quote:
Hij haalt m wel lekker uit de lucht hoor, versneld of nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
HOWWWW wat een versnelling.. HOW wat een videobewerkskillzzz
There is no spoon.. uhh ballquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij haalt m wel lekker uit de lucht hoor, versneld of niet
Op woensdag dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. ja .. de beste voetballers terug?.. ja.. maar nog altijd barend en barend KUT
Ja, voegt weinig toe vind ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef King_of_cubes het volgende:
Van mij hoeven ze die Anno rubriek niet meer uit te zenden. Verder leuke uitzending.
Elke keer hetzelfde.quote:Voetbal International
Na 13-05 22:01
Ja, wat? Dat is toch gewoon kloppende info?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, voegt weinig toe vind ik.
RTL Gemist:
[..]
Elke keer hetzelfde.
Voor een autist wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, wat? Dat is toch gewoon kloppende info?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Ik vind dat vies kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij wipt op het einde zijn tong weer naar binnen.
Hahaha hoe vaker ik kijk hoe mooier het wordt.quote:
Prima uitzending!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:32 schreef Absurditeit het volgende:
Nu de .mp4 aan het downloaden. Alleen een goede koek van Jantje zou mij al tevreden stellen. We gaan er eens goed voor zitten.
Die had Gijp al ingecalculeerd als je bedenkt dat Boskamp nu al de helft kwijt is en moest stoppen met werken omdat hij te dik wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Prima uitzending!
Het duurde even, maar wat een geweldige koek weer van Jan op het laatst.
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef pberends het volgende:
Poll: Nodig Johan Boskamp en Tijl Beckand samen uit in VI?
• Ja, dat zal Tijl goed doen.
• Nee, zielig voor Tijl.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Fuck Tijl Beckand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |