quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
TimeJumper; wat fijn dat je goede uitslagen hebt gehad en jullie echo nog steeds goed was! en het lijkt me zo moeilijk om te durven geloven en durven genieten als het al zo vaak fout is gegaan....
maar deze blijft plakken hoor!
Vlindur 13 weken!!!![]()
toch alweer bijna het 1e trimester voorbij hoor!!!
Ienemini ook nog steeds geen kindje joh? dan wens ik je vandaag enorm veel succes met de inleidiing etc..![]()
zet hem op!!
Poppedein een enormevoor jou.. toch een tegenvaller dat het strippen niets heeft uitgehaald. En je wilt natuurlijk zo ontzettend graag je mannetje ontmoeten en samen genieten..
en heuj; die filet americain moet morgen op! dussuh.... lief klein broertje van Lena; kom gezellig eens ff buitenspelen???![]()
en is het een trend aan het worden hier? allemaal de 40 weken halen??
Takkembah; mijlpaal!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Poppedein het volgende:
Ja BJDoe je mee??
hahahahahha en ik hou van jullie alleen al omdat jullie steeds exact onthouden tot wanneer mijn filet Americain houdbaar is
Met de 12 weken echo alles in orde, wel weer een dikke week verder volgens echo, maar dat was de vorige keren ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:13 schreef Lujaxa het volgende:
en alles in orde met de baby.... je 20w echo gehad hoop ik???
yeah! gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
29 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Dit klinkt niet echt gezondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!
Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
moi! elke dag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!
Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
Dat is een opluchting!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Tankgirl, van harte met je dochter! Mooie naam! Geniet er van![]()
Vanmorgen een extra echo in het ziekenhuis laten maken, niertjes zagen er beide goed uit! Niet vergroot zoals met de 3d echo leek.Nu lekker weekend....
Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijnquote:
Voor slapen? Ik denk dat ik een rompertje doe met een zacht broekje. Slaapzakje heb ik eigenlijk niet. Ik zie de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijnMeteen nog maar even de prenatal onveilig gemaakt
![]()
Even een vraag voor de experts : een romper, al dan niet met lange mouw, en een slaapzakje zijn toch voldoende in de zomer? /n00b
oh wat rot zeg... ik weet nog dat je vertelde dat je het al zo vroeg had gemeld aan je leidinggevende. wat ontzettend lullig dat het dit tot gevolg heeft... echt schandalig hoor!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou, ik wilde vandaag dus op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, maar mijn manager gooide mooi roet in het eten: zojuist te horen gekregen dat, tegen eerdere berichten in, mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben over een maandje dus werkloos. Heel fijn vooruitzicht, maar niet heus
<einde egopost>
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen.
Misschien een domme vraag, maar mogen ze dat maken??? Dat ze het niet verlengen, a la, maar vervolgens wel aangeven dat je terug mag komen na het verlof? Zeg maar, omdat ze daar impliciet mee aangeven dat dat de reden is van het niet verlengen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Sannne het volgende:
Ik voel met je mee, mijn contract wordt per 1 augustus niet verlengd (4 dagen voor de uitgerekende datum)
Maar na mn verlof ben ik weer terug welkom hoor! Pff.
Op naar het uwv dan maar!
De kraamverzorgster was de rest van de dag in shockquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
InneOngelooflijk zeg met 5 dagen. Ik heb Puck tot op heden nog steeds niet overdwars in bed gevonden.
Is die mooie muurschildering verdwenen nu met het verbouwen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen. Het is meer als ze met hun beentjes gaan trappelen dat ze de dekens van zich af trappen. Dit verminder je door zo'n zak en anders hebben ze dus nog een extra laagje over zich heen.
Moet ik er bij zetten een gemiddeld kind dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber was 3 dgn en was onder de deken verdwenen
Ik geloof best dat de meeste kindjes gewoon blijven liggen hoor. Ik wilde gewoon ff spammen met m'n meiskequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet ik er bij zetten een gemiddeld kind dan.
Iedereen kan hier nu wel haar uitzonderingen op gaan noemen maar de meesten blijven netjes liggen en die kleintjes trek je sowieso geen slaapzak aan. Ik ken geen slaapzakken die pasgeborenen al aan kunnen.
Je moet je toch nog even wat beter inlezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Iedereen kan hier nu wel haar uitzonderingen op gaan noemen maar de meesten blijven netjes liggen en die kleintjes trek je sowieso geen slaapzak aan. Ik ken geen slaapzakken die pasgeborenen al aan kunnen.
De kleinste slaapzakjes die ik heb kunnen vinden van verschillende merken hadden allemaal een te grote halsopening om aan te trekken de eerste weken in ieder geval. Erg jammer want het was behoorlijk koud.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef mefke79 het volgende:
DML, volgens mij zijn de kleinste slaapzakjes van de hema maatje 62. We zijn ze vrij snel gaan gebruiken en hebben de armsgaten toen gewoon kleiner gemaakt. Maar goed, dan praat ik ook over de winter, dat is sowieso anders.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De kleinste slaapzakjes die ik heb kunnen vinden van verschillende merken hadden allemaal een te grote halsopening om aan te trekken de eerste weken in ieder geval. Erg jammer want het was behoorlijk koud.
