abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96793344
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef msnk het volgende:
Speel jij ook de tour de force op de Xbox B-) ?
Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:57:45 #152
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96794215
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe dat werkt, moet je dan zo vaak mogelijk op een knopje drukken om als eerste over de finish te zijn? Ontzettend interessant.
Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsen _O- Volgens mij was het dit, maar dan op de Xbox (1) dus.
AFC AJAX
pi_96794598
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Nee, maar veel voetbalvolk kan aardig wat bijles gebruiken. Vind voetbal een leuke sport, maar het trekt toch veel simpel volk aan. Af en toe de blik verbreden is niks mis mee. Ik hoor wielrenners ook denigrerend over voetbal praten, dan geef ik ook tegengas. Sporten die je niet snapt of waar je zelf niets van kan daar kan je beter je stil over houden of met een goed onderbouwde mening komen.
Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:10:27 #154
127004 maril
Smeetsfan
pi_96794663
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:27 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

"Daar is tie"
Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen. >:)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_96794665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Oh ik stop echt wel hoor. VI is een mooi programma, maar moest even reageren op een typische MBO voeballuh opmerking. Wielrennen is kut, school is kut, heb geen beltegoed kut. Dat niveau, snap je?
Of mensen die 'MBO' schrijven in plaats van 'mbo'. :')
pi_96794699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef maril het volgende:

[..]

Ja het leuke was dat hij het nog niet was (trainster en nog iemand eltalbegeleider of zo), ik vond het trouwens leuker toen hij die vrouwen een high five wilde geven en die vrouwen hem niet herkende en straal voorbij liepen. >:)
Zijn in ieder geval geen golddiggers _O-. Maar wel sneu dat ze hem niet herkenden, volgen die vrouwen het herenvoetbal zelf niet ofzo?
pi_96794760
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef msnk het volgende:

[..]

Veredeld racespelletje, je kon braken en alles. Iedereen zit te Halo-en of zo en één gast zit te fietsen _O- Volgens mij was het dit, maar dan op de Xbox (1) dus.
_O-.

Wel kut als je snel eerste bent, dan heb je de complete race niemand om in te halen :').
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:16:14 #158
127004 maril
Smeetsfan
pi_96794824
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Zijn in ieder geval geen golddiggers _O-. Maar wel sneu dat ze hem niet herkenden, volgen die vrouwen het herenvoetbal zelf niet ofzo?
Geen idee misschien hadden ze het te druk met hun vreugde en kennen ze hem wel maar liepen ze hem voorbij. Weet ik niet maar grappig was het wel ~O>
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_96798115
Mooi dat we alvast even een voorproefje van Tour International kregen. Boskampje kan daar ook mooi zitten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_96801288
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:36:08 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96801788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef TLC het volgende:
Het viel me wel wat tegen dat van der Gijp niet wist dat Stoke City in de PL speelde :{
Ik stikte bijna in mijn patat toen hij het zei ;(
AFC AJAX
pi_96802201
quote:
Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber. :')
pi_96802236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Week in week uit kwijlen bij het zien van Barcelona en dan geen eens wat basiskennis van de PL hebben. Wat een liefhebber. :')
ja terwijl ze net van Arsenal hadden gewonnen....
pi_96803036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat is helaas altijd al zo terwijl ze er wel een duidelijke mening over hebben, maar dat is dan ook echt het enige waar ik me aan erger (Al pushen ze het soms wel erg ver)
pi_96803822
En onder leiding van Der Andries doet Bayern München ook Stuttgart de das om. Ik ben benieuwd op welk plein in München ze een standbeeld van hem neer gaan zetten. Ook Derksen kan er nu niet meer omheen dat we met een absolute toptrainer te maken hebben.
pi_96805363
quote:
Ja hij ging echt even af als een gieter daar.
pi_96805669
Gijpie geniet alleen van de Messietjes en de Oziltjes van deze wereld, de houthakkers van Stoke weten hem niet zo te boeien.
pi_96806059
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Nobody cares. Dan ga jij toch lekker naar die pisventjes van 62 kilo met geschoren benen op een fietsje kijken.
Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
pi_96806106
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie geniet alleen van de Messietjes en de Oziltjes van deze wereld, de houthakkers van Stoke weten hem niet zo te boeien.
Prima speler man die Jermaine Pennant van Stoke.

+ Ze hebben lengte.
pi_96806154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Jij vindt het flikkers he, die wielrenners. Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. Pisventjes van 60 kilo hebben meer hardheid dan hele teams uit het profvoetbal. Jankende diva's zijn het, die voetballers die bij een duwtje al drie keer over de kop rollen.
Ze scheren hun benen. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_96806580
quote:

[..]

Jij vindt het flikkers he, die wielrenners.
Precies.
pi_96806717
quote:

[..]

Nou als er ergens weinig tot geen homo's te vinden zijn in topsport dan is het wielrennen. .
Komt omdat het allemaal nichten zijn.

Maar serieus, wat je zegt klopt natuurlijk niet. Alsof de cijfers daar ineens anders zijn.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:39:09 #173
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_96806787
quote:

[..]

Ja goh, dat is ook echt omdat ze niet tegen een duwtje kunnen :Z Heeft heel andere redenen..

Wielrennen an sich is wel een mooie sport, maar gewoon verneukt door al die gasten die doping gebruikt hebben. Iedereen die wint is gewoon verdacht en daardoor is heel die sport (helaas) naar de klote.

Voetbal is en blijft gewoon wat mooiste wat het is, kijk alleen al naar wat voor invloed het heeft op de maatschappij man, zowel positief als negatief..
pi_96807038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ze scheren hun benen. :{
Voetballers lopen in V halsje en cardigans met designer brillen. Benen worden geschoren voor het masseren, voorkomen van wondinfecties en dan nog vanwege de minimale luchtweerstand die het oplevert. Soigneren noem je zoiets, houden ze in Italië ook van, kijk maar naar de shirts van AS Roma of Palermo.
pi_96807088
Wielrennen is masochisme en doping, voetbal is oorlog in kunstvorm.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')