abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:59:51 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786824
dit is overigens de milde versie want hij is moe. dat merk ik omdat hij steeds bij mij komt staan, normaal gaat hij dan ergens op de grond zitten of tegen dingen slaan

op de tekst klikken want als je op het plaatje klikt, doet ie het (bij mij althans) om de een of andere vage reden niet
pi_96788470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft de koe, die was een periode erg populair bij hem, maar hij is net te zacht opgeblazen en daardoor is het zwaartepunt net niet goed. Als het kind dan te ver naar voren leunt klapt 'ie naar voren, op de neus van dat beest zeg maar (Isabeu is zo ook gevallen, Stef later ook een paar keer). En we zijn de pomp kwijt sinds de verhuizing :') Maar hij is wél leuk hoor!
Haha er zijn opnamen van haar gekrijs toen! :D
pi_96805164
Oh mijn dochter is zo'n tut!

M. had capuccino en latte macchiato gemaakt. Komt ie aanlopen begint Tess meteen om schuim te bedelen: papa, nog beetje sjuim! Mama, ook beetje sjuim!
En toen zei ik: Tess, ga je mee, we gaan zo naar bed. Zegt mevrouw heel droog: nee niettuh sjapie doen, ff jekke koffie dinken! _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96805432
Vicky :o wat een grapjas die Tess!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')