Ik als arme student leent mijn pakken van mijn oudere neven of ik koop ze bij de WE:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, waar koop je zoiets?
dan kunnen overhemden dat dus ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks vanVerkeerde kleding kan je er als een sukkel uit laten zien, maar elk kledingstuk kan de verkeerde pasvorm hebben of de verkeerde kleur.
Ik had ooit eens kleding besteld he via online shoppen bij die ONS meid, ze is 180 graden gedraaid en volgens mij mag ik mijn shirt niet komen ophalenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik als arme student leent mijn pakken van mijn oudere neven of ik koop ze bij de WE:
http://www.weclothing.com/#/nl-NL/home
Precies, wij snappen elkaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, het ziet er zo ruim en los uit op die foto. Persoonlijk vind ik een strakkere pasvorm mooier, maar dat is ook vooral als je het lichaam ernaar hebt.
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij melddequote:
Vergeet dat wicht. Ik stelde je een vraag; heb je een pak?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik had ooit eens kleding besteld he via online shoppen bij die ONS meid, ze is 180 graden gedraaid en volgens mij mag ik mijn shirt niet komen ophalen
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij meldde
[..]
Vergeet dat wicht. Ik stelde je een vraag; heb je een pak?
mijn reactie was dan weer omdat ik het idee kreeg dat iemand beweerde dat een overhemd altijd goed is,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij meldde
Elke man heeft een pak nodig. Het jasje kun je dan ook gewoon boven een mooie spijkerbroek dragen met daaronder een shirt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.
M.i. is een goedzittend overhemd altijd beter dan een goedzittend t-shirt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Spork het volgende:
mijn reactie was dan weer omdat ik het idee kreeg dat iemand beweerde dat een overhemd altijd goed is,
Zie, dat doe je dan weer verkeerd. Iemand op jouw leeftijd en met jouw inkomen moet minimaal drie pakken hebben en elke weet minimaal 2 keer gezien worden in die pak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.
Hell yeah. En ga de volgende keer als je uitgaat gewoon in pak. Als iemand vraagt waarom je in pak bent zeg je gewoon dat je van een borrel met een klant af kwam ofzo. Chick-magnet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Zie, dat doe je dan weer verkeerd. Iemand op jouw leeftijd en met jouw inkomen moet minimaal drie pakken hebben en elke weet minimaal 2 keer gezien worden in die pak.
Je kun er natuurlijk leuk over vertellen, maar het heeft niets te maken met waar je zelf mee bezig bent en wat daar interresant aan is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij vind dat populair wetenschappelijke verhaaltjes de enig mogelijke uitleg zijn en dat die enorm ver van je afstaan. Zat mensen die er gewoon leuk/goed over kunnen vertellen.
Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischerquote:Zeg eerst eens wat die kwaliteiten waar je het steeds over hebt precies zijn, anders kan ik ook niet zeggen wat ik ervan vind. Tenzij het inderdaad stelen/liegen/arrogantie is, want net zei ik al dat ik juist die dingen als slechte eigenschap zie.
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enigequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hell yeah. En ga de volgende keer als je uitgaat gewoon in pak. Als iemand vraagt waarom je in pak bent zeg je gewoon dat je van een borrel met een klant af kwam ofzo. Chick-magnet.
Ik vind het sexy idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet zo letterlijk bedoeld trouwens, dus ga niet erover stressen. Alleen zal je merken dat wanneer je door hoog catharijne met je pak rond loopt, dat meisjes opeens een klein beetje meer gaan kijken.
Daar "lacherig" over doen tegenover meiden moet je NOOIT doen. Ze lachen dan met je mee maar ondertussen denken ze bij zichzelf "jezus die gast heeft het echt niet door". Je valt enorm op, in positieve zin. Maandje terug nog met een paar teamgenoten na een huwelijk de kroeg in geweest, in pak dus. Flinke bak soppende vrouwen om je heen en de vriendinnen zaten al vijandige blikken hun kant op te werpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef richard_prf het volgende:
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enige, Ik deed er toen wel lacherig over maar hij had er wel succes mee.
Ik heb zelf overdat een spijkerbroek en shirt aan, en m'n zomerjas is gewoon een corduroy jasje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Enkel een jasje kan casual genoeg zijn. Ik draag er vaak genoeg een spijkerbroek onder en dan nog een strak-zittend t-shirt. Overhemd onder het jasje staat dan weer iets sjieker.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Spork het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat het nog veel belangrijker is of je je lekker voelt in wat je draagt
voel je je alsof je er leuk uit ziet in die kleding richard? zo ja: gewoon blijven dragen, want dat gevoel doet pas echt wat voor je uitstraling
Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.quote:
Ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.
overhemd/pak klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid (of met hoe ik mezelf zie), dus ik ben het daar niet mee eens. misschien dat er meiden zijn die me leuker zouden vinden in een overhemd dan in de kleren die ik relaxed vind, maar als ze dat zo belangrijk vinden vraag ik me af of ik daar uberhaupt wat aan hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Elke man heeft een pak nodig. Het jasje kun je dan ook gewoon boven een mooie spijkerbroek dragen met daaronder een shirt.
[..]
M.i. is een goedzittend overhemd altijd beter dan een goedzittend t-shirt.
Ik blijf erbij dat er zat mensen zijn, ook met dergelijke opleidingen, die prima kunnen uitleggen wat ze zoal doen. En dat zeg ik omdat ik ze zelf gesproken heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kun er natuurlijk leuk over vertellen, maar het heeft niets te maken met waar je zelf mee bezig bent en wat daar interresant aan is.
[..]
Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischer.
Daarmee kun je ook de wereld beter leren begrijpen en belangstelling ontwikkelen voor de werking en ontwikkeling van het geheel.
Ik zeg soms tegen zo iemand als die naast me staat dat ik geen taxi besteld hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enige, Ik deed er toen wel lacherig over maar hij had er wel succes mee.
Valt ook wel mee natuurlijk. In mijn subcultuur hoef ik ook geen pak aan om aandacht te krijgen. Maar iemand zoals Richard is wel de pak type.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Spork het volgende:
[..]
overhemd/pak klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid (of met hoe ik mezelf zie), dus ik ben het daar niet mee eens. misschien dat er meiden zijn die me leuker zouden vinden in een overhemd dan in de kleren die ik relaxed vind, maar als ze dat zo belangrijk vinden vraag ik me af of ik daar uberhaupt wat aan heb
hier heb je wel een heel goed puntquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischer.
Dat is wel een beetje gay vind ik hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Een mooie polo kan goed ipv een overhemd. Of je rolt de mouwen op, is weer iets extra speels
een beetje gay is okayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje gay vind ik hoor.
Dat zou ik dus doen, afhankelijk van waar ik ben en met wie ik ga.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Een mooie polo kan goed ipv een overhemd. Of je rold de mouwen op, is weer iets extra speels
De polo of mouwen oprollen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hey kijk, een metro.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind kleding iig erg belangrijk. Ik kies dan ook altijd zorgvuldig de kleding uit voor de dag enzovoort. Heel goed de kleuren bij elkaar; dat baseer ik dan op wat ik die dag ga doen. Stage, school, werk, uitgaan, andere dingen. Toen ik bijv. op TV zou komen (DWDD) ging ik expres casual kleding aantrekken met ''saaie'' kleuren, om zo niet op te vallen..Het probleem is dat ik er soms heel erg lang over kan doen, wel 1 uur lang omdat ik dan twijfel over wat ik precies aan moet doen.. Zelfs m'n moeder wordt er soms gek van
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook, een uur is wel erg lang om je aan te kleden.
De mouwen oprollen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De polo of mouwen oprollen?
Trouwens, veel vrouwen klagen altijd dat de goed gekleede mannen gay zijn
Hahaha. Nee dat doe ik eigenlijk alleen bij speciale dingen, zoals DWDD. Ik wil gewoon niet opvallen en dan wil ik de perfecte kleding hebben om niet op te vallen maar er toch goed uit te zien. Dat duurde wel langer dan een uur, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
@iwannabehigh
stem jij ook ondergoed en sokken qua kleur af op je kleding
Een uur is wel erg lang whehe
sokken: zwart:. spijkerbroek: donkerblauw: shirt: een donkere tintquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
@iwannabehigh
stem jij ook ondergoed en sokken qua kleur af op je kleding
Een uur is wel erg lang whehe
Uhm ik heb he over het oprollen van de overhemd mouwen.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De mouwen oprollen.
En dat als vrouwen erover klagen is misschien wel een beetje terecht dan, dus.
De plus-zijde is dat vrouwen doorgaans dol zijn op echte homo's. Dus ergens is dat dus een compliment dan, misschien. In ieder geval over je kleding.
Maar als ik een leuke gast zie lopen met opgerolde polo-shirt mouwen dan waag ik me al niet eens meer aan een versierpoging hoor, bevooroordeeld als ik ben soms.
Desalniettemin moet je gewoon dragen waar je je lekker in voelt, natuurlijk. Voor het beste effect.
hehe, verrassendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Disavowed het volgende:
Uitgaan in pak zou ik best eens willen proberen in een leuke stad.
De keren dat ik het heb geprobeerd in de plaatselijke zuipschuur, pakte het niet zo goed uit.
Dat is aardig van je. De beta kwaliteiten zelf, zijn onschikt om een vrouw te versieren, ze werken juist belemmerend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er zat mensen zijn, ook met dergelijke opleidingen, die prima kunnen uitleggen wat ze zoal doen. En dat zeg ik omdat ik ze zelf gesproken heb.
Als je logisch kan denken vind ik dit zeker geen slechte eigenschap. Eerder een normale, iemand die alleen maar onzin uitkraamt en een vertekend wereldbeeld heeft vind ik dat juist de aparte. Jij zal vast een vorm van logisch nadenken bedoelen die daar weer ver boven uit stijgt en die ik toch niet kan begrijpen met mijn minimale levenservaring, ofniedan?![]()
Nee maar serieus, ik gaf toch al een vorm van bewondering te hebben voor mensen die goed zijn in hun bèta opleiding/vak. Wat wil je dan nog meer horen? Dat ik jullie maar saaie sukkeltjes vind? Want dat is dus niet zo, tenzij je je daarnaar gedraagt. En dat heb je zelf in de hand, en een bèta opleiding is er ook al geen vereiste voor.
Niet echt in een plaats waar iedereen elkaar kent.quote:
Heh, ik rol altijd m'n mouwen opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bent daarin nogal een uitzondering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind pakken in kroeg zo patserig , ik val sowieso niet op pakken
Denk dat de meeste vrouwen daar wel op vallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind pakken in kroeg zo patserig , ik val sowieso niet op pakken
Ja, maar dat betekend nog niet dat ik iemand bij voorbaat al niet mag ofzo. Om me te versieren zal je iets anders moeten verzinnen ja, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. De beta kwaliteiten zelf, zijn onschikt om een vrouw te versieren, ze werken juist belemmerend.
Idd. Ik vind de mouwen 'gewoon' als je geen pak aan hebt maar een spijkerbroek nogal stijf staan. En korte mouwen op een overhemd zijn een complete no-go.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
ik zie niet in waarom dat gay zou zijn, maargoed
Een vriend van me heeft bij de marine gezeten en kwam een keer de kroeg in in z'n galaoutfit na een feestje. 50% van de kroeg dreef compleet wegquote:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij kent, maar hier in mijn omgeving; werk, klas, stage en ga zo maar door, weet ik van de meeste wel dat ze mannen in pak sexy vinden enzovoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jullie kennen , maar de meeste vrouwen die ik ken vinden een man in jeans sexier dan een man in pak.
Als ze net zo zijn als jij zal dat best ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jullie kennen , maar de meeste vrouwen die ik ken vinden een man in jeans sexier dan een man in pak.
Idem. Van alle HBO/WO niveau vrouwen die ik ken heb ik er nog niet een horen roepen dat ze een pak niks vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij kent, maar hier in mijn omgeving; werk, klas, stage en ga zo maar door, weet ik van de meeste wel dat ze mannen in pak sexy vinden enzovoort.
Ja je hebt inderdaad gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze net zo zijn als jij zal dat best ja.
[..]
Idem. Van alle HBO/WO niveau vrouwen die ik ken heb ik er nog niet een horen roepen dat ze een pak niks vindt.
Qua intelligentie moet het ook passen vind ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Elke vrouw valt op iets anders.
Maar iemand zoals Richard, die eigenlijk de typische Hollandsche man is wat betreft levensstijl en handelen, doet beter in een pak. Hij heeft/had een vol tijd kantoor baan, netjes een opleiding gedaan, auto, koophuism standaard naar de kroeg, enz. Dus voor zijn subcultuur past een pak of overhemd hem het beste. Ook bij zijn lichaamsbouw.
Die link heb ik zelf ook nog niet kunnen leggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent wat verloren, hier: n n n n n n nquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Mooi goed zittent overhemd in bv licht kleur blauw met een kleurtje in de kraag op een spier witte linne of stoffe broek met congnac kleur lere schoenen en zelfde riem. Prima te doen als je wat aandacht wild.
quote:Alleen wel bovenste knoopje openhouden van overhemd. Want tot boven aan dicht vind ik zelf echt niet staan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Mooi goed zittent overhemd in bv licht kleur blauw met een kleurtje in de kraag op een spier witte linne of stoffe broek met congnac kleur lere schoenen en zelfde riem. Prima te doen als je wat aandacht wild.
Dit dan weer wel.quote:Alleen wel bovenste knoopje openhouden van overhemd. Want tot boven aan dicht vind ik zelf echt niet staan
Niet zozeer intelligentie, maar materiële succes. Zoals goede baan of mooie auto.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Qua intelligentie moet het ook passen vind ik.
Dat zit bij Richard wel goed denk ik.
Ben het niet met hem eens over de broek, maar wel over de riem en schoenenquote:
Alpha male gedoe is dus gebaseerd op roedeldieren zoals wolven. http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha_malequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Over dat hele alpha/beta male gedoe, wie heeft dat precies verzonnen?
Hmm, okay kan ook, maar waar ik op doel is dat ik van een man in pak wel verwacht dat er op niveau mee te praten valt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet zozeer intelligentie, maar materiële succes. Zoals goede baan of mooie auto.
Ik dacht dat het over opgerolde polo mouwtjes ging.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lol, ja dat schijnt wel zo te horen he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben het niet met hem eens over de broek, maar wel over de riem en schoenen
Wie rolt nou in hemelsnaam de mouwen van z'n polo op?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht dat het over opgerolde polo mouwtjes ging.Excusez.
Riem en schoenen dezelfde kleur jaquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay kan ook, maar waar ik op doel is dat ik van een man in pak wel verwacht dat er op niveau mee te praten valt.
Vandaar ook mijn reactie dat het nogal gay zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie rolt nou in hemelsnaam de mouwen van z'n polo op?
of je draagt wat je zelf lekker vindt zitten en hebt er schijt aan wat anderen van je vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Heren, de witte broek zorgt voor de extra aandachtnet even iets anders en het trekt de aandacht. Dat is toch wat je wil.
Je kan ook volledig de andere kant op gaan. Oude lichte spijkerbroek met een gat bij je knie, kapotte pijpen aan de onderkant slippers en lichte simpele polo er op.
Wil je echt fout kraag iets omhoog
Het is net even iets anders dan de "vaste" regels
Jij bent 16?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Heren, de witte broek zorgt voor de extra aandachtnet even iets anders en het trekt de aandacht. Dat is toch wat je wil.
