Goedemorgen

Ko

Dat zal wel extra fijn voelen als je hem zo hebt moeten missen, Oeke! Heerlijk bijknuffelen.. Zit je nu aan het einde van je deadline, of moet je nog een tijdje?
BJ, wat is dat leuk he, die taalontwikkeling? Ik vind het toch zo bijzonder wat ze allemaal al begrijpen! Stef gooit bijvoorbeeld dingen weg als we hem dat vragen, zet op ons verzoek de tv aan of uit, helpt de tafel dekken, geweldig! Lief dat je vraagt hoe het met hem is. We gaan vandaag weer op controle en ik ben nu dus heel benieuwd hoe het zal zijn en wat ze ervan vinden, sinds ze nu voor het eerst het werk van de EHBO-arts gaan bekijken. de zwachtels zitten in elk geval alweer niet echt op de goede plek, we hebben het gisteren weer terug zitten hannesen omdat de kleinere wond weer zichtbaar was. Hij lijkt er an sich weinig last van te hebben, maar heeft vannacht echt enórm onrustig geslapen en ik had het idee dat hij pijn had, aan zijn huiltje te horen. We hebben hem dus pcm gegeven toen hij om elf wakker werd en toen hij om 4 weer kwam. Niet dat hij daarna nog wilde slapen (extra fijn, gezien het feit dat er precies op tukjestijd in het ziekenhuis moeten zijn), dus pfff.. Nouja, ik ben dus benieuwd.
Free, hoe is het nu daro?
Ymme, leuk, mama!

Huupski, thnx (en ik had reeds de mental nota 'geen whatsapp -> Huup' staan, haha)

En pfff, jemig zeg, daar wordt je goed moedeloos voor, kan ik me inderdaad zo voorstellen. Lastig hoor, dat je dan ook weer moet wachten tot je de KA weer spreekt, gelukkig duurt het niet enórm lang meer.. Dikke

voor jou en je meiske hoor!
Mefke, dat Stef zoveel drinkt zie ik niet als iets schrikbarends, maar wel dank voor je tip, ik zal er alert op zijn. Stef dronk altijd al veel (net zijn mama

), maar hij wilde eigenlijk nooit iets anders dan water. Toen kwam Rienk hier op visite en die had een rietjesbeker met diksap o.i.d. erin en die pikte Stef dus steeds.. Noua, sindsdien heeft hij roosvicee, diksap e.d. Ontdekt en drinkt hij dus écht abnormaal veel, er blijft ingaan

Volgens mij is het gewoon voor de lekker dat hij blijft zuipen
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 16-05-2011 09:06:21 ]