Mef, jah, ik vind het ook niet altijd rampzalig ofzo, maar soms vind ik het best lastig. Vooral als hij moe is ennoverál een drama van maakt, negeren werkt op zich prima, maar elke keer dat je iets wil weer dat hele gebeuren van voren af aan vind ik niet hip..
Asy, ik ga ze zo een kijken, Stef is nu het Zandkasteel aan het kijken en dan is het zo'n herrie met die geluiden door elkaar heen, haha! Ik ben benieuwd hoe Stef reageert wanneer hij een ander kindje met een bui ziet

BJ, zo deden wij dat ook telkens, Stef gooide Poesje heel netjes in bed.. Maar de laatste tijd wil hij haar niet meer afgeven. Hij pikt het gelukkig nog wel dat ze niet mee naar buiten mag, beneden mag hij nu wel met haar knuffelen (is ook een beetje gekomen sinds zndag dat hij zó onafscheidelijk is, dus ik denk dat hij de troost gewoon even goed kan gebruiken).
Stef heeft overigens weer iets nieuws: hij drinkt teveel. Als we hem een rietjesbeker vol drinken geven gaat die schoon op binnen een minuut of 15 a 20, de afgelopen paar dagen heeft hij al een paar keer overgegeven omdat hij zo'n klotsbuik had. We zijn nu aan het kijken hoeeel we in zijn beker kunnen doen om het 'veilig' te houden, maar ik vind het erg frappant.