort de lactatiekundige maar eens voor advies.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:22:41 #188
259886 pessie
pi_96957684
Arme Elin en Floris, krampjes -O-

Triple, welkom!

Fannetje, geef je warm drinken of koud? Melk is warm en misschien wil ze gewoon geen koud drinken?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:23:39 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96957743
Feli Sola!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96958000
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
En even een juichje voor mezelf. Ik ben vandaag afgestudeerd met een 7.3. Na 5 jaar eindelijk klaar!
Helemaal overheen gelezen! Wat fijn! Mijn afstuderen was een groot drama. Pff, ik ben blij dat ik dat nooit meer hoef te doen. Nou ja, ik moet nog wel promoveren. :Y) Dat zal wel een raar moment zijn. Zit ik daar zonder vader en met twee kindjes. Wie had dat een paar jaar geleden gedacht?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:29:27 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96958113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Solagratia het volgende:
Wat goed FR dat ze weer zo goed is gegroeid! Gaat goed hard of niet?

Fannetje, ik heb helaas geen tips voor je. Je kan een rietjesbeker proberen. Maar als het erop lijkt dat ze het gewoon niet lekker vindt, dan heeft dat ook weinig zin. Heb je al meerdere soorten thee geprobeerd? En anders wat yoghurt o.i.d. geven dat is ook vocht. Of komkommer ofzo.
Amy eet ook helemaal geen brood nee. Ik geef het voor de sier, maar ze likt er hoogstens aan. Ik eet meestal zelf mee, maar ook dat maakt geen verschil.

*O* Gefeliciteerd *O*
Wat balen dat Amy zo slecht eet :*

Zieke baby's :*

Rollende baby's zijn leuk O+

Verse papa welkom hier.

Tico hoe is het? Ik vind je zo stil de laatste tijd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:30:28 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96958181
Ik ben vooral druk... Niets aan de hand verder. Het loopt gewoon, ik heb niet echt iets bijzonders te melden.
pi_96958264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft wel zo nu en dan kuren waarbij ze hongersignalen afgeeft maar niet aan de borst wil :{ als dat zo doorgaat dan bel ik binnenkort de lactatiekundige maar eens voor advies.
Lastig, zeg. Ze sabbelt dan op haar handjes of zo? En ze drinkt op andere momenten wel goed aan de borst?

Lena geeft vaak mixed signals af. Dan lijkt ze heel driftig te willen drinken maar draait ze haar hoofd telkens de andere kant op. En ja, de tiet gaat niet mee. :Y) Groot drama. Ik heb het vermoeden dat ze dan eigenlijk gewoon heel moe is. Maar ze is momenteel ook heel erg 4 maanden oud. Ik voed haar tegenwoordig maar liggend, in de slaapkamer. En ze drinkt ineens véél. Ik merk dat ik nu veel meer melk heb, maar ze drinkt er niet minder vaak om.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:33:10 #194
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96958344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben vooral druk... Niets aan de hand verder. Het loopt gewoon, ik heb niet echt iets bijzonders te melden.
Ik mis je en je humor. Niet te druk toch?
Ylana
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:52 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96958445
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.

En buiten dat... Dr zijn ook geen lekkere rellen ofzo.
pi_96958539
Sola, gefeliciteerd! Knap hoor!

Fannetje, mijn schoonmoeder zag op vakantie een kindje uit een rietje drinken. De moeder deed het rietje in haar glas water, dan haar duim erop zodat het water in het rietje bleef zitten. En dan bij het kindje druppels naar binnen druppelen. Bientje vind het reuze interessant.

Ticoo, fijn dat het zo goed gaat daar!

FR, wat groeit je meisje goed zeg! Hoe gaat het nu met jouw?

Arme Elin en Floris, beterschap!

TripleBeezo, welkom hier!
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:38:55 #197
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96958681
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon druk op mn werk.. en in de avond bezig met kinderen, achter mn huishouden aanlopen, of rennen buiten.. er blijft weinig tijd over.

Ik mis(te) je!
Ylana
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:33 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96958844
Das lief!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:44:14 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96959041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:

:D!

Claudia ik verplaats dr wel even mee naar het bv topic.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:46:24 #200
259886 pessie
pi_96959181
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D!

Claudia ik verplaats dr wel even mee naar het bv topic.
Dat wou ik net zeggen _O- maar die rel is toch alweer ten einde?

Sola, gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')