shit ik kan nu nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je roept nu zo veel reacties in de trant van 'stuur maar een pm-etje' op
ja als een vrouw me pijpt is het ook van yayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Als een vrouw gaat streaken is het ook van yay.
En bij een man echter ew....
Nog een verschilletje
Ze zeggen dat als je je ogen dicht doet, dat je geen verschil merktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja als een vrouw me pijpt is het ook van yay
en bij een man echter ew...
nee maar je weet het toch welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat als je je ogen dicht doet, dat je geen verschil merkt
Heb je het internet geprobeerd? Probeer oogcontact te zoeken met elke man die je ziet. In tegenstelling tot sommige vrouwen vinden mannen dat nooit vervelend, het vlijt ze. Er lacht vast wel 1 naar je.. stap er op af en begin een praatje. Iets in die geest. Je hebt niets te verliezen! Maar je moet er wel iets voor doen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:59 schreef minnemin het volgende:
beetje nutteloos dus....
toch kom ik weinig mannen tegen:
mijn week afgelopen week:
- vr: GGZ + zwemmen + boodschapjes
- za: boodschapjes, bruiloft, 's avonds laat vriendin over de vloer
- zo: boodschapjes, oogcontact met twee veertigers, vriendin over de vloer
- ma: werk + boodschapjes
- di: GGZ + werk
- wo: GGZ + werk
- do: in bed + werk + ESF kijken met kennis
Is dit een raar leven zonder sociale contacten? Nee. Toch 0,0. hoe dan andere mensen dit? toch meer uit? verenigingsleven? cursussen?
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Heb je het internet geprobeerd? Probeer oogcontact te zoeken met elke man die je ziet. In tegenstelling tot sommige vrouwen vinden mannen dat nooit vervelend, het vlijt ze. Er lacht vast wel 1 naar je.. stap er op af en begin een praatje. Iets in die geest. Je hebt niets te verliezen! Maar je moet er wel iets voor doen..
Was er niets op de bruiloft dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:59 schreef minnemin het volgende:
beetje nutteloos dus....
toch kom ik weinig mannen tegen:
mijn week afgelopen week:
- vr: GGZ + zwemmen + boodschapjes
- za: boodschapjes, bruiloft, 's avonds laat vriendin over de vloer
- zo: boodschapjes, oogcontact met twee veertigers, vriendin over de vloer
- ma: werk + boodschapjes
- di: GGZ + werk
- wo: GGZ + werk
- do: in bed + werk + ESF kijken met kennis
Is dit een raar leven zonder sociale contacten? Nee. Toch 0,0. hoe dan andere mensen dit? toch meer uit? verenigingsleven? cursussen?
Ja je moet ook niet gaan staren natuurlijk.. als je 3x vluchtig naar een man kijkt heeft die man dat echt wel door. Dan is het aan hem om te reageren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennen
kan ik dat ook op werk toepassen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet gaan staren natuurlijk.. als je 3x vluchtig naar een man kijkt heeft die man dat echt wel door. Dan is het aan hem om te reageren.
Hoeveel mensen werken er bij je?quote:
ca. 400quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hoeveel mensen werken er bij je?
Dan kan het welquote:
nou ca 100 ervan zie ik regelmatig. en een van die mensen is leidinggevende tattoeageman die me wel vriendelijk groet de laatste tijdquote:
Je hoeft ook niet priemend te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennen
Maar ben je wel sociaal spontaan? Of begin je te bibberen als een leuke vent tegen je praat en sla je dicht?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou ca 100 ervan zie ik regelmatig. en een van die mensen is leidinggevende tattooman die me wel vriendelijk groet de laatste tijd
ik praat wel wat mee hoor. op de een of andere manier heb ik het wel het idee dat ik het snel afkap. 'stel dat ie me gaat pakken en belachelijk gaat maken'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar ben je wel sociaal spontaan? Of begin je te bibberen als een leuke vent tegen je praat en sla je dicht?
Dat verlaagt inderdaad je zelfbeeld, jammerlijk dat dat zoveel gebeurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
omdat toffe mensen dat altijd hebben gedaan met mij. van ca 6 tot 15.
klinken als toffe mensen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
Oke dat is lastig.. ik zag in je weekoverzichtje dat je bij de GGZ loopt. Dat is goed natuurlijk. Doe je ook aan assertiviteit therapie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
Jaa.. spannend is dat. Flirten is leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef -tape- het volgende:
Wat ik heb, als ik via oogcontact flirt; Als het meisje/vrouw in kwestie terugkijkt is 1, maar als deze lachend terugkijkt is een van de mooiste dingen die er zijn aan flirten. En dan niet krampachtig lachen, maar doen alsof je het leuk vind dat er iemand naar je kijkt.
wat doe je daar nog meer dan? Als je dat wil vertellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:16 schreef minnemin het volgende:
nou ja niet heel gericht. is min of meer integraal onderdeel van de therapie.
Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.
op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
Maak daar werk van om wel es een praatje aan te knopen. Je hebt niets te verliezen. Ik denk dat 400 mensen op je werk je onderliggende problemen niet weet..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.
op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt het
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef -tape- het volgende:
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?
Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer
[..]
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?
Ik hoop oprecht dat er iemand is die gevoelens voor jou heeft, en het ook goed kan verwoorden. Knuffel van mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer
[..]
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.
Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
wow, wat raarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen..![]()
Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
Op 20 jarige leeftijd verloven. Beetje debiel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen..![]()
Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf.
nee dus. diegenen die lekker wijf zeiden waren ook vrij dronken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |