Dat is aardig van je. De beta kwaliteiten zelf, zijn onschikt om een vrouw te versieren, ze werken juist belemmerend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er zat mensen zijn, ook met dergelijke opleidingen, die prima kunnen uitleggen wat ze zoal doen. En dat zeg ik omdat ik ze zelf gesproken heb.
Als je logisch kan denken vind ik dit zeker geen slechte eigenschap. Eerder een normale, iemand die alleen maar onzin uitkraamt en een vertekend wereldbeeld heeft vind ik dat juist de aparte. Jij zal vast een vorm van logisch nadenken bedoelen die daar weer ver boven uit stijgt en die ik toch niet kan begrijpen met mijn minimale levenservaring, ofniedan?![]()
Nee maar serieus, ik gaf toch al een vorm van bewondering te hebben voor mensen die goed zijn in hun bèta opleiding/vak. Wat wil je dan nog meer horen? Dat ik jullie maar saaie sukkeltjes vind? Want dat is dus niet zo, tenzij je je daarnaar gedraagt. En dat heb je zelf in de hand, en een bèta opleiding is er ook al geen vereiste voor.
Niet echt in een plaats waar iedereen elkaar kent.quote:
Heh, ik rol altijd m'n mouwen opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is wel een beetje gay vind ik hoor.
Je bent daarin nogal een uitzondering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind pakken in kroeg zo patserig , ik val sowieso niet op pakken
Denk dat de meeste vrouwen daar wel op vallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind pakken in kroeg zo patserig , ik val sowieso niet op pakken
Ja, maar dat betekend nog niet dat ik iemand bij voorbaat al niet mag ofzo. Om me te versieren zal je iets anders moeten verzinnen ja, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. De beta kwaliteiten zelf, zijn onschikt om een vrouw te versieren, ze werken juist belemmerend.
Idd. Ik vind de mouwen 'gewoon' als je geen pak aan hebt maar een spijkerbroek nogal stijf staan. En korte mouwen op een overhemd zijn een complete no-go.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
ik zie niet in waarom dat gay zou zijn, maargoed
Een vriend van me heeft bij de marine gezeten en kwam een keer de kroeg in in z'n galaoutfit na een feestje. 50% van de kroeg dreef compleet wegquote:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij kent, maar hier in mijn omgeving; werk, klas, stage en ga zo maar door, weet ik van de meeste wel dat ze mannen in pak sexy vinden enzovoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jullie kennen , maar de meeste vrouwen die ik ken vinden een man in jeans sexier dan een man in pak.
Als ze net zo zijn als jij zal dat best ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jullie kennen , maar de meeste vrouwen die ik ken vinden een man in jeans sexier dan een man in pak.
Idem. Van alle HBO/WO niveau vrouwen die ik ken heb ik er nog niet een horen roepen dat ze een pak niks vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij kent, maar hier in mijn omgeving; werk, klas, stage en ga zo maar door, weet ik van de meeste wel dat ze mannen in pak sexy vinden enzovoort.
Ja je hebt inderdaad gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze net zo zijn als jij zal dat best ja.
[..]
Idem. Van alle HBO/WO niveau vrouwen die ik ken heb ik er nog niet een horen roepen dat ze een pak niks vindt.
Qua intelligentie moet het ook passen vind ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Elke vrouw valt op iets anders.
Maar iemand zoals Richard, die eigenlijk de typische Hollandsche man is wat betreft levensstijl en handelen, doet beter in een pak. Hij heeft/had een vol tijd kantoor baan, netjes een opleiding gedaan, auto, koophuism standaard naar de kroeg, enz. Dus voor zijn subcultuur past een pak of overhemd hem het beste. Ook bij zijn lichaamsbouw.
Die link heb ik zelf ook nog niet kunnen leggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent wat verloren, hier: n n n n n n nquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Mooi goed zittent overhemd in bv licht kleur blauw met een kleurtje in de kraag op een spier witte linne of stoffe broek met congnac kleur lere schoenen en zelfde riem. Prima te doen als je wat aandacht wild.
quote:Alleen wel bovenste knoopje openhouden van overhemd. Want tot boven aan dicht vind ik zelf echt niet staan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Mooi goed zittent overhemd in bv licht kleur blauw met een kleurtje in de kraag op een spier witte linne of stoffe broek met congnac kleur lere schoenen en zelfde riem. Prima te doen als je wat aandacht wild.
Dit dan weer wel.quote:Alleen wel bovenste knoopje openhouden van overhemd. Want tot boven aan dicht vind ik zelf echt niet staan
Niet zozeer intelligentie, maar materiële succes. Zoals goede baan of mooie auto.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Qua intelligentie moet het ook passen vind ik.
Dat zit bij Richard wel goed denk ik.
Ben het niet met hem eens over de broek, maar wel over de riem en schoenenquote:
Alpha male gedoe is dus gebaseerd op roedeldieren zoals wolven. http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha_malequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Over dat hele alpha/beta male gedoe, wie heeft dat precies verzonnen?
Hmm, okay kan ook, maar waar ik op doel is dat ik van een man in pak wel verwacht dat er op niveau mee te praten valt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet zozeer intelligentie, maar materiële succes. Zoals goede baan of mooie auto.
Ik dacht dat het over opgerolde polo mouwtjes ging.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lol, ja dat schijnt wel zo te horen he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben het niet met hem eens over de broek, maar wel over de riem en schoenen
Wie rolt nou in hemelsnaam de mouwen van z'n polo op?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht dat het over opgerolde polo mouwtjes ging.Excusez.
Riem en schoenen dezelfde kleur jaquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay kan ook, maar waar ik op doel is dat ik van een man in pak wel verwacht dat er op niveau mee te praten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |