abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96754062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Spork het volgende:

[..]

het is een karikatuur overduidelijk gemaakt door en voor alfa-mensen, geen beta-mensen. het is namelijk geen karikatuur van hoe nerds zijn maar hoe alfa-mensen nerds zien. en er is een verschil tussen beledigd en je ergens aan ergeren he ;)
Ik heb die OP geschreven en ik ben geen alpha. Wat nu?
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:13:48 #52
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96754084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je moet op zich wel een beetje proberen een 'normaal' uiterlijk te hebben natuurlijk. Ik ben twee keer mee geweest met een vriend van me naar de ACU (krakershol hier in Utrecht) en werd daar door alle alto's nogal raar aangekeken met m'n roze polo :D Als je een afwijkende uitstraling hebt (en nee Richard, dat heeft niks met jouw lichaam te maken, ik heb je foto's gezien en jij valt lichamelijk niet op) of afwijkende kleding draagt dan zullen mensen vaak zo iets hebben van "wat is dat voor rare snuiter". Maar dat ga je niet veranderen, en dat is gewoon iets wat eigenlijk iedereen heeft.
Inderdaad. Kuddegedrag. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:14:09 #53
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96754096
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het ging om het plaatje. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:15:10 #54
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96754108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Informatica is voor een groot deel toegepaste wiskunde, Dat is zo beta als het maar kan. En wat betreft je beta hierarchie:
[ afbeelding ]

'Nuff said.
Natuurkundigen kunnen ook een informatica studie aan, maar omgekeerd vaak niet. Het is niet alleen maar arrogantie.
The view from nowhere.
pi_96754181
Oh zo. Ik dacht ''het plaatje dat geschetst wordt'' of iets dergelijks. Never mind.

Ik vond inderdaad mijn plaatje een stuk beter. :'(
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:17:37 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96754212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
Natuurkundigen kunnen ook een informatica studie aan, maar omgekeerd vaak niet. Het is niet alleen maar arrogantie.
Laat me raden, jij bent natuurkundige?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96754213
quote:

[..]

Ik vind het ook niet extreem arrogant, je zegt dingen die toetsbaar zijn. In zekere mate dan, ik betwijfel of natuurkundigen zomaar even programmeur kunnen worden. Maar dan moet je mij ook niet arrogant vinden dan.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:17:46 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96754221
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep I know, mijn kleding is echter al prima, gisteren nog te horen gekregen van mijn vrienden.
Ik heb je 1 keer gezien en je kleding is hooguit normaal. Eigenlijk zou ik saai zeggen, maar ik als Antilliaan heb een andere mening van goede kleding dan dat van een Nederlander. Maar je kleding toen was heel onopvallend. Niks mis met je kleding van toen, maar het was niet de kleren waarvan vrouwen geinteresseerd raken.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe je kleed als je uitgaat of op je werk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:18:49 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96754273
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Volgens de PUA of datingguru terminology bestaat ook een derde (en zelfs vierde) soort man.

De Omega Male.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:19:42 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96754315
quote:

[..]

Dit zijn dus discussies waar vrouwen van afknappen. Er zijn toch andere subforums en topics waar dit soort dingen kunnen worden gediscussierd?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:20:39 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96754364
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het ook niet extreem arrogant, je zegt dingen die toetsbaar zijn. In zekere mate dan, ik betwijfel of natuurkundigen zomaar even programmeur kunnen worden. Maar dan moet je mij ook niet arrogant vinden dan.
Het is nogal een misvatting dat WO informatica je opleidt tot programmeur. WO informatica is gewoon wiskunde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Dit zijn dus discussies waar vrouwen van afknappen. Er zijn toch andere subforums en topics waar dit soort dingen kunnen worden gediscussierd?
Dat. En verder vind ik het geneuzel dat hard in de richting gaat "ja ik mag dan geen vrouw weten te regelen door m'n opleiding maar ik ben tenminste slimmer". Een misplaatst superioriteitsgevoel dat sommige nerds lijken te hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96754413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is nogal een misvatting dat WO informatica je opleidt tot programmeur. WO informatica is gewoon wiskunde.
Ah zo. Ik had het niet enkel over informatica. Ik denk dat deelnemer wel zo ver wil gaan om zich te verbreden tot het hele veld van ICT. Dat het voor hem allemaal te leren valt. En dat is dan onzin.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:24:08 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96754524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Ah zo. Ik had het niet enkel over informatica. Ik denk dat deelnemer wel zo ver wil gaan om zich te verbreden tot het hele veld van ICT. Dat het voor hem allemaal te leren valt. En dat is dan onzin.
Je kunt "natuurkunde" sowieso niet gaan vergelijken met "ICT", da's appels met koeien vergelijken. WO informatica is wetenschap, ICT is een toepassing daarvan.
pi_96754626
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

[hokjesgeest]
Borderline komt ook bij mannen voor. :P
[/hokjesgeest]
Aub, flikker een eind op met die domme en zielige ''grapjes''. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh? Laatst zei je nog dat je graag een extraverte vriendin wilde, net zoals je huidige die veel praat en zo. :')
Ik zie zelf een verschil tussen extravert en aandachtshoeren. Aandachtshoeren zijn nep die alles doen voor een beetje aandacht, mensen die extravert zijn, zijn open en praten makkelijk. Maar ik vind het soms wel schattig als meisjes (in het begin als je ze leert kennen) wat verlegen zijn. Als het maar niet te lang duurt, en het dus eigenlijk onzekerheid is.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:28:35 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96754743
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zie zelf een verschil tussen extravert en aandachtshoeren. Aandachtshoeren zijn nep die alles doen voor een beetje aandacht, mensen die extravert zijn, zijn open en praten makkelijk. Maar ik vind het soms wel schattig als meisjes (in het begin als je ze leert kennen) wat verlegen zijn. Als het maar niet te lang duurt, en het dus eigenlijk onzekerheid is.
Mensen die gewoon open zijn en makkelijk praten zitten tussen introvert en extrovert in, die zijn gewoon gemiddeld. Ik praat ook gemakkelijk met mensen maar ik ben zeker niet extravert. Extravert neigt ook al snel naar te snel praten zonder naar iemand luisteren, en dat kan vaak als irritant of onprofessioneel beschouwd worden.
pi_96754815
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Aub, flikker een eind op met die domme en zielige ''grapjes''. :')

Ik ga Crutch maar blokkeren denk ik. In zulke opmerkingen heb ik geen zin.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:29:59 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96754822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:

Een groot verschil van kennisniveau tussen twee gesprekspartners zal er altijd toe leiden dat een van beiden de ander het een beetje in jip en janneke-taal uit moet gaan leggen. Dat is niet iets dat specifiek voor beta opleidingen geldt. Een vriendin van me is neurologe, ik snap bepaalde dingen die zei doet niet in-depth, en vice versa. En toch kunnen we prima uitleggen wat we doen.
Dit is een voorbeeld van een abstract probleem. De uitleg is vooral emotioneel en heel vaag de inhoud:

The view from nowhere.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:30:21 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96754836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen die gewoon open zijn en makkelijk praten zitten tussen introvert en extrovert in, die zijn gewoon gemiddeld. Ik praat ook gemakkelijk met mensen maar ik ben zeker niet extravert. Extravert neigt ook al snel naar te snel praten zonder naar iemand luisteren, en dat kan vaak als irritant of onprofessioneel beschouwd worden.
Ook niet perse. Hooguit kan je zeggen dat mensen die extravert zijn, een grote behoefte voelen om contact met mensen te hebben terwijl introverten dat veel minder hebben.

Mensen die introvert zijn kunnen nog steeds heel sociaal zijn en zelfs open, mensen die extravert zijn kan ook heel verlegen overkomen.

Ook zijn mensen die heel extravert zijn niet perse irritant.
pi_96754927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb je 1 keer gezien en je kleding is hooguit normaal. Eigenlijk zou ik saai zeggen, maar ik als Antilliaan heb een andere mening van goede kleding dan dat van een Nederlander. Maar je kleding toen was heel onopvallend. Niks mis met je kleding van toen, maar het was niet de kleren waarvan vrouwen geinteresseerd raken.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe je kleed als je uitgaat of op je werk.
Nee , ik had gisteren dit aan, ik weet niet of het wat is, vond het er wel leuk uitzien dus ik kocht het vorige week: http://i56.tinypic.com/2612phl.jpg, met donkerblauwe broek en zwarte schoenen.

Op kantoor heb ik gewoon van die typische overhemden aan en soms zelf een pak op de belangrijke afspraken.
pi_96754974
Hoe extraverter je bent, hoe meer risico je loopt dat je jezelf op bepaalde momenten niet kan inhouden en dan zeg je weer net iets teveel. Vooral minder extraverte mensen zijn dan bang voor zo'n moment, dat er teveel wordt gezegd, iets kwetsend en dat bevordert de communicatie al helemaal niet. M.a.w je hebt conflict-vermijdende mensen en mensen die onbewust conflict opzoeken.

Paul de Leeuw is zo'n perfect voorbeeld. Bloed-irritant.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:33:55 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96754995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee , ik had gisteren dit aan, ik weet niet of het wat is, vond het er wel leuk uitzien dus ik kocht het vorige week: http://i56.tinypic.com/2612phl.jpg, met donkerblauwe broek en zwarte schoenen.

Op kantoor heb ik gewoon van die typische overhemden aan en soms zelf een pak op de belangrijke afspraken.
Niet mijn stijl. Ik vind dat je beter uit zou zien in een deftige overhemd.
pi_96755000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dan heb ik dus liever iemand die daartussen inzit al vind ik verlegen meisjes soms best wel aantrekkelijk, als het maar niet neigt naar onzekerheid. Maar liever een extravert dan een introvert als 't maar geen aandachtshoer is.

Zelf ben ik introvert (al praat ik vaak wel gemakkelijk met mensen, het is meer dat ik niet van aandacht houd/middelpunt van belangstelling en niet graag op de voorgrond wil zijn). Dus ik weet niet.. :9
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:34:21 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef Supersoep het volgende:
Hoe extraverter je bent, hoe meer risico je loopt dat je jezelf op bepaalde momenten niet kan inhouden en dan zeg je weer net iets teveel. Vooral minder extraverte mensen zijn dan bang voor zo'n moment, dat er teveel wordt gezegd, iets kwetsend en dat bevordert de communicatie al helemaal niet.

Paul de Leeuw is zo'n perfect voorbeeld. Bloed-irritant.
Nee, dat heeft met agreeableness te maken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:35:28 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755059
http://nl.wikipedia.org/w(...)ijkheidsdimensies%29

quote:
De vijf dimensies zijn van een hoog en breed algemeen betekenisniveau. Daarom zijn aanduidingen met abstracte termen uit de psychologie, zoals 'extraversie' of 'neuroticisme', beter dan aanduidingen met woorden die in de omgangstaal een heel specifieke betekenis hebben, zoals 'vriendelijkheid'. De Nederlandse Big Five onderzoekers Wim Hofstee en Boele de Raad, hebben voor de vijfde dimensie een iets ander label gekozen dat beter aansluit bij hun onderzoeksgegevens: Intellectuele autonomie.

Extraversie (tegenover introversie).
Engels: Extraversion of Extroversion.
Meegaandheid (tegenover wantrouwend).
Engels: Agreeableness.
Zorgvuldigheid (tegenover laksheid en gebrek aan motivatie).
Engels: Conscientiousness
Emotionele stabiliteit (tegenover Neuroticisme)
Engels: Emotional Stability t.o Neuroticism.
Openheid voor Ervaringen/Intellect/Creativiteit
Engels Openness to Experience en Intelligence

De dimensies 1 en 4 hebben sterke overeenkomst met twee van de drie dimensies van Hans Eysenck. Zijn derde dimensie 'psychoticisme', had hij vooral ontleend aan het onderzoek van psychiatrische patiënten. Die dimensie hoeft dus ook niet aanwezig te zijn in de persoonsbeoordelingen van grote groepen 'gezonde' mensen. Eysenck erkende ook de intelligentie als aparte dimensie, maar nam die niet op in zijn model.

Een Engelstalig mnemotechnisch middeltje is het acroniem OCEAN: Openness, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness en Neuroticism.
pi_96755062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld :P dat koop ik het meteen even. Ik doe er dan ook alles aan om er fatsoenlijk uit te zien.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:35:36 #76
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96755067
quote:

[..]

gadver, nooit
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:36:08 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96755086
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef deelnemer het volgende:
Dit is een voorbeeld van een abstract probleem. De uitleg is vooral emotioneel en heel vaag de inhoud:
De uitleg is "emotioneel"? Volgens mij heb je je zin niet afgemaakt want "De uitleg is vooral emotioneel en heel vaag de inhoud" loopt voor geen meter.

Verder; ik ken de die theorie en meer van dat soort wiskundeproblemen. Ik vind ze grappig, maar verder weinig interessant. Ik weet niet wat voor'n punt je probeert te maken hiermee?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ook niet perse. Hooguit kan je zeggen dat mensen die extravert zijn, een grote behoefte voelen om contact met mensen te hebben terwijl introverten dat veel minder hebben.
Euh nee, intro/extrovert gaat over hoe mensen zich uiten. Een introvert iemand kan net zo goed een sterke sociale behoefte hebben. Die zaken staan los van elkaar.

quote:
Eens. Ik heb eigenlijk altijd een shirt (overhemd dus) aan, af en toe een polo. Maar dat is persoonlijk verder, ik zou dat ook niet snel aantrekken.
pi_96755092
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ga Crutch maar blokkeren denk ik. In zulke opmerkingen heb ik geen zin.
Waarom zit je me uit te dagen :{

quote:

[..]

Nee.. ik vind dat felle gele niet zo heel mooi.
pi_96755102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld :P dat koop ik het meteen even. Ik doe er dan ook alles aan om er fatsoenlijk uit te zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:37:15 #80
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96755135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit je richard nou op te zadelen met het lelijkste shirt dat je kon vinden? :P
pi_96755143
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom zit je me uit te dagen :{

[..]

Nee.. ik vind dat felle gele niet zo heel mooi.
Ik daag je niet uit. Hij liep gisteren te zeuren dat hij mij ging blokkeren, precies ook om zo'n opmerking die ansich helemaal niks voorstelt door de context erachter.
Ron Paul 2012
pi_96755154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Spork het volgende:

[..]

zit je richard nou op te zadelen met het lelijkste shirt dat je kon vinden?
Hawaii shirts zijn echt baas! Kom op!
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:37:35 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755155
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:38:07 #84
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96755174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hawaii shirts zijn echt baas! Kom op!
9 van de 10 keer vind ik het er echt niet uitzien
pi_96755227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat je met zoiets zou komen. Lichaamsbouw is cruciaal bij kleding. Dat geldt ook bij zulke overhemden, dat hoeft er niet ineens 10x beter uit te zien bij Richard dan wat hij nu draagt.

Iemand met een stevige borst en pezig lichaam, zoals op je foto, zal er met Richard's kleding ook goed uit zien.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:39:40 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96755248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik koop m'n shirts meestal bij de Barsoi in Utrecht. Toevallig zie ik net op de site dat shirts in de aanbieding zijn *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:40:07 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

De uitleg is "emotioneel"? Volgens mij heb je je zin niet afgemaakt want "De uitleg is vooral emotioneel en heel vaag de inhoud" loopt voor geen meter.

Verder; ik ken de die theorie en meer van dat soort wiskundeproblemen. Ik vind ze grappig, maar verder weinig interessant. Ik weet niet wat voor'n punt je probeert te maken hiermee?

[..]

Euh nee, intro/extrovert gaat over hoe mensen zich uiten. Een introvert iemand kan net zo goed een sterke sociale behoefte hebben. Die zaken staan los van elkaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Extraversion_and_introversion

Extraversion

quote:
Extraversion is "the act, state, or habit of being predominantly concerned with and obtaining gratification from what is outside the self".[3] Extraverts tend to enjoy human interactions and to be enthusiastic, talkative, assertive, and gregarious. They take pleasure in activities that involve large social gatherings, such as parties, community activities, public demonstrations, and business or political groups. Politics, teaching, sales, managing and brokering are fields that favor extraversion. An extraverted person is likely to enjoy time spent with people and find less reward in time spent alone. They tend to be energized when around other people, and they are more prone to boredom when they are by themselves.
ntroversion

I
quote:
ntroversion is "the state of or tendency toward being wholly or predominantly concerned with and interested in one's own mental life".[3] Introverts are people whose energy tends to expand through reflection and dwindle during interaction.[4] Introverts tend to be more reserved and less outspoken in large groups. They often take pleasure in solitary activities such as reading, writing, music, drawing, tinkering, playing video games, watching movies and plays, and using computers, along with some more reserved outdoor activities such as fishing.[citation needed] In fact, social networking sites have been a thriving home for introverts in the 21st century, where introverts are free from the formalities of social conduct and may become more comfortable blogging about personal feelings they would not otherwise disclose.[citation needed] The archetypal artist, writer, sculptor, engineer, composer, and inventor are all highly introverted. An introvert is likely to enjoy time spent alone and find less reward in time spent with large groups of people, though he or she may enjoy interactions with close friends. Trust is usually an issue of significance: a virtue of utmost importance to an introvert choosing a worthy companion. They prefer to concentrate on a single activity at a time and like to observe situations before they participate, especially observed in developing children and adolescents.[5] Introverts are easily overwhelmed by too much stimulation from social gatherings and engagement. They are more analytical before speaking.[6]

Introversion is not the same as shyness or the social outcast. Introverts choose solitary over social activities by preference, whereas shy people (who may be extraverts at heart) avoid social encounters out of fear[7] and whereas the social outcast faces solitude, but not by choice.
Ik heb het dan vanuit het oogpunt van de psychologie en niet de spreektaal.
pi_96755288
quote:

[..]

Ik vind vooral de pasvorm niet zo, maar dat kan ook aan de foto liggen. Maar als jij het leuk vindt moet je het vooral dragen, het felle kleurtje is iig al wat opvallender wat je juist wil toch.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:41:18 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik wist dat je met zoiets zou komen. Lichaamsbouw is cruciaal bij kleding. Dat geldt ook bij zulke overhemden, dat hoeft er niet ineens 10x beter uit te zien bij Richard dan wat hij nu draagt.

Iemand met een stevige borst en pezig lichaam, zoals op je foto, zal er met Richard's kleding ook goed uit zien.

Ja, maar Richard die voorlopig nog minder gespierd is en nog bezig is met zijn lichaam opbouwen zal beter uitzien in zulke kleren, toch?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:41:42 #90
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96755337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

inderdaad, dat een knappe vent het shirt draagt betekent niet dat het shirt je een knappe vent draagt

overhemden kunnen iemand er imo ook als een enorme sukkel uit laten zien
pi_96755344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind vooral de pasvorm niet zo, maar dat kan ook aan de foto liggen. Maar als jij het leuk vindt moet je het vooral dragen, het felle kleurtje is iig al wat opvallender wat je juist wil toch.
Er is niks mis met de kleding op z'n foto, vind ik dan. Het past gewoon niet bij z'n lichaam. Er zit teveel ruimte tussen. Het moet een beetje uitgerekt zijn. Bij iemand die een kilo of 20 meer weegt, staat zoiets dan weer wel goed, volgens mij
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:42:48 #92
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96755390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Er is niks mis met de kleding op z'n foto, vind ik dan. Het past gewoon niet bij z'n lichaam. Er zit teveel ruimte tussen. Het moet een beetje uitgerekt zijn. Bij iemand die een kilo of 20 meer weegt, staat zoiets dan weer wel goed, volgens anderen.
ik denk eigenlijk dat het nog veel belangrijker is of je je lekker voelt in wat je draagt
voel je je alsof je er leuk uit ziet in die kleding richard? zo ja: gewoon blijven dragen, want dat gevoel doet pas echt wat voor je uitstraling
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:42:56 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96755395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het dan vanuit het oogpunt van de psychologie en niet de spreektaal.
In een dergelijk wikipedia artikel zijn ze nogal kort door de bocht natuurlijk. Natuurlijk zullen mensen die sociale interactie leuk vinden vaak makkelijker praten, maar je moet uitkijken daar meteen een causaal verband tussen te leggen. Ik geloof dat ieder mens in princiepe een sociaal wezen is en dus behoefte heeft aan sociale interactie. Je mond niet open durven trekken bewijst niet dat je die behoefte niet hebt.

[s]
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Spork het volgende:
overhemden kunnen iemand er imo ook als een enorme sukkel uit laten zien
Daar geloof ik dus niks van :) Verkeerde kleding kan je er als een sukkel uit laten zien, maar elk kledingstuk kan de verkeerde pasvorm hebben of de verkeerde kleur.
pi_96755398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar Richard die voorlopig nog minder gespierd is en nog bezig is met zijn lichaam opbouwen zal beter uitzien in zulke kleren, toch?
Ja, in dat opzicht wel. Kleding die heel erg los zit, maar niet bedoelt is om heel erg los te zitten, staat nooit zo mooi.

Van die open jasjes zijn dan misschien nog een slecht idee, maar je had het dus alleen over dat overhemd waarschijnlijk :)
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:43:21 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755419
quote:

[..]

Er is niks mis met de kleding op z'n foto, vind ik dan. Het past gewoon niet bij z'n lichaam. Er zit teveel ruimte tussen. Het moet een beetje uitgerekt zijn. Bij iemand die een kilo of 20 meer weegt, staat zoiets dan weer wel goed, volgens mij
Jawel, maar sommige kleren passen dan weer heel goed bij mensen die niet zo zwaar zijn.

En sommige kleren passen heel goed bij ieder soort mens. Zoals een pak of een overhemd (vind ik dan).
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:44:35 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96755475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Jawel, maar sommige kleren passen dan weer heel goed bij mensen die niet zo zwaar zijn.

En sommige kleren passen heel goed bij ieder soort mens. Zoals een pak of een overhemd (vind ik dan).
pi_96755495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, waar koop je zoiets :P?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:45:23 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96755510
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

In een dergelijk wikipedia artikel zijn ze nogal kort door de bocht natuurlijk. Natuurlijk zullen mensen die sociale interactie leuk vinden vaak makkelijker praten, maar je moet uitkijken daar meteen een causaal verband tussen te leggen. Ik geloof dat ieder mens in princiepe een sociaal wezen is en dus behoefte heeft aan sociale interactie. Je mond niet open durven trekken bewijst niet dat je die behoefte niet hebt.
Ja, dat is ook waar. Introverten hebben ook behoefte aan sociale interactie. Alleen minder dan extraverten.

Introverten zijn al blij als ze samen met twee goede vrienden een film gaan kijken, terwijl extraverten naar een drukke festival willen gaan met een groot groep mensen.

Het is niet zo dat iemand OF introvert is OF extravert. Iemand is minder extravert of meer introvert dan de andere.
pi_96755552
quote:

[..]

Ja dat bedoelde ik, het ziet er zo ruim en los uit op die foto. Persoonlijk vind ik een strakkere pasvorm mooier, maar dat is ook vooral als je het lichaam ernaar hebt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:46:15 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96755553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef richard_prf het volgende:
Dat ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, waar koop je zoiets :P?
Euh, bij de H&M hebben ze dat al? :P

Heb je een pak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')