abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 22:13:19 #76
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96862291
Nou ja! Die spoort niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96862660
:D! Ik lees nu jullie tips over puberende-baby's en mijn tekst van vanmorgen kwam wel vaag over, over het consequent zijn!! Alsof ik nu al zo'n strenge Nanny ben en alleen maar Nee roep en dat blijft doen O-)

Heb de mazzel dat het dametje nog erg makkelijk is, zich nog niet verplaatst (oké sinds vandaag achteruit :P) en maar soms een beetje aan het muiten is (maar daar moet ik alleen nog maar vreselijk om lachen!).. maar ik denk ook dat ik haar bij hysterie uit de situatie zou halen, proberen af te leiden enzo.. Bedoelde met het consequent zijn dat wat ze ook doet, het er niet in resulteert dat ze haar zin krijgt.. Dus als ze persé ergens aan wil zitten en dat mag niet van mij, en ze blijft mekkeren/krijsen/weetikhet :D dat ik haar dan echt haar zin niet geef.. dus daarin consequent blijf (maar ik haal haar dan wel uit die situatie, denk ik..)

Huup :') serieus?? :')

Nou ja..
pi_96862695
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef huuphuup het volgende:
En mn schoonmoeder had een rare opmerking vanmiddag :D
"oh kijk nou, ze krijgt haar!"
ik vraag me af naar welke baby zij de afgelopen drie maanden gekeken heeft :D
Ik moest helemaal hardop lachen en voorlezen aan mijn lief incl. foto.

Overigens vond ik je posts ook niet klinken alsof ze vervelend was maar meer of ze niet lekker is en haar ongenoegen uit.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef huuphuup het volgende:
En voor je Dottir, rond 3 maanden zijn er ook regeldagen, samen met je menstruatie, wie weet? Heb je extra lang plezier van het geregel :X hoe dan ook, beterschap.
Dat ook nog nu je het zegt. Aan mijn eigen productie had ik wel gedacht, aan de regeldagen niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 15 mei 2011 @ 22:20:32 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96862825
OMG... wat had ze eerst dan? Geen haar??
Darn als er 1 baby is die absoluut geen "hoofdbaby" :') is, dan is het Elin wel...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 mei 2011 @ 22:29:49 #80
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96863599
hahaha hoofdbaby :D hij blijft geniaal :D
ja nouja ze zal vast wel weer iets gevats bedoelt hebben ofzo, ik weet het niet, ik was al een beetje knorrig van het weinige slapen de afgelopen dagen dus ik heb heel hard op mn tong gebeten om niet iets bijdehands terug te roepen :') anders heb ik het weer gedaan enzo :P

Ja vervelend Vanyel die regeldagen. Werk je morgen of heb je nog vrij? Wellicht t overwegen waard om gewoon maar zoveel mogelijk redelijk bloot met Dottir in bed te gaan liggen en zoveel ze kan/wil te laten drinken ofzo, dan is het t snelst weer voorbij en op peil.

Boh ik heb hoofdpijn, ik ga mn bed maar ns opzoeken, ik geloof dat B. en Amelie er al liggen :') ik ben zo blij met ons 1.80 bed :D hiervoor hadden we een 1,40 breed bed. Dat was een pietsje krap met zn viertjes :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96864071
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Ja vervelend Vanyel die regeldagen. Werk je morgen of heb je nog vrij? Wellicht t overwegen waard om gewoon maar zoveel mogelijk redelijk bloot met Dottir in bed te gaan liggen en zoveel ze kan/wil te laten drinken ofzo, dan is het t snelst weer voorbij en op peil.
:N
Helaas de hele dag werken. Dinsdag vrij, maar ook fysio en degene aan wie we haar te danken hebben komt langs, dus beperkt tijd voor bed, naar de tijd die er is ga ik idd wel nemen als het dan nog aan de orde is.

1.40 is echt krap!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96866786
Hihi ze krijgt haar... Wel naar dat Elin niet lekker is, maar fijn dat ze niet vervelend is.

Draak gefeliciteerd met minidraak!

Floris :*

As, fijn dat je ene goede vakantie hebt gehad :)

Hier haalde ik ook alles waar ze niet aan mocht zitten weg en zo ga ik het deze keer weer aanpakken. Ze zullen in hun leven vaak genoeg een 'nee' krijgen en als ik het maar vaak genoeg zeg, gaat zij het vanzelf ook vaak genoeg zeggen! Af en toe nee is vaak genoeg :)

Sarah had vanmiddag weer heel erg last van krampjes na een paar goede dagen, echt heel sneu. Ze ging echt gillen tot ze en paars van werd, uiteindelijk is ze in de doek tot rust gekomen en lekker in slaap gevallen O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 16 mei 2011 @ 08:00:35 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96874306
1.40 is hier nog prima te doen, zelfs met Willem ertussen O+

Maar een tweede kind erbij gaat inderdaad niet meer passen, moeten toch ook eens na gaan denken over een wat groter formaat...

Huup, meen je dat nou? :D Haha, jouw meiske heeft geloof ik nog meer haar dan Willem had en die heb ik met 6 weken al bijgeknipt...

Oorzaak van relbaby gister is trouwens ontdekt, de snot zat tot onder op z'n kin aangekoekt vanochtend. Hij voelde nog niet echt warm, maar gok dat 't FOK!virusje ook hier gearriveerd is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96874414
MamaPurk, vervelend die krampjes, fijn dat ze in de doek wel tot rust is gekomen.

Flugeltje, Willem ook al zo verkouden. Wel fijn dat je de reden nu weet, hopelijk gaat het virus snel aan jullie voorbij.

Hier even een jompel, Yaro is vandaag 9 maanden, hij is nu net zo lang buiten de buik als hij in de buik heeft gezeten en ik blijf me steeds verbazen hoe snel hij zich ontwikkelt.
Hij zit nu in de fase dat hij alles na doet. Als iemand hoest, doet hij dat na (is soms best lastig omdat we niet weten of hij nu zelf zo vaak moet hoesten of niet). Hij probeert zelfs een soort van te zingen met herkenbare melodieën, zo schattig.
pi_96874770
MamaPurk, heb je eens een Osteopaat overwogen? (kom ik weer met mijn osteopaat :P) maar Leia had ook extreme krampjes, zo zielig! En de osteopaat heeft hier echt geholpen. Die gaf ook aan: krampjes horen er wel een beetje bij, maar zo erg veel last mogen/hoeven ze er niet van te hebben.. Al na de eerste behandeling had ik een ander kind.. Ben in totaal maar 2 keer geweest, dus het werkte echt heel snel!

Ik heb echt een boef! Ik had 2 plakjes ontbijtkoek op mijn bord liggen, was even koffie aan het inschenken en ineens hoor ik nomnomnomnom :Y) heeft het dametje een plakje ontbijtkoek van mijn bord gepikt en was dat met smaak aan het opeten :') rapley in zijn puurste vorm :')

Je wilt alleen niet weten hoe het er nu rondom haar kinderstoel en op de tafel uitziet :')
pi_96874788
En haar luiers straks :D
pi_96874805
Hier heb ik Amy weer in bed geschoven. Als je om half elf pas gaat slapen, is half 8 wakker worden te vroeg. Ze kon alleen nog maar mopperen.
  maandag 16 mei 2011 @ 08:43:55 #88
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96874807
Zo ik heb eindelijk de tijd genomen om bij te lezen. Veel zieke kindjes hier, :* voor jullie allemaal, zowel de kindjes als de mama's
En Huup, jouw schoonmoeder spoort volgens mij echt niet hè? En dan vind ik de mijne soms al raar!

Hier gaat alles redelijk zijn gangetje, Espen is alleen een vrij hongerige baby en vaak meldt hij zich al 2,5 uur na de vorige fles. Maar dat doet ie alleen als ik hem eindelijk in de box of in zijn bedje aan het slapen heb gekregen. In de doek houdt hij het 4 uur vol. Dus ik denk dat hij voornamelijk huidhonger heeft en als ie dat niet krijgt maar om melk gaat zeuren. Ach ja, hij komt netjes aan, plast en poept goed, dus ik laat het even lopen zoals het nu gaat.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96874896

:') !

Amy weer lekker in bed... slapen is goed!! Hopelijk is ze snel helemaal de oude Sola!
Espen O+ tuurlijk wil je lekker dicht bij mama zijn :Y
pi_96875172
beterschap voor de snotterende kindjes :*

Oh As gefeli O+ ik vond dat ook een bijzonder moment :D net zo lang uit de buik als dat hij erin is geweest <3

MP die krampjes, zo sneu :{ fijn dat ze in de doek tot rust kon komen. Hopelijk is dat snel voorbij, die krampjes periode.

En over dat haar, Elin had niet zoveel haar als Amelie had bij geboorte, maar je hoeft je alleszins niet nu pas te gaan verbazen over t feit dat er haar op zit :P iets met traag van begrip enzo :+

Orea :D wat een lekkere druif heb je ook _O-

Espen O+ lekker mamaplakken <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 mei 2011 @ 09:28:47 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96875484
Huup, die opmerking _O- ik vind ook dat Elin echt veel haar heeft, Nathan lijkt nog steeds een hoofdbaby (heeft weinig, dun heel blond haar).

Leia lekker aan het smullen O+

As, 9 maanden alweer! Gaat snel he?!

En beterschap voor alle zieke snotterende kindjes. Sneu hoor. Hier (nog) geen Fok!virus.

Vanyel, een vriendin van mij is daarom aan de menstruatiecup gegaan, tampons hielden gewoon niet.
pi_96875491
Espen lekker tegen je mama aanhangen, lekker toch baby zijn.

Amy weer lekker op bed, vanavond gaat ze hopelijk eerder slapen Sola.

En dat vrolijke meisje die heerlijk van haar zelf overwonnen ontbijtkoek zit te snoepen, geweldig!
  maandag 16 mei 2011 @ 09:38:44 #93
238474 Jeetjejom
pi_96875716
Orea, die blik ook van haar O+
Jouw warmte is genoeg
pi_96876534
Orea ik heb nog nooit een osteapaat overwogen weet niet eens wat het inhoud..
Maar ik ga ervan uit dat het drie maanden minder word en das over twee weekjes! En ze heeft er nu al niet meer dageljks last van gelukkig, het komt eens in de zoveel dagen opzetten lijkt wel en dan is het ook echt heel heftig, zo sneu.

Hier wel een extreem goede nacht gehad! Van 23.30 tot 6.30 geslapenen daarna nog tot 9.30!! En aangezien Jaël ook lang sliep heb ik ook lang geslapen, we zijn nu nog in pijama :-)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 16 mei 2011 @ 10:29:02 #95
238474 Jeetjejom
pi_96876982
MP, wij zijn met jorja toen ze heel klein was ook naar de osteopaat geweest ivm overstrekken en echt na 2 behandelingen hadden we een ander kind!
Ben erover aan het denken om met espen ook te gaan, gewoon preventief.
Onze osteopaat zei dat vooral kinderen die dmv ks geboren zijn veel baat kunnen hebben omdat zij vaak een trauma van de bevalling hebben.... Misschien onzin, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, ipv rustig op je eigen tempo naar buiten te komen wordt je opeens de grote koude felverlichte wereld ingetrokken.
Jouw warmte is genoeg
pi_96877389
:Y preventief is ook goed! Het wordt inderdaad ook bij kz kindjes aangeraden, of kindjes die dmv de pomp zijn geboren (hij heeft Leia daar ook op gecheckt, heeft haar helemaal nagelopen.. gelukkig heeft ze van de pomp niks overgehouden)....

Dametje had ook heel kromme pootjes, heeft hij ook gelijk meegenomen in de behandeling en haar voeten staan nu echt keurig recht (heb toen ook wat oefeningen meegekregen).. maar vooral het resultaat op de krampjes heeft indruk achtergelaten.. Bij een volgende ga ik meteen weer naar hem toe, al blijkt het misschien niet eens nodig te zijn!

MP hier wat meer info over ostepathie
pi_96877398
MP wat heerlijk zo'n nacht O+
wij hebben ook een pyjama-dag hier, ik vind het wel best, het is kei vies weer, Elin is nog steeds koortsig en we hebben een haske druk weekend achter de rug. Vandaag even lekker heerlijk niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96877530
Ook ik heb geweldige ervaringen met de osteopaat en X :Y
Ik zag direct verschil :)
pi_96877585
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
Vanyel, een vriendin van mij is daarom aan de menstruatiecup gegaan, tampons hielden gewoon niet.
Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
  maandag 16 mei 2011 @ 10:53:03 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96877788
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als het zo blijft, ga ik die eens googlen. Nu hoop ik nog even dat het tijdelijk is.
Gewoon een koffiemok naar binnen schuiven!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')