Je kan ook volledig de andere kant op gaan. Oude lichte spijkerbroek met een gat bij je knie, kapotte pijpen aan de onderkant slippers en lichte simpele polo er op.
Ik zou het opvatten als pimpy of kak. Een golf club zou het compleet maken, zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Zal best, maar ik trek geen dingen aan die ik zelf niet mooi vind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Heren, de witte broek zorgt voor de extra aandacht![]()
Witte spijkerbroeken e.d. zie je best veel hoor. Heeft niks met tieners te maken. Ik vind ze zelf alleen niet zo mooi, en ze zijn nogal vlekgevoelig.quote:
haha, ben je serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay kan ook, maar waar ik op doel is dat ik van een man in pak wel verwacht dat er op niveau mee te praten valt.
Je straalt in pak wel een bepaald niveau uit. Als dan blijkt dat je de uitsmijter bent, tja, dan is dat een tegenvallerquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Catbert het volgende:
Witte spijkerbroeken e.d. zie je best veel hoor. Heeft niks met tieners te maken. Ik vind ze zelf alleen niet zo mooi, en ze zijn nogal vlekgevoelig.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
dat misschien wel, maar verwachten dat iemand in pak op niveau kan praten? tja, beetje dommig vind ik. overigens vind ik op niveau praten altijd zo abstract, en ook ten zeerste af te raden tijdens een eerste gesprekje met iemand van het andere geslacht. hou t liever luchtig en ontspannen, beetje lachen hier en daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je straalt in pak wel een bepaald niveau uit. Als dan blijkt dat je de uitsmijter bent, tja, dan is dat een tegenvaller
als je korte mouwen hebt is het inderdaad wel vaagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn reactie dat het nogal gay zou zijn.
Dit zat in m'n hoofd, geen polo maar toch:
[ afbeelding ]
Oh wat jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
by the way geen reactie , ik ga er voor mezelf maar uit dat die niet reageert en sowieso is het van het weekend feest in ons dorp en ga ik daar naar toe.
omdat het niks zegt over iemands capaciteiten. misschien is ie inderdaad superintelligent maar wel een sociale nitwit. fijn gesprek op niveau zul je dan hebben iddquote:
Niveau kunnen praten betekent niet dat je niet over koetjes en kalfjes praat in eerste instantie natuurlijk. Maar de gemiddelde bouwvakker zal niet snel met een pak aan in de kroeg staan dus als je wel zo overkomt (beetje zoals een uitsmijter) dan zal dat 'raar' zijn. Net zoals een WO-er die eruitziet als een enorme guido zegmaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
dat misschien wel, maar verwachten dat iemand in pak op niveau kan praten? tja, beetje dommig vind ik. overigens vind ik op niveau praten altijd zo abstract, en ook ten zeerste af te raden tijdens een eerste gesprekje met iemand van het andere geslacht. hou t liever luchtig en ontspannen, beetje lachen hier en daar
Tuurlijk. Maar dat betekent toch niet dat je dat niet uit kan stralen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
omdat het niks zegt over iemands capaciteiten.
Naja op niveau gaat wellicht wel wat ver, maar het impliceert wel een beetje dat diegene iets commercieels doet (vertegenwoordiger-achtig misschien, afspraken met klanten -> pakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dat misschien wel, maar verwachten dat iemand in pak op niveau kan praten? tja, beetje dommig vind ik. overigens vind ik op niveau praten altijd zo abstract, en ook ten zeerste af te raden tijdens een eerste gesprekje met iemand van het andere geslacht. hou t liever luchtig en ontspannen, beetje lachen hier en daar
Ja dat verwacht ik ja, anders ben je een sjonnie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik heel voorbarig ben maar ga voor mezelf even uit van het slechtste scenario. Stukje zelfbescherming. Nou ja als hij niet wilt , dan tig anderen die juist zoiets leuk zouden vinden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ja, anders ben je een sjonnie.
Weet je wat ik dommig vind?
Dat je denkt dat op niveau praten saai en suf is.
Wat stel je voor? Om je als een mongool in pak voor te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |