abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96749069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!

Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
moi! elke dag!

lage bloeddruk

vandaag was ie zelfs hoog voor mijn doen 60/90 :')
en daarbij pomp je nu flink wat extra bloed door je lichaam dus die moet ook even wennen :)
pi_96749116
oeeeh en gefeliciteerd met je dochter Tankgirl O+
pi_96749347
Tankgirl, gefeliciteerd met je dochter!
pi_96749446
Tankgirl en man gefeliciteerd!! *O* Heeeeeeeele mooie naam ;) :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96749475
Tankgirl, van harte met je dochter! Mooie naam! Geniet er van O+

Vanmorgen een extra echo in het ziekenhuis laten maken, niertjes zagen er beide goed uit! Niet vergroot zoals met de 3d echo leek. *O* Nu lekker weekend....
pi_96749535
Nou, ik wilde vandaag dus op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, maar mijn manager gooide mooi roet in het eten: zojuist te horen gekregen dat, tegen eerdere berichten in, mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben over een maandje dus werkloos. Heel fijn vooruitzicht, maar niet heus
<einde egopost>

Tankgirl, van harte met je dochter en wat een prachtige naam. Ik wacht met smart op een foto *O*
pi_96749672
Cyntiaaa, fijn dat alles goed was bij de echo in het ziekenhuis!

SummerBreeze, dat is rotnieuws om nu te krijgen zeg. Kan me voorstellen dat je daardoor ook niet zoveel zin meer had om je nieuwtje te vertellen..
pi_96749946
Tankgirl, gefeliciteