abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:01:33 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96756334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef richard_prf het volgende:
Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enige :D, Ik deed er toen wel lacherig over maar hij had er wel succes mee.
Daar "lacherig" over doen tegenover meiden moet je NOOIT doen. Ze lachen dan met je mee maar ondertussen denken ze bij zichzelf "jezus die gast heeft het echt niet door". Je valt enorm op, in positieve zin. Maandje terug nog met een paar teamgenoten na een huwelijk de kroeg in geweest, in pak dus. Flinke bak soppende vrouwen om je heen en de vriendinnen zaten al vijandige blikken hun kant op te werpen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Enkel een jasje kan casual genoeg zijn. Ik draag er vaak genoeg een spijkerbroek onder en dan nog een strak-zittend t-shirt. Overhemd onder het jasje staat dan weer iets sjieker.
Ik heb zelf overdat een spijkerbroek en shirt aan, en m'n zomerjas is gewoon een corduroy jasje.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:03:05 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96756417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Spork het volgende:

[..]

ik denk eigenlijk dat het nog veel belangrijker is of je je lekker voelt in wat je draagt
voel je je alsof je er leuk uit ziet in die kleding richard? zo ja: gewoon blijven dragen, want dat gevoel doet pas echt wat voor je uitstraling
Dit is wel waar. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:04:15 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96756475
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dit is wel waar. :Y
Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:05:06 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96756508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar zodra je merkt dat mensen hetzelfde naar je toe gedragen, of nog vriendelijk en aardiger dan ga je natuurlijk lekker in je vel zitten met je nieuwe kleding.
Ook zo. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:06:54 #125
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96756599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Elke man heeft een pak nodig. Het jasje kun je dan ook gewoon boven een mooie spijkerbroek dragen met daaronder een shirt.

[..]

M.i. is een goedzittend overhemd altijd beter dan een goedzittend t-shirt.
overhemd/pak klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid (of met hoe ik mezelf zie), dus ik ben het daar niet mee eens. misschien dat er meiden zijn die me leuker zouden vinden in een overhemd dan in de kleren die ik relaxed vind, maar als ze dat zo belangrijk vinden vraag ik me af of ik daar uberhaupt wat aan heb
pi_96756610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kun er natuurlijk leuk over vertellen, maar het heeft niets te maken met waar je zelf mee bezig bent en wat daar interresant aan is.

[..]

Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischer :).

Daarmee kun je ook de wereld beter leren begrijpen en belangstelling ontwikkelen voor de werking en ontwikkeling van het geheel.

Ik blijf erbij dat er zat mensen zijn, ook met dergelijke opleidingen, die prima kunnen uitleggen wat ze zoal doen. En dat zeg ik omdat ik ze zelf gesproken heb.

Als je logisch kan denken vind ik dit zeker geen slechte eigenschap. Eerder een normale, iemand die alleen maar onzin uitkraamt en een vertekend wereldbeeld heeft vind ik dat juist de aparte. Jij zal vast een vorm van logisch nadenken bedoelen die daar weer ver boven uit stijgt en die ik toch niet kan begrijpen met mijn minimale levenservaring, ofniedan? ^O^
Nee maar serieus, ik gaf toch al een vorm van bewondering te hebben voor mensen die goed zijn in hun bèta opleiding/vak. Wat wil je dan nog meer horen? Dat ik jullie maar saaie sukkeltjes vind? Want dat is dus niet zo, tenzij je je daarnaar gedraagt. En dat heb je zelf in de hand, en een bèta opleiding is er ook al geen vereiste voor.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:07:13 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96756614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zag een paar weken tijdens uitgaan iemand in een pak lopen, hij was als enige :D, Ik deed er toen wel lacherig over maar hij had er wel succes mee.
Ik zeg soms tegen zo iemand als die naast me staat dat ik geen taxi besteld heb :P

Maar kleren kunnen inderdaad veel doen. Mooi overhemd die goed gestreken is doet al veel. En het zegt ook iets over je als persoon.

Durf ook wat opvallende overhemde te dragen. Dan val je zelf ook wat meer op zonder moeite te doen.

Mooi passend overhemd met net dat kleine kleurtje extra ergens of in de kraag een printje.

Zorg wel dat het een goed mooi merk is die je niet vaak ziet. Zoek een eigen stijl in kleding. Zoek iets wat je zelf lekker vind zitten en mooi vind.

Je kan in een pak lopen omdat het trekt, maar als jij niet zo bent val je zo door de mand. Wees gewoon je zelf.

Als jij je lekker en goed voelt in die kleding kom je al van zelf zekerder over.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:07:55 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96756648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Spork het volgende:

[..]

overhemd/pak klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid (of met hoe ik mezelf zie), dus ik ben het daar niet mee eens. misschien dat er meiden zijn die me leuker zouden vinden in een overhemd dan in de kleren die ik relaxed vind, maar als ze dat zo belangrijk vinden vraag ik me af of ik daar uberhaupt wat aan heb
Valt ook wel mee natuurlijk. In mijn subcultuur hoef ik ook geen pak aan om aandacht te krijgen. Maar iemand zoals Richard is wel de pak type.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:08:10 #129
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96756660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het vermogen tot logisch denken. Als je goed gitaar kunt spelen dan zal iedereen dat heel snel kunnen beoordelen. Als je goed leert voetballen ook. Maar als je leert om logisch na te denken, dan vind iedereen zijn eigen gedachten juist veel logischer :).

hier heb je wel een heel goed punt
pi_96756681
Ik haat pakken en overhemden :P
gewoon niet mijn stylo :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_96756712
Conclusie: de juiste kleding doet wat positiefs met je uiterlijk. Een lelijk wijf ziet er ook (iets) beter uit als ze de juiste kleding draagt. Wat ook goed past/bij die persoon staat.

Logisch ook. :)
pi_96756762
Niets mis met een pak, maar zelf draag ik het toch niet snel. Ik ben ook wel zo slecht in liegen dat in het pak naar een kroeg gaan en vervolgens gaan zeggen dat het ivm een klant was niet zou werken.

Sowieso draag ik meestal wat meer casual kleding in de zomer. Afgelopen winter liep ik vaak nog met goede leren schoenen, donkere jeans, wat nettere overhemden en peacoat (nog steeds wel ietwat casual natuurlijk) maar in de zomer trek ik toch liever een t-shirt en sneakers aan.

Ik zal waarschijnlijk komend jaar wel eens met een smoking in de kroeg eindigen, zal wel zien wat dan de reacties zijn.
pi_96756898
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:14:48 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96756928
Een mooie polo kan goed ipv een overhemd. Of je rold de mouwen op, is weer iets extra speels ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:15:47 #135
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96756994
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Een mooie polo kan goed ipv een overhemd. Of je rolt de mouwen op, is weer iets extra speels ;)
Dat is wel een beetje gay vind ik hoor.
pi_96757010
Ik vind kleding iig erg belangrijk. Ik kies dan ook altijd zorgvuldig de kleding uit voor de dag enzovoort. Heel goed de kleuren bij elkaar; dat baseer ik dan op wat ik die dag ga doen. Stage, school, werk, uitgaan, andere dingen. Toen ik bijv. op TV zou komen (DWDD) ging ik expres casual kleding aantrekken met ''saaie'' kleuren, om zo niet op te vallen.. :9 Het probleem is dat ik er soms heel erg lang over kan doen, wel 1 uur lang omdat ik dan twijfel over wat ik precies aan moet doen.. Zelfs m'n moeder wordt er soms gek van :')
pi_96757024
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

een beetje gay is okay
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:17:09 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96757060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Een mooie polo kan goed ipv een overhemd. Of je rold de mouwen op, is weer iets extra speels ;)
Dat zou ik dus doen, afhankelijk van waar ik ben en met wie ik ga.

Maar ik vind dat iemand die carriere aan het maken is en dat soort dingen beter uitziet in een overhemd (met of oznder opgerolde mouwen).

Iemand die nog in de speels fase is van zijn leven moet niet zo serieus kleden.

Ik draag normaal gesproken geen overhemd of polo, meer hiphop.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:17:10 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96757061
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De polo of mouwen oprollen?

Trouwens, veel vrouwen klagen altijd dat de goed gekleede mannen gay zijn ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:17:10 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96757062
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind kleding iig erg belangrijk. Ik kies dan ook altijd zorgvuldig de kleding uit voor de dag enzovoort. Heel goed de kleuren bij elkaar; dat baseer ik dan op wat ik die dag ga doen. Stage, school, werk, uitgaan, andere dingen. Toen ik bijv. op TV zou komen (DWDD) ging ik expres casual kleding aantrekken met ''saaie'' kleuren, om zo niet op te vallen.. :9 Het probleem is dat ik er soms heel erg lang over kan doen, wel 1 uur lang omdat ik dan twijfel over wat ik precies aan moet doen.. Zelfs m'n moeder wordt er soms gek van :')
Hey kijk, een metro. :P
pi_96757106
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hey kijk, een metro. :P
En niet zo'n klein beetje ook, een uur is wel erg lang om je aan te kleden.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:19:45 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96757194
@iwannabehigh
stem jij ook ondergoed en sokken qua kleur af op je kleding :D

Een uur is wel erg lang whehe
pi_96757198
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En niet zo'n klein beetje ook, een uur is wel erg lang om je aan te kleden.
:*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:20:14 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96757213
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De polo of mouwen oprollen?

Trouwens, veel vrouwen klagen altijd dat de goed gekleede mannen gay zijn ;)
De mouwen oprollen. :Y

En dat als vrouwen erover klagen is misschien wel een beetje terecht dan, dus. :P
De plus-zijde is dat vrouwen doorgaans dol zijn op echte homo's. Dus ergens is dat dus een compliment dan, misschien. In ieder geval over je kleding. :Y
Maar als ik een leuke gast zie lopen met opgerolde polo-shirt mouwen dan waag ik me al niet eens meer aan een versierpoging hoor, bevooroordeeld als ik ben soms. :@

Desalniettemin moet je gewoon dragen waar je je lekker in voelt, natuurlijk. Voor het beste effect. :D
pi_96757243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
@iwannabehigh

Hahaha. Nee dat doe ik eigenlijk alleen bij speciale dingen, zoals DWDD. Ik wil gewoon niet opvallen en dan wil ik de perfecte kleding hebben om niet op te vallen maar er toch goed uit te zien. Dat duurde wel langer dan een uur, eerlijk gezegd. :') :9
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:21:01 #146
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96757257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef ook_gek het volgende:
@iwannabehigh

sokken: zwart:. spijkerbroek: donkerblauw: shirt: een donkere tint

heel makkelijk altijd :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:23:59 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96757387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De mouwen oprollen. :Y

En dat als vrouwen erover klagen is misschien wel een beetje terecht dan, dus. :P
De plus-zijde is dat vrouwen doorgaans dol zijn op echte homo's. Dus ergens is dat dus een compliment dan, misschien. In ieder geval over je kleding. :Y
Maar als ik een leuke gast zie lopen met opgerolde polo-shirt mouwen dan waag ik me al niet eens meer aan een versierpoging hoor, bevooroordeeld als ik ben soms. :@

Desalniettemin moet je gewoon dragen waar je je lekker in voelt, natuurlijk. Voor het beste effect. :D
Uhm ik heb he over het oprollen van de overhemd mouwen.....
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:26:43 #148
265644 Disavowed
Unplugged
pi_96757501
Uitgaan in pak zou ik best eens willen proberen in een leuke stad.

De keren dat ik het heb geprobeerd in de plaatselijke zuipschuur, pakte het niet zo goed uit :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_96757563
En vanaf vandaag heb ik rood haar *O*
pi_96757570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Disavowed het volgende:
Uitgaan in pak zou ik best eens willen proberen in een leuke stad.

De keren dat ik het heb geprobeerd in de plaatselijke zuipschuur, pakte het niet zo goed uit :{.
hehe, verrassend :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')