Doe even aardig of zo zeg!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon beter leren zoeken
Jaaaa, super cute echt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach gossie! Dat ziet net uit als een kruikezakje met mouwtjes
ik had er 1 gekregen van een vriendin, tís heel erg, maar Elin heeft m aangehad als jurk (ik dacht dus dat dat t was en vond het zo vreemd dat mn vriendin met zo'n grote maat aan kwam zetten. de touwtjes onderin snapte ik ook al nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach gossie! Dat ziet net uit als een kruikezakje met mouwtjes
Anders doe je even niet zo fel. DML kan zich ook gewoon vergissenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
what you give is what you get
ik snap dat je nu ook een ervaringsdeskundige bent maar zorg eerst dat je alle feiten op een rijtje hebt voordat je weer wijsneust.
google is your friend.
voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo fel. DML kan zich ook gewoon vergissen
ik moest even goed lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Susie het volgende:
Wat heb ik hier net even super cutties voorbij zien komen zeg! Heerlijk om die kleintjes (DML al wat groter, maar ook zo'n lkker ding) te zien.... Kan niet wachten, maar ik moet nog ff.
Even een knuffel richting TJ, wat een vreselijk bericht zeg. Sterkte in ieder geval!
nouhou, dat was niet zo bedoeld hoor... He, nu maak jij het gewoon raarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik moest even goed lezen
zwangerschap en geboorte krijgt zo wel een vieze wending met je cutties
wanneer heb jij eigenlijk de 20 wk echo?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
En wbt slaapzakjes,
ik denk dat ze de ISIzakjes,Limozakjes en puckababy's allemaal voor Roel van Velzen hebben gemaakt ipv voor pasgeboren baby's
Ik heb er ook enorm last van, komt denk ik door de behoorlijk strak staande huis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef Susie het volgende:
Hier trouwens ook nog meiden die jeuk aan de borsten hebben? Pfffff, word er beetje gestoord van. Ik smeer er dan dikke nivea creme op, dat helpt wel iets, maar als iemand nog andere suggesties heeft graag!
t zal iig niet lang meer duren, waarschijnlijk voel je de kleine al wel maar kan je het niet herkennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Susie het volgende:
Oh wat geweldig LeNeHe! Ik kan niet wachten tot ik wat begin te voelen eigenlijk... voel af en toe wel wat kriebelen of iets dergelijks, maar kan het niet helemaal plaatsen.
ja, volgend jaar weer, maar dan mag jij t kind hebben hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik ben zo blij dat je weer zwanger bent!.
Mijn zoontje had wel een slaapzak aan zowel in het ziekenhuis als thuis...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat Poppedein zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:53 schreef Poppedein het volgende:
Meurnings...
Ik ben gewoon dik hoor...hier komt niets meer uit
da's gewoon niet juist hoor. er zijn zelfs slaapzakjes voor prematuurkindjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel dat wat ik zei niet klopt. Ik ging uit van mijn eigen ervaring waarbij het kleinste slaapzakje een te grote halsopening had en nam toen aan dat ze niet voor de eerste weken waren. Nu had mijn baby een vrij klein hoofd dus wellicht lag het daar aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:56 schreef simmu het volgende:
[..]
da's gewoon niet juist hoor. er zijn zelfs slaapzakjes voor prematuurkindjes
edit. spuit 11, of je leest een pagina verder![]()
als je dat al afsnauwen vindt, dan wordt het tijd dat je wat weerbaarder wordt. daarbij is het niet relevant om aan te halen dat ik dacht dat een limo een jurkje was, dat staat compleet los van het feit dat jij nonsens verkoopt. Of nee, wacht! Ik zeg dit soort dingen vast alleen maar omdat ik een cavia heb gehad vroeger!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel dat wat ik zei niet klopt. Ik ging uit van mijn eigen ervaring waarbij het kleinste slaapzakje een te grote halsopening had en nam toen aan dat ze niet voor de eerste weken waren. Nu had mijn baby een vrij klein hoofd dus wellicht lag het daar aan.
Desondanks niet echt nodig om door iemand die zelf dacht dat een slaapzak een jurk was, zo afgesnauwd te worden.
Schijnbaar mag iemand zich niet vergissen want dat zou ik ook zo vaak doen. Echt WTF?![]()
Ik ben in ieder geval wel klaar met het onderwerp.
Poppedein, ik begrijp dat je vandaag naar je schoonouders gaat om je meisje te zien? Stom dat je haar daar uit voorzorg laat logeren en dat er gewoon niks gebeurt![]()
Zo'n mooie kamertje is toch wel een lokkertje voor je jongetje om er uit te komen zou je denken![]()
Envelop is eindelijk op de bus trouwens![]()
Met name dat laatste hier. Van mij mag ie in het weekend nu komen, maandag moet Manlief weer werken in Brussel, ben zo bang dat ik te snel ga ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Overigens vond ik het vervelender dat B. zo af en toe nog naar een vergadering moest op 2 uur rijden van ons huis, of dat hij nog naar zijn ouders ging voor een verjaardag toen ik al 38 weken was. Het was zijn moeders' verjaardag dus niet gaan was geen optie, maar ik was wel heel blij dat hij weer thuis was. Het idee dat hij dan niet bij de geboorte van zijn kind zou zijn vond ik heel vervelend.
Deal, we waren adopteren toch al aan het overwegenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, volgend jaar weer, maar dan mag jij t kind hebben hoor
Ja, rot is dat! Het stomme is dat je je daar al veel vroeger op instelt, dat het elk moment kan gebeuren terwijl de kans groot is dat er helemaal niets gebeurt. Langzaamaan wordt de kans dat er wél iets gebeurt steeds groter, en tegen de tijd dat je 41 weken zwanger bent, ben je daar wel klaar mee. De tweede hoort gewoon sneller te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:46 schreef Poppedein het volgende:
(...) en dat vind ik misschien nog wel het allerrotst van overtijd gaan..dat knagende opgesloten gevoel omdat er niets gebeurt, maar er ieder moet wél iets kan gebeuren...
Goed zo! Zet m op!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga geloof ik maar es even een kind baren vandaag
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Succes meiske! Tot straks he!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Piepklein, er komen hooguit 25 man! Ik wil het nu graag zo. Kan hele dag van opzitten en pootjes geven echt niet aan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Kyara het volgende:
Spannend poppedein!!! Succes!!!
Hoe zou het bij Iniminie zijn gegaan?
Leuke Aventura, volgende week al! Houden jullie het klein of toch wat uitgebreider?
hihih 25 man! bij ons waren hooguit 10quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Piepklein, er komen hooguit 25 man! Ik wil het nu graag zo. Kan hele dag van opstaan en pootjes geven echt niet aan!
Maar met 4 (overgroot) oma's en 3 -opa's, 4 (stief)zussen en 2 broers met aanhang kom je al een end. Dan van mij nog 4 bff's en eventuele aanhang en van man nog 5 vrienden en hun aanhang en je bent er!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
hihih 25 man! bij ons waren hooguit 10
Foto tzt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef bitterend het volgende:
Aventura het klinkt wel klein maar fijn!! heb je een mooie zwangerschapsjurk special voor de gelegenheid al?
Ja, heel leuk geslaagd bij een boetiekje, een ivoorkleurig kort jurkje, satijnachtige stof met aan een kant ruches voor 50 euro en een kort jasje voor 44 euro! Dat zijn nog eens prijzen voor een trouwoutfit, haha. De (alvast voedings, maar wel mooie) kanten bh die ik voor eronder kocht was duurderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef bitterend het volgende:
Aventura het klinkt wel klein maar fijn!! heb je een mooie zwangerschapsjurk special voor de gelegenheid al?
Hier idem ditoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:
potverdorrie zit ik hier plaatsvervangend nerveus de hele tijd te f5-en terwijl dat stomme topic zich iedere 5 seconden ververst![]()
nog maar een paar![]()
![]()
dan
Ik zou ook serieus zo weer willenquote:
ná het bevallen bedoel je?quote:
Jazeker ze heeft al uren bij ons gelegenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
Lijkt me ook een rare gewaarwording...Mag je nu al kangeroe-en enzo?
Oh heerlijk <3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jazeker ze heeft al uren bij ons gelegen
Claudia, jij hebt voorspellende gaven, dat blijkt wel....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oprekken tot 3-4 cm!Jij hoeft straks alleen nog maar een keer te persen, te zuchten en hij is er.
Nou, ik hoop dat het nu écht gauw iets gaat doen allemaal!
Nou, zo heel moeilijk was dit niet, hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Claudia, jij hebt voorspellende gaven, dat blijkt wel....
Nah, ik doe het gewoon op mijn eigen manier en dan mag jij de beeb hebben oke?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef mefke79 het volgende:
Asy als in : jij wilt mijn dik 15 uur aan been en rugweeën overnemen? En dan de weeënstorm erna er bij nemen? Jij bent gek! Ik offer mezelf wel op, ik doe em wel gewoon. Maar eerst mag Poppedein (ik gok op 22.13 by the way) en dan nog Takkembah en ik doe gewoon een juni jochie.
Al heb ik me bedacht dat ik volgende week maandag ook prima vind. Zondag is mijn papa jarig, kan ik daar nog naar toe en dan kan ik vast met vaderdag naar de familiedag in de speeltuin...moet te doen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |