quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Ik vind dat vies kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Hahaha hoe vaker ik kijk hoe mooier het wordt.quote:
Prima uitzending!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:32 schreef Absurditeit het volgende:
Nu de .mp4 aan het downloaden. Alleen een goede koek van Jantje zou mij al tevreden stellen. We gaan er eens goed voor zitten.
Die had Gijp al ingecalculeerd als je bedenkt dat Boskamp nu al de helft kwijt is en moest stoppen met werken omdat hij te dik wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Prima uitzending!
Het duurde even, maar wat een geweldige koek weer van Jan op het laatst.
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef pberends het volgende:
Poll: Nodig Johan Boskamp en Tijl Beckand samen uit in VI?
• Ja, dat zal Tijl goed doen.
• Nee, zielig voor Tijl.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.
Na 22:01 kan ook de volgende dag om 18:30 zijn he.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef heiden6 het volgende:
Ik zal volgende keer wel weer klagen hier want de uitzending staat meteen online. Precies zoals beloofd na 22:01.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Poll: Nodig Johan Boskamp en Tijl Beckand samen uit in VI?
• Ja, dat zal Tijl goed doen.
• Nee, zielig voor Tijl.
• Fuck Tijl Beckand.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij is ook een pure wielerliefhebber. Krij je wel mee als je zo lang in België zit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
Johan Boskamp
De leukste gast van het seizoen, weet echt veel over voetbal.
Je merkt aan alles dat hij een pure liefhebber is, een eckte.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.
Wielrennen, kutsportquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is ook een pure wielerliefhebber. Krij je wel mee als je zo lang in België zit.
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.quote:
Voetbal geen sportenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mag je vinden. Het is wel een sport, kan je van voetbal niet zeggen. Is een spelletje, wel leuk trouwens.
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Voetbal geen sportenDat men darten geen sport noemt kan ik me nog voorstellen.
Wielrennen is saai en je hebt totaal geen overzicht.
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef densha het volgende:
[..]Goed topic ook om die "mening" in te verkondigen
Inderdaad, de meeste sporten zijn zwaar kut, en wielrennen in het bijzonder natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.
Je kan wielrennen een kutsport vinden, maar dan moet je je eerst verdiepen erin. Sporten waar ik niks van weet beoordeel ik ook niet.
Wanneer kun je het wielrennen wel goed beoordelen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wielrennen is saai omdat jij dom bent. Jij denkt dat wielrennen hard van A naar B fietsen is zoals zoveel mensen denken. Sporten waar je geen verstand van hebt kut vinden, prima maar dan ben je sowieso geen sportliefhebber.
Je kan wielrennen een kutsport vinden, maar dan moet je je eerst verdiepen erin. Sporten waar ik niks van weet beoordeel ik ook niet.
Dat erken ik direct ik ben geen sportfan, maar wel verslaafd aan voetbal. Maar dan blijft het nog wel een sport.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Als jij de tactiek begrijpt, kan uitleggen wat de functie is van renners in een team, kan vertellen hoe de finale van een etappe eruit gaat zien, uitleggen wat een waaier is enzovoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer kun je het wielrennen wel goed beoordelen dan?
Zoals jij geen uitspraken over voetbal moet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Sportief en eerlijk. Voetbal is een sport, natuurlijk maar als voetballers afgeven op wielrennen of een andere zware sport als boksen dan kan je verwachten dat men zegt. Voetbal is een spelletje, want dat is het in feite ook. Lekker ballen met een racket met je voeten het is allemaal leuk maar vooral leuk en niet een fysieke topprestatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat erken ik direct ik ben geen sportfan, maar wel verslaafd aan voetbal. Maar dan blijft het nog wel een sport.
Ik begin niet he. Als je de bal kaatst kan je em terugverwachten. Ik ben voetalliefhebber maar dat neet niet weg dat ik kritiek heb op het spelletje voetbal, voetballers of voetbalpubliek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Zoals jij geen uitspraken over voetbal moet doen.
Maar die kritiek is niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik begin niet he. Als je de bal kaatst kan je em terugverwachten. Ik ben voetalliefhebber maar dat neet niet weg dat ik kritiek heb op het spelletje voetbal, voetballers of voetbalpubliek.
Geen enkele kritiek is relevant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die kritiek is niet zo rullevant.
In de plaats van al jouw posts hadden ook leuke posts kunnen staan met bijvoorbeeld GIFjes waarop koeken werden uitgedeeld. Stop het vervuilen.quote:
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de plaats van al jouw posts hadden ook leuke posts kunnen staan met bijvoorbeeld GIFjes waarop koeken werden uitgedeeld. Stop het vervuilen.
Als je jezelf te intellectueel vindt voor het voetbal moet je gewoon niet in VBL komen. Hier houden we van simpel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?
duidelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je jezelf te intellectueel vindt voor het voetbal moet je gewoon niet in VBL komen. Hier houden we van simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |