Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.quote:
Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.
Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen.quote:
Of mensen die 'MBO' schrijven in plaats van 'mbo'.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?
Zijn in ieder geval geen golddiggersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsenVolgens mij was het dit, maar dan op de Xbox (1) dus.
Geen idee misschien hadden ze het te druk met hun vreugde en kennen ze hem wel maar liepen ze hem voorbij. Weet ik niet maar grappig was het welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval geen golddiggers. Maar wel sneu dat ze hem niet herkenden, volgen die vrouwen het herenvoetbal zelf niet ofzo?
Ik stikte bijna in mijn patat toen hij het zeiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde
ja terwijl ze net van Arsenal hadden gewonnen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.
Dat is helaas altijd al zo terwijl ze er wel een duidelijke mening over hebben, maar dat is dan ook echt het enige waar ik me aan erger (Al pushen ze het soms wel erg ver)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber.
Ja hij ging echt even af als een gieter daar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.
Prima speler man die Jermaine Pennant van Stoke.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie geniet alleen van de Messietjes en de Oziltjes van deze wereld, de houthakkers van Stoke weten hem niet zo te boeien.
Ze scheren hun benen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
Precies.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners.
Komt omdat het allemaal nichten zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. .
Ja goh, dat is ook echt omdat ze niet tegen een duwtje kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
Voetballers lopen in V halsje en cardigans met designer brillen. Benen worden geschoren voor het masseren, voorkomen van wondinfecties en dan nog vanwege de minimale luchtweerstand die het oplevert. Soigneren noem je zoiets, houden ze in Italië ook van, kijk maar naar de shirts van AS Roma of Palermo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |