Als man moet je er ook niet te vroeg mee beginnen want dan krijg je het label viespeuk, of geef je haar het idee dat je alleen in dr broekje wil...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
He vunzige berichtjes horen gewoon bij het versieren hoor
Ja maar daar moet een nieuwe reeks voor aangemaakt worden. "Hoe verder na de versierperiode" of zoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat je eenmaal na de versierperiode vooral elkaar smerige smsjes moest sturen
En zo zijn er wel meer 'oneerlijke' verschillen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Waaghals het volgende:
ik wou net zeggen, als een vrouw het doet is het geil en bij een man is het eng
Waar het eigenlijk vaak ook wel op neer komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
of geef je haar het idee dat je alleen in dr broekje wil...
en dat is de reden waarom ik voor hogere salarissen voor mannen benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Waaghals het volgende:
ik wou net zeggen, als een vrouw het doet is het geil en bij een man is het eng
ik zeg niet dat het oneerlijk is, maar maakte een constateringquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En zo zijn er wel meer 'oneerlijke' verschillen.
Pm me maar even lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
nou in dat geval ga ik maar even posten. ik heb de hele dag verlummeld, jammerend in bed gelegen over dat ik geen vent heb, heb me daarna volgevreten, niet gesport, en gehuild bij het schrikbeeld dat ik met 35 nog geen gezinnetje heb. o ik doe het mezelf aan, echt. hoe kom hieruit?
Voorlopig niet.Post gezellig mee en het komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
nou in dat geval ga ik maar even posten. ik heb de hele dag verlummeld, jammerend in bed gelegen over dat ik geen vent heb, heb me daarna volgevreten, niet gesport, en gehuild bij het schrikbeeld dat ik met 35 nog geen gezinnetje heb. o ik doe het mezelf aan, echt. hoe kom hieruit?
lolwut?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
en dat is de reden waarom ik voor hogere salarissen voor mannen ben
Ik ken ook van die dagen. Als ik het druk heb doe ik vaak veel dingen, want dan kan ik ze niet echt vooruitschuiven of heb ik het idee 'als ik toch bezig ben doe ik ook gelijk dat en dat'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
Vandaar dat ik het tussen haakjes deed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het oneerlijk is, maar maakte een constatering
sommige mannen hier hebben tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het tussen haakjes deed.
Meer omdat bepaalde users dit soort dingen hoogst oneerlijk vind, terwijl het allemaal best meevalt natuurlijk. Als er geen verschillen waren had je ook geen tieten om naar te kijken. Of je had ze zelf ook natuurlijk.
Met dit weer moet je toch echt minstens een terasje pakken hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
Ga er dan gewoon op uit. Met vriendinnen of alleen, ga naar de stad of zoals Former aangaf naar een terrasje. Wedden dat je dan wel contact maakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
4 juni. Bijna dus, zie het bijbehorende topic...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
is die meet eigenlijk al lang geweest? Maar daar mocht niet over gepost worden, ofzo, toch?
Je roept nu zo veel reacties in de trant van 'stuur maar een pm-etje' opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:45 schreef minnemin het volgende:
ja maar ik had ongeschoren benen. misschien was ik vandaag gewoon depressief. geen excuus. maar toch.
ik weet het gewoon echt even niet meer. ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag een arm om me heen vannacht van een lekker ruikende leuke knappe man. lekker knus. waarom heb ik het toch zo nodig? ik vind het niet meer leuk. ik snap er gewoon niks van. nee, dat is niet waar. ik snap prima waarom er niemand op mij af komt en ik ook nooit verliefd word. ik sluit me af, en dat werkt twee kanten op. maar ik wil niet meer wachten. en ik weet dat het moet. wil ik gezond worden.
morgen 16u sporten
Je hoeft toch ook niet perse met blote benen rond te lopen. Ik zie meer lange broeken dan blote benen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:45 schreef minnemin het volgende:
ja maar ik had ongeschoren benen. misschien was ik vandaag gewoon depressief. geen excuus. maar toch.
ik weet het gewoon echt even niet meer. ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag een arm om me heen vannacht van een lekker ruikende leuke knappe man. lekker knus. waarom heb ik het toch zo nodig? ik vind het niet meer leuk. ik snap er gewoon niks van. nee, dat is niet waar. ik snap prima waarom er niemand op mij af komt en ik ook nooit verliefd word. ik sluit me af, en dat werkt twee kanten op. maar ik wil niet meer wachten. en ik weet dat het moet. wil ik gezond worden.
morgen 16u sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |