quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Ik vind dat vies kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Hahaha hoe vaker ik kijk hoe mooier het wordt.quote:
Prima uitzending!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:32 schreef Absurditeit het volgende:
Nu de .mp4 aan het downloaden. Alleen een goede koek van Jantje zou mij al tevreden stellen. We gaan er eens goed voor zitten.
Die had Gijp al ingecalculeerd als je bedenkt dat Boskamp nu al de helft kwijt is en moest stoppen met werken omdat hij te dik wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Prima uitzending!
Het duurde even, maar wat een geweldige koek weer van Jan op het laatst.
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef pberends het volgende:
Poll: Nodig Johan Boskamp en Tijl Beckand samen uit in VI?
• Ja, dat zal Tijl goed doen.
• Nee, zielig voor Tijl.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.
Na 22:01 kan ook de volgende dag om 18:30 zijn he.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef heiden6 het volgende:
Ik zal volgende keer wel weer klagen hier want de uitzending staat meteen online. Precies zoals beloofd na 22:01.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Poll: Nodig Johan Boskamp en Tijl Beckand samen uit in VI?
• Ja, dat zal Tijl goed doen.
• Nee, zielig voor Tijl.
• Fuck Tijl Beckand.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij is ook een pure wielerliefhebber. Krij je wel mee als je zo lang in België zit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
Johan Boskamp
De leukste gast van het seizoen, weet echt veel over voetbal.
Je merkt aan alles dat hij een pure liefhebber is, een eckte.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.
Wielrennen, kutsportquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is ook een pure wielerliefhebber. Krij je wel mee als je zo lang in België zit.
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.quote:
Voetbal geen sportenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Voetbal geen sportenDat men darten geen sport noemt kan ik me nog voorstellen.
Wielrennen is saai en je hebt totaal geen overzicht.
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef densha het volgende:
[..]Goed topic ook om die "mening" in te verkondigen
Inderdaad, de meeste sporten zijn zwaar kut, en wielrennen in het bijzonder natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.
Je kan wielrennen een kutsport vinden, maar dan moet je je eerst verdiepen erin. Sporten waar ik niks van weet beoordeel ik ook niet.
Wanneer kun je het wielrennen wel goed beoordelen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.
Je kan wielrennen een kutsport vinden, maar dan moet je je eerst verdiepen erin. Sporten waar ik niks van weet beoordeel ik ook niet.
Dat erken ik direct ik ben geen sportfan, maar wel verslaafd aan voetbal. Maar dan blijft het nog wel een sport.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Als jij de tactiek begrijpt, kan uitleggen wat de functie is van renners in een team, kan vertellen hoe de finale van een etappe eruit gaat zien, uitleggen wat een waaier is enzovoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer kun je het wielrennen wel goed beoordelen dan?
Zoals jij geen uitspraken over voetbal moet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Sportief en eerlijk. Voetbal is een sport, natuurlijk maar als voetballers afgeven op wielrennen of een andere zware sport als boksen dan kan je verwachten dat men zegt. Voetbal is een spelletje, want dat is het in feite ook. Lekker ballen met een racket met je voeten het is allemaal leuk maar vooral leuk en niet een fysieke topprestatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat erken ik direct ik ben geen sportfan, maar wel verslaafd aan voetbal. Maar dan blijft het nog wel een sport.
Ik begin niet he. Als je de bal kaatst kan je em terugverwachten. Ik ben voetalliefhebber maar dat neet niet weg dat ik kritiek heb op het spelletje voetbal, voetballers of voetbalpubliek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Zoals jij geen uitspraken over voetbal moet doen.
Maar die kritiek is niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik begin niet he. Als je de bal kaatst kan je em terugverwachten. Ik ben voetalliefhebber maar dat neet niet weg dat ik kritiek heb op het spelletje voetbal, voetballers of voetbalpubliek.
Geen enkele kritiek is relevant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die kritiek is niet zo rullevant.
In de plaats van al jouw posts hadden ook leuke posts kunnen staan met bijvoorbeeld GIFjes waarop koeken werden uitgedeeld. Stop het vervuilen.quote:
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de plaats van al jouw posts hadden ook leuke posts kunnen staan met bijvoorbeeld GIFjes waarop koeken werden uitgedeeld. Stop het vervuilen.
Als je jezelf te intellectueel vindt voor het voetbal moet je gewoon niet in VBL komen. Hier houden we van simpel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?
duidelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je jezelf te intellectueel vindt voor het voetbal moet je gewoon niet in VBL komen. Hier houden we van simpel.
Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.quote:
Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.
Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen.quote:
Of mensen die 'MBO' schrijven in plaats van 'mbo'.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?
Zijn in ieder geval geen golddiggersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsenVolgens mij was het dit, maar dan op de Xbox (1) dus.
Geen idee misschien hadden ze het te druk met hun vreugde en kennen ze hem wel maar liepen ze hem voorbij. Weet ik niet maar grappig was het welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval geen golddiggers. Maar wel sneu dat ze hem niet herkenden, volgen die vrouwen het herenvoetbal zelf niet ofzo?
Ik stikte bijna in mijn patat toen hij het zeiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde
ja terwijl ze net van Arsenal hadden gewonnen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.
Dat is helaas altijd al zo terwijl ze er wel een duidelijke mening over hebben, maar dat is dan ook echt het enige waar ik me aan erger (Al pushen ze het soms wel erg ver)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.
Ja hij ging echt even af als een gieter daar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.
Prima speler man die Jermaine Pennant van Stoke.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie geniet alleen van de Messietjes en de Oziltjes van deze wereld, de houthakkers van Stoke weten hem niet zo te boeien.
Ze scheren hun benen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
Precies.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners.
Komt omdat het allemaal nichten zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. .
Ja goh, dat is ook echt omdat ze niet tegen een duwtje kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
Voetballers lopen in V halsje en cardigans met designer brillen. Benen worden geschoren voor het masseren, voorkomen van wondinfecties en dan nog vanwege de minimale luchtweerstand die het oplevert. Soigneren noem je zoiets, houden ze in Italië ook van, kijk maar naar de shirts van AS Roma of Palermo.quote:
Doping verziekt de wielersport, maar het is ook zo naïef om te denken dat andere sporten niet bevuild zijn. Tuurlijk heb je niks aan EPO als je een goede dieptepass wil geven, maar als je niet fris bent in een verlenging kan je dat opbreken natuurlijk. Spanje en Italië voetballanden bij uitstek en ik wil niet weten wat er bij die clubs gebeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja goh, dat is ook echt omdat ze niet tegen een duwtje kunnenHeeft heel andere redenen..
Wielrennen an sich is wel een mooie sport, maar gewoon verneukt door al die gasten die doping gebruikt hebben. Iedereen die wint is gewoon verdacht en daardoor is heel die sport (helaas) naar de klote.
Voetbal is en blijft gewoon wat mooiste wat het is, kijk alleen al naar wat voor invloed het heeft op de maatschappij man, zowel positief als negatief..
Wielrennen is heroïek, romantiek, tragiek een sport van verhalen. Net als boksen. Maar goed, genoeg over gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef heiden6 het volgende:
Wielrennen is masochisme en doping, voetbal is oorlog in kunstvorm.
Exact, je hebt ook een idee wat voetballers voor de wedstrijd eten? Ook maar wat de pot schaft. Je hebt geen idee wat topsport is blijkt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Absurditeit het volgende:
Ook altijd die zogenaamd uitgedokterde voedselschema's en pakketjes voor op de fiets. Hang toch gewoon een tasje aan het stuur met een paar koeken erin en een fles cola oid.
Voor een uitwedstrijd nog ff gezellig met de bus langs het tankstation voor een saucijzenbroodje of een doosje bierworstjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Exact, je hebt ook een idee wat voetballers voor de wedstrijd eten? Ook maar wat de pot schaft. Je hebt geen idee wat topsport is blijkt wel.
Wie liet de kapper nog maar overkomen naar het WK in Zuid Afrika? Allemaal nichten zijn het met hun paarse voetbalschoentjes. Voetballers en wielrenners lijken meer op elkaar dan je denkt.quote:
Theo Jansen wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Voor een uitwedstrijd nog ff gezellig met de bus langs het tankstation voor een saucijzenbroodje of een doosje bierworstjes.
Dat zijn de verwende vedettes. En die deugen idd ook niet. Maar het overgrote deel van de voetballers behoren niet tot die categorie en daarom zou je eens moeten kijken in de Schotse Tweede Divisie bijvoorbeeld of het Galpharm Stadium in Huddersfield eens bezoeken. Zelfs talentloze knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wie liet de kapper nog maar overkomen naar het WK in Zuid Afrika? Allemaal nichten zijn het met hun paarse voetbalschoentjes. Voetballers en wielrenners lijken meer op elkaar dan je denkt.
Dat zijn echte kerel inderdaad. Maar zo zie je maar dat voetbal allerlei soort volk aantrekt, maar ook mooi volk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat zijn de verwende vedettes. En die deugen idd ook niet. Maar het overgrote deel van de voetballers behoren niet tot die categorie en daarom zou je eens moeten kijken in de Schotse Tweede Divisie bijvoorbeeld of het Galpharm Stadium eens bezoeken. Zelfs duffe knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.
Als je valt en je poten bloeden, dan kan ik me voorstellen dat je liever geschoren benen hebt. Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zelfs talentloze knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.
Valt wel mee johquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?
Tsss, ik ben geen wielrenner of tennisser.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je valt en je poten bloeden, dan kan ik me voorstellen dat je liever geschoren benen hebt. Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?
Ik lees 'Uitsmijtertje' altijd even snel als ik toevallig in de supermarkt ben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Worden er nooit meer columns van Derksen en Dijkshoorn en kornuiten op VI.nl gezet? De laatste dateren alweer van maart.. straks moet ik nog een abonnement nemen op dat blad..
Volwassen kerels, in VBL?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef TLC het volgende:
Haha die discussie over het voetbal en het wielrennen hier, ik dacht even op dit gedeelte van forum zitten alleen volwassen kerels, blijken er toch ook nog kleuters op te zitten![]()
Was getekend, Maarten Ducrot.quote:"Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
Een of andere wielrenner die na zijn carrière heeft toegegeven dat hij regelmatig aan de doping zat.quote:
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Een of andere wielrenner die na zijn carrière heeft toegegeven dat hij regelmatig aan de doping zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |