Doping verziekt de wielersport, maar het is ook zo naïef om te denken dat andere sporten niet bevuild zijn. Tuurlijk heb je niks aan EPO als je een goede dieptepass wil geven, maar als je niet fris bent in een verlenging kan je dat opbreken natuurlijk. Spanje en Italië voetballanden bij uitstek en ik wil niet weten wat er bij die clubs gebeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja goh, dat is ook echt omdat ze niet tegen een duwtje kunnenHeeft heel andere redenen..
Wielrennen an sich is wel een mooie sport, maar gewoon verneukt door al die gasten die doping gebruikt hebben. Iedereen die wint is gewoon verdacht en daardoor is heel die sport (helaas) naar de klote.
Voetbal is en blijft gewoon wat mooiste wat het is, kijk alleen al naar wat voor invloed het heeft op de maatschappij man, zowel positief als negatief..
Wielrennen is heroïek, romantiek, tragiek een sport van verhalen. Net als boksen. Maar goed, genoeg over gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef heiden6 het volgende:
Wielrennen is masochisme en doping, voetbal is oorlog in kunstvorm.
Exact, je hebt ook een idee wat voetballers voor de wedstrijd eten? Ook maar wat de pot schaft. Je hebt geen idee wat topsport is blijkt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Absurditeit het volgende:
Ook altijd die zogenaamd uitgedokterde voedselschema's en pakketjes voor op de fiets. Hang toch gewoon een tasje aan het stuur met een paar koeken erin en een fles cola oid.
Voor een uitwedstrijd nog ff gezellig met de bus langs het tankstation voor een saucijzenbroodje of een doosje bierworstjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Exact, je hebt ook een idee wat voetballers voor de wedstrijd eten? Ook maar wat de pot schaft. Je hebt geen idee wat topsport is blijkt wel.
Wie liet de kapper nog maar overkomen naar het WK in Zuid Afrika? Allemaal nichten zijn het met hun paarse voetbalschoentjes. Voetballers en wielrenners lijken meer op elkaar dan je denkt.quote:
Theo Jansen wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Voor een uitwedstrijd nog ff gezellig met de bus langs het tankstation voor een saucijzenbroodje of een doosje bierworstjes.
Dat zijn de verwende vedettes. En die deugen idd ook niet. Maar het overgrote deel van de voetballers behoren niet tot die categorie en daarom zou je eens moeten kijken in de Schotse Tweede Divisie bijvoorbeeld of het Galpharm Stadium in Huddersfield eens bezoeken. Zelfs talentloze knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wie liet de kapper nog maar overkomen naar het WK in Zuid Afrika? Allemaal nichten zijn het met hun paarse voetbalschoentjes. Voetballers en wielrenners lijken meer op elkaar dan je denkt.
Dat zijn echte kerel inderdaad. Maar zo zie je maar dat voetbal allerlei soort volk aantrekt, maar ook mooi volk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat zijn de verwende vedettes. En die deugen idd ook niet. Maar het overgrote deel van de voetballers behoren niet tot die categorie en daarom zou je eens moeten kijken in de Schotse Tweede Divisie bijvoorbeeld of het Galpharm Stadium eens bezoeken. Zelfs duffe knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.
Als je valt en je poten bloeden, dan kan ik me voorstellen dat je liever geschoren benen hebt. Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zelfs talentloze knechtjes scheren hun benen bij de wielrenners.
Valt wel mee johquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?
Tsss, ik ben geen wielrenner of tennisser.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je valt en je poten bloeden, dan kan ik me voorstellen dat je liever geschoren benen hebt. Ooit 's een pleister van een harige arm getrokken?
Ik lees 'Uitsmijtertje' altijd even snel als ik toevallig in de supermarkt ben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Worden er nooit meer columns van Derksen en Dijkshoorn en kornuiten op VI.nl gezet? De laatste dateren alweer van maart.. straks moet ik nog een abonnement nemen op dat blad..
Volwassen kerels, in VBL?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef TLC het volgende:
Haha die discussie over het voetbal en het wielrennen hier, ik dacht even op dit gedeelte van forum zitten alleen volwassen kerels, blijken er toch ook nog kleuters op te zitten![]()
Was getekend, Maarten Ducrot.quote:"Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |