Ik moest helemaal hardop lachen en voorlezen aan mijn lief incl. foto.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef huuphuup het volgende:
En mn schoonmoeder had een rare opmerking vanmiddag![]()
"oh kijk nou, ze krijgt haar!"
ik vraag me af naar welke baby zij de afgelopen drie maanden gekeken heeft
Dat ook nog nu je het zegt. Aan mijn eigen productie had ik wel gedacht, aan de regeldagen niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef huuphuup het volgende:
En voor je Dottir, rond 3 maanden zijn er ook regeldagen, samen met je menstruatie, wie weet? Heb je extra lang plezier van het geregelhoe dan ook, beterschap.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Ja vervelend Vanyel die regeldagen. Werk je morgen of heb je nog vrij? Wellicht t overwegen waard om gewoon maar zoveel mogelijk redelijk bloot met Dottir in bed te gaan liggen en zoveel ze kan/wil te laten drinken ofzo, dan is het t snelst weer voorbij en op peil.
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
Vanyel, een vriendin van mij is daarom aan de menstruatiecup gegaan, tampons hielden gewoon niet.
Gewoon een koffiemok naar binnen schuiven!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |