Dit weekend dan onzekere dames spotten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.
Nouja, m'n ex was ook niet superknap en ook wel wat onzeker over d'r uiterlijk, maar liet dat niet echt merken ofzo. Iedereen heeft wel onzekerheden, ik vind mezelf ook te dik geworden en baal d'r van dat ik mezelf er niet toe kan zetten naar de sportschool te gaan, maar het is niet iets wat verder een invloed op m'n leven heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Spork het volgende:
ah ja, ik snap wat je bedoelt
ja dat wel hoor, maar er zijn veel verschillende typen onzeker, het zijn echt niet alleen maar grijze muisjes die nooit hun mond open trekken. ik val ook niet echt op verlegen
Achja je hebt EXen.. dus lelijk kun je niet zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.
ach, het is natuurlijk ook een modus waar ik in zit. dit niet veranderen houdt in dat ik medelijden krijg. dus het levert me wat op.
Wat heb je zoal geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ikzelf heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar..
Ik heb juist het idee dat datingsites (zoals RP) vooral een grote vleeskeuring zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
Me laatste redmiddel was een datingsite... nou, dat was ook geen succes! dacht dat mensen daar volwassener waren en niet puur op uiterlijk afgaan maar werd al snel duidelijk dat zelfs daar alles uiterlijk minded is.. (tja had het kunnen verwachten).
Inderdaad. Daarbij gebruiken veel meiden het gewoon om te zien hoe ze in de markt liggen. Dat geeft nogal een vertekend beeld want zelfs de meest lelijke vrouw krijgt daar nog genoeg "Psst schatje, neuken?" reacties.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb juist het idee dat datingsites (zoals RP) vooral een grote vleeskeuring zijn.
Gaat totaal niet om de inhoud maar puur om het mooie plaatje op je profiel.
Zie dit soort sites dan ook niet als een laatste redmiddel, maar ga lekker activiteiten doen waar je ongedwongen met anderen in contact komt.
Leeftijd maakt toch niet uit om te stappen? Ik ben 30 en ben nog veel op stap. Zeker 2 dagen per week. Er zijn altijd wel mensen van wat oudere leeftijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:37 schreef -tape- het volgende:
Ik weet niet waar je woont, en of het daar een beetje te doen is als hoge 20'er met uitgaan.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie dan ook een zekere correlatie tussen beta-mannen en problemen met versieren. Conclusie, als je nu nog je vervolgopleiding moet kiezen en je overweegt iets technisch, doe dat niet. Je leert nooit meer met meiden om te gaan, je bent gedoemd om ongelukkig te zijn en het is onmogelijk om jezelf voor te stellen in niet-technische sociale gelegenheden.
Behalve het feit dat beta-mannen in omgevingen zitten waar zo weinig vrouwen zitten dat het er allemaal niet echt beter op wordt, is het ook nog gewoon zo dat vrouwen beta-mannen gewoon niet aantrekkelijk lijken te vinden. Ik vraag me af waarom niet?Beta’s hebben een hoger abstractie vermogen. Ze hebben meer inzicht in de samenhang der dingen. Ze hebben moeite met primair instinctief gedrag. Versieren en hierarchie vorming zijn typisch instinctief. Beta’s hebben daarin meer afstand en reserves, en lopen niet zo gemakkelijk hun lul achterna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn grote niveau verschillen in beta’s. Beta’s met een laag niveau zijn techneutisch en nerdisch. Beta’s met een hoog niveau hebben een belangrijke kwaliteit die meeste mensen niet hebben. Het staat aan de basis van hoger moreel en verantwoordelijk handelen. Deze kwaliteit wordt door andere worden vaak afgedaan als een zwakte, omdat ze er zelf niets mee kunnen. Beta's zijn intelligent, aardig en gevoelig. Het zijn geen macho's.
Er zijn ook vrouwelijke beta’s, maar die zijn nog zeldzamer.
Het is juist dat beta's niet op waarde worden geschat. Ik zou deze getalenteerde mensen ook afraden een technische studie te doen. Je kunt dat abstractievermogen ook goed gebruiken in rechten, management functies en verantwoordelijke functies iha (functies waarin je verder moet kijken dan je eigen belang en voordeel).
[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 13-05-2011 12:45:39 ]The view from nowhere.
Je moet af van dat timide, angstige gedrag. Het zou niet gek zijn als jij daarvoor eens naar een psycholoog ging die eens bij jou stil staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou het niet willen doen omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben. Ik haat het daarom ook om spontaan antwoorden op dingen te geven, ik kan immers fout zitten. Eigenlijk hou ik er sowieso niet van om in de belangstelling te staan. Tegelijkertijd zou ik graag eens willen dat mensen bij me stil zouden staan.
Leeftijd kan uitmaken, ligt er aan waar je woont. Hier in Alkmaar bijvoorbeeld is bijna geen mogelijkheid voor een 30'er goed uit te gaan hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd maakt toch niet uit om te stappen? Ik ben 30 en ben nog veel op stap. Zeker 2 dagen per week. Er zijn altijd wel mensen van wat oudere leeftijden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Beta’s hebben een hoger abstractie vermogen. Ze hebben meer inzicht in de samenhang der dingen. Ze hebben moeite met primair instinctief gedrag. Versieren en hierarchie vorming zijn typisch instinctief. Beta’s hebben daarin meer afstand en reserves, en lopen niet zo gemakkelijk hun lul achterna.
Er zijn grote niveau verschillen in beta’s. Beta’s met een laag niveau zijn techneutisch en nerdisch. Beta’s met een hoog niveau hebben een belangrijke kwaliteit die meeste mensen niet hebben. Het staat aan de basis van hoger moreel en verantwoordelijk handelen. Deze kwaliteit wordt door andere worden vaak afgedaan als een zwakte, omdat ze er zelf niets mee kunnen. Beta's zijn intelligent, aardig en gevoelig. Het zijn geen macho's.
Er zijn ook vrouwelijke beta’s, maar die zijn nog zeldzamer.
Het is juist dat beta's niet op waarde worden geschat. Ik zou deze getalenteerde mensen ook afraden een technische studie te doen. Je kunt dat abstractievermogen ook goed gebruiken in rechten, management functies en verantwoordelijke functies iha (functies waarin je verder moet kijken dan je eigen belang en voordeel).
doet me heel erg denken aan de de INTJ-persoonlijkheid uit de Myers-Briggs test:quote:
http://typelogic.com/intj.htmlquote:Personal relationships, particularly romantic ones, can be the INTJ's Achilles heel. While they are capable of caring deeply for others (usually a select few), and are willing to spend a great deal of time and effort on a relationship, the knowledge and self-confidence that make them so successful in other areas can suddenly abandon or mislead them in interpersonal situations.
This happens in part because many INTJs do not readily grasp the social rituals; for instance, they tend to have little patience and less understanding of such things as small talk and flirtation (which most types consider half the fun of a relationship). To complicate matters, INTJs are usually extremely private people, and can often be naturally impassive as well, which makes them easy to misread and misunderstand. Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense. :-)
Dan had die ene user het dus toch niet gelogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen..![]()
Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
Huh? Laatst zei je nog dat je graag een extraverte vriendin wilde, net zoals je huidige die veel praat en zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..
[hokjesgeest]quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Laatst zei je nog dat je graag een extraverte vriendin wilde, net zoals je huidige die veel praat en zo.
Ik kan je geruststellen ik krijg ook niks voor elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Achja je hebt EXen.. dus lelijk kun je niet zijn...
Bij mij krijgen zelfs strontvliegen tranen in de ogen.....
Waar is Richard trouwens ? heeft die nog success gehad ? Ikzelf heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar..
Me laatste redmiddel was een datingsite... nou, dat was ook geen succes! dacht dat mensen daar volwassener waren en niet puur op uiterlijk afgaan maar werd al snel duidelijk dat zelfs daar alles uiterlijk minded is.. (tja had het kunnen verwachten).
Sommige klagen dat mensen met hun gaan omdat ze knap zijn.. andere zijn al blij als er iemand hoi zegt...
zei het een paar maanden ookal maar vind het wel leuk geweest zo.. word wel een kluizenaar, emotioneel ben ik al helemaal leeggedrained dus dat laatste beetje gevoel eruit werken moet ook geen probleem zijn.
Ben wel benieuwd hoe het met Richard is verlopen, iemand enig idee ?
Nou, wat een geruststelling...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan je geruststellen ik krijg ook niks voor elkaar
Mag ook wel eens gezegd worden. Veel van de goede eigenschappen van beta's zijn ook heel gewenst door vrouwen, als het echt op een landurige relatie aankomt. Maar in de veroverfase reageren vrouwen net zo instinctief en zien beta's niet eens staan. Hebben ze dan er relatie met zo'n go-getter dan klagen ze over de ongevoeligheid en het egotisme van hun mannetjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Spork het volgende:
[..]
doet me heel erg denken aan de de INTJ-persoonlijkheid uit de Myers-Briggs test:
[..]
http://typelogic.com/intj.html
hier herkende ik mezelf enorm in toen ik die test deed en de resultaten las
Je kunt overwegen om er een punt achter te zetten. Haar gedrag naar jou zou voor iedere vrouw voldoende zijn om ermee te stoppen. Heb je al eens iemand afgewezen? Nieuwe ervaring. Als ze komt wijs je haar af, omdat het contact niet gelijkwaardig is. Jou belangen tellen namelijk niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En verder had ik nog een vriendin waarmee ik af en toe praatte maar waar ik al een week ofzo niks meer van gehoord heb sinds ze een nieuwe vriend heeft. Ze vindt me onaantrekkelijk maar wilde met me blijven omgaan omdat uiterlijk niks boeit voor haar vrienden zei ze en ik was haar huilpaal.
Heb je het nu over opleiding of over niet-alpha mannen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef deelnemer het volgende:
Mag ook wel eens gezegd worden. Veel van de goede eigenschappen van beta's zijn ook heel gewenst door vrouwen, als het echt op een landurige relatie aankomt. Maar in de veroverfase reageren vrouwen net zo instinctief en zien beta's niet eens staan.
Over 'opleiding', al gaat het eigenlijk over kwaliteiten, die bij deze opleidingen vereist zijn. Alpha-mannen, in de zin van natuurlijke leiders, is iets anders. Als een Alpha-man veel beta kwaliteiten heeft, dan is het ook een goede leider.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb je het nu over opleiding of over niet-alpha mannen?
Je voelt je minder hopeloos als je niet de enige bent in die situatie.quote:
Maakt niks uit, je moet alleen niet zo druk maken over leeftijd. Ik ga net zo makkelijk stappen in een tent met 20jarige. Het is nergens gezellig daar moet je zelf voor zorgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Leeftijd kan uitmaken, ligt er aan waar je woont. Hier in Alkmaar bijvoorbeeld is bijna geen mogelijkheid voor een 30'er goed uit te gaan hoor.
Jij wel, maar ik doelde eigenlijk op Minnemin. Met de zelfverzekerdheid ter grootte van een speldenknop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt niks uit, je moet alleen niet zo druk maken over leeftijd. Ik ga net zo makkelijk stappen in een tent met 20jarige. Het is nergens gezellig daar moet je zelf voor zorgen.
Nogal waar het bij ontbreekt hier bij de zogenaamde Alpha mannen die hier de dienst denken uit te maken zonder in het bezit te zijn van geen enkele Beta kwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Over 'opleiding', al gaat het eigenlijk over kwaliteiten, die bij deze opleidingen vereist zijn. Alpha-mannen, in de zin van natuurlijke leiders, is iets anders. Als een Alpha-man veel beta kwaliteiten heeft, dan is het ook een goede leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |