Draak, nog gefeliciteerd met mini! Maar klote zeg dat je zelf opgenomen bent

ferrari_rood: Wat fijn dat je meisje zo goed groeit! Heb je nog nieuwe foto's?

Sola, wat vervelend dat Amy nu zelfs afgevallen is zeg. Volgens mij zijn alle tips al gegeven en heb je zelf ook al alles geprobeerd. 't Blijft gewoon erg vervelend.... eet ze trouwens ook helemaal geen brood?
Fijn dat de meeste zieke kindjes weer aan de beterende hand zijn!
Orea, je dochter negeert je gewoon. Klinkt herkenbaar hoor... Anne negeerde mij vandaag volkomen toen ik haar kwam ophalen bij mijn ouders.
Kaatje, vervelend dat Ilse nog steeds zo'n last heeft. Ben benieuwd wat de HA zegt.
Wat goed van Bientje dat ze kan draaien! En wacht maar... nu gaat ze het de héle dag doen en zou je af en toe willen dat ze het nog niet kon

TripleBee, welkom hier!

Iemand nog tips voor een kindje dat niets anders wil drinken dan melk? Ik heb al geprobeerd: water, diksap, roosvicee en thee, maar ze weigert het. Als ik het haar uit een beker laat drinken, laat ze het er gewoon uitlopen en uit een tuitbeker of fles wil ze het gewoon niet hebben. Ze is nu 8 maanden en ik wil echt wel van die vierde fles af, dat zou hongertechnisch gezien ook makkelijk kunnen, maar ik ben zo bang dat ze dan te weinig vocht binnenkrijt....