Ik als arme student leent mijn pakken van mijn oudere neven of ik koop ze bij de WE:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, waar koop je zoiets?
dan kunnen overhemden dat dus ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks vanVerkeerde kleding kan je er als een sukkel uit laten zien, maar elk kledingstuk kan de verkeerde pasvorm hebben of de verkeerde kleur.
Ik had ooit eens kleding besteld he via online shoppen bij die ONS meid, ze is 180 graden gedraaid en volgens mij mag ik mijn shirt niet komen ophalenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik als arme student leent mijn pakken van mijn oudere neven of ik koop ze bij de WE:
http://www.weclothing.com/#/nl-NL/home
Precies, wij snappen elkaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, het ziet er zo ruim en los uit op die foto. Persoonlijk vind ik een strakkere pasvorm mooier, maar dat is ook vooral als je het lichaam ernaar hebt.
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij melddequote:
Vergeet dat wicht. Ik stelde je een vraag; heb je een pak?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik had ooit eens kleding besteld he via online shoppen bij die ONS meid, ze is 180 graden gedraaid en volgens mij mag ik mijn shirt niet komen ophalen
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij meldde
[..]
Vergeet dat wicht. Ik stelde je een vraag; heb je een pak?
mijn reactie was dan weer omdat ik het idee kreeg dat iemand beweerde dat een overhemd altijd goed is,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt was dus dat het niet specifiek overhemden waren die dat effect hadden, zoals jij meldde
Elke man heeft een pak nodig. Het jasje kun je dan ook gewoon boven een mooie spijkerbroek dragen met daaronder een shirt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.
M.i. is een goedzittend overhemd altijd beter dan een goedzittend t-shirt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Spork het volgende:
mijn reactie was dan weer omdat ik het idee kreeg dat iemand beweerde dat een overhemd altijd goed is,
Zie, dat doe je dan weer verkeerd. Iemand op jouw leeftijd en met jouw inkomen moet minimaal drie pakken hebben en elke weet minimaal 2 keer gezien worden in die pak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee niet zelf, ik leende af en toe een pak.
Hell yeah. En ga de volgende keer als je uitgaat gewoon in pak. Als iemand vraagt waarom je in pak bent zeg je gewoon dat je van een borrel met een klant af kwam ofzo. Chick-magnet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Zie, dat doe je dan weer verkeerd. Iemand op jouw leeftijd en met jouw inkomen moet minimaal drie pakken hebben en elke weet minimaal 2 keer gezien worden in die pak.
Je kun er natuurlijk leuk over vertellen, maar het heeft niets te maken met waar je zelf mee bezig bent en wat daar interresant aan is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij vind dat populair wetenschappelijke verhaaltjes de enig mogelijke uitleg zijn en dat die enorm ver van je afstaan. Zat mensen die er gewoon leuk/goed over kunnen vertellen.
Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischerquote:Zeg eerst eens wat die kwaliteiten waar je het steeds over hebt precies zijn, anders kan ik ook niet zeggen wat ik ervan vind. Tenzij het inderdaad stelen/liegen/arrogantie is, want net zei ik al dat ik juist die dingen als slechte eigenschap zie.
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enigequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hell yeah. En ga de volgende keer als je uitgaat gewoon in pak. Als iemand vraagt waarom je in pak bent zeg je gewoon dat je van een borrel met een klant af kwam ofzo. Chick-magnet.
Ik vind het sexy idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet zo letterlijk bedoeld trouwens, dus ga niet erover stressen. Alleen zal je merken dat wanneer je door hoog catharijne met je pak rond loopt, dat meisjes opeens een klein beetje meer gaan kijken.
Daar "lacherig" over doen tegenover meiden moet je NOOIT doen. Ze lachen dan met je mee maar ondertussen denken ze bij zichzelf "jezus die gast heeft het echt niet door". Je valt enorm op, in positieve zin. Maandje terug nog met een paar teamgenoten na een huwelijk de kroeg in geweest, in pak dus. Flinke bak soppende vrouwen om je heen en de vriendinnen zaten al vijandige blikken hun kant op te werpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef richard_prf het volgende:
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enige, Ik deed er toen wel lacherig over maar hij had er wel succes mee.
Ik heb zelf overdat een spijkerbroek en shirt aan, en m'n zomerjas is gewoon een corduroy jasje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Enkel een jasje kan casual genoeg zijn. Ik draag er vaak genoeg een spijkerbroek onder en dan nog een strak-zittend t-shirt. Overhemd onder het jasje staat dan weer iets sjieker.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Spork het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat het nog veel belangrijker is of je je lekker voelt in wat je draagt
voel je je alsof je er leuk uit ziet in die kleding richard? zo ja: gewoon blijven dragen, want dat gevoel doet pas echt wat voor je uitstraling
Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.quote:
Ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.
overhemd/pak klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid (of met hoe ik mezelf zie), dus ik ben het daar niet mee eens. misschien dat er meiden zijn die me leuker zouden vinden in een overhemd dan in de kleren die ik relaxed vind, maar als ze dat zo belangrijk vinden vraag ik me af of ik daar uberhaupt wat aan hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Elke man heeft een pak nodig. Het jasje kun je dan ook gewoon boven een mooie spijkerbroek dragen met daaronder een shirt.
[..]
M.i. is een goedzittend overhemd altijd beter dan een goedzittend t-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |