en toen zij NIKKI:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:
Oh mijn dochter is zo'n tut!
M. had capuccino en latte macchiato gemaakt. Komt ie aanlopen begint Tess meteen om schuim te bedelen: papa, nog beetje sjuim! Mama, ook beetje sjuim!
En toen zei ik: Tess, ga je mee, we gaan zo naar bed. Zegt mevrouw heel droog: nee niettuh sjapie doen, ff jekke koffie dinken!
Zijn er de afgelopen weken geen dreumesjes meer bijgekomen??quote:
Of express iets anders doen waarvan hij weet dat het óók niet magquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En als de boze bui dan over is, gewoon weer opnieuw proberen hetgene te doen wat net niet mocht he
Nou dat is dus Harry. Die loopt nooit fatsoenlijk. Die rent altijd. Ook berg afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jemig wat een snelheid heeft ie erop staan Asy!!!
(op het tweede filmpje)
die boosheid kennen we hier ook.
En als de boze bui dan over is, gewoon weer opnieuw proberen hetgene te doen wat net niet mocht he
zodra mijn kopje leeg is en op tafel staat komt mevrouw aangerent, gaat op een stoel zitten, pakt mijn kopje en begint schuim uit te lepelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Asyniur het volgende:
Ow Vicks, schooit die van jou ook om schuim? Die van mij ook
Alleen vraagt ie er niet zo netjes om
Die stervende zwaan is hier ook regelmatig. Alleen als hij moe is, gaat hij zo plakken aan mij zoals hij op het 1e filmpje doetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
zodra mijn kopje leeg is en op tafel staat komt mevrouw aangerent, gaat op een stoel zitten, pakt mijn kopje en begint schuim uit te lepelenOh en dan natuurlijk de laatste druppels op te drinken
Leuke filmpjes, en zo herkenbaar! Tess stort zich alleen niet op mijn, maar die laat zich op de grond vallen, hevig snikkend. We krijgen bijna dagelijks de opvoering van de stervende zwaan
Vanmorgen vroeg was ze wakker geworden in haar eigen bed, wel huilend. Ik ging naar haar toe en toen zij ze: Mag Tessje uittebed??
pcm helpt niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Twinkly het volgende:
Niels is ziek, hij heeft koorts en wordt om de haverklap ontroostbaar huilend wakker
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
@ Karin: komt er straks zo
'n fase waarin ie zegt: Mama? Ja, Driekus wat is er? Mama....mama....mamaaaaaa (en dan 100 keer).
Wij hebben net Harry's films gekeken en Alexa moest echt schateren van het lachen bij de 1equote:Op zondag 15 mei 2011 09:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Harry vond het een grappig filmpje!
Stewie blijft geweldigquote:Op zondag 15 mei 2011 08:53 schreef Takkembah het volgende:
Aaaahhh schuimschooiershoe herkenbaar <3. Alexa doet hier precies hetzelfde zoals Vicky het beschrijft...
Twinkly, hopelijk is het een beetje gegaan vannacht!
[..]
Ja, de pcm werkte wel tegen de koorts, maar niet tegen het overstuur wakker worden. Verder komt hij nu niet meer ziek over, alleen heel moe.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Arme Niels... En arme jullie![]()
Eetlust komt wel weer terug joh, hij is duidelijk nog niet in orde. Anders even ritje hap voor de zekerheid? Als zelfs de paracetamol niet werkt...
Oh geen koorts meer nu, dan zou ik het nog even aankijken...
Ik hou het toch op wat jij zelf al opperde '' wat is dat?''quote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb ook een bijdrage voor de woordjesquiz en ik weet zelf ook niet wat het betekend: "boeketas" Het betekend iig geen "boekentas".
Bij Lente betekent het Winnie de Poeh!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb er ook nog eentje voor het dreumes-woord-raad-spel!![]()
Tuutoe
Net waren hier 2 nichtjes en een neefje van Tirza op bezoek en ohoh, die zaten aan haar speelgoed!
Ze klemde het helemaal tegen zich aan en zei nog net niet "isse mij", maar dat zal wel niet meer lang duren!
Hm, dat kan dan een raar gesprek worden tussen Lente en Tirza!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bij Lente betekent het Winnie de Poeh!
Die had ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Sorbootje het volgende:[/b]
Haha die Lente, heeft ze vast van d'r moeder!
Dan zal er wel een kern van waarheid inzittenquote:
Ech nie!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
Ja, dat was natuurlijk veel te voor de hand liggend, Elmo!![]()
Dat is zó lief en zó fijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef oeke het volgende:
Hij wil ook de hele dag op mijn schoot/been/knie zitten, met zijn wangetje tegen de mijne.
Gossie, wat lief!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef Chan het volgende:
Dat is zó lief en zó fijn!Timo wil dat ook héél veel. En dan klemt hij zn armpjes ook stevig om mn nek erbij.
nee, ik zal van de week eens kijken of dat luktquote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef Ssserpente het volgende:
En ook dat heeft ze niet van mij!![]()
Haha, heb je daar ook een filmpje van, As?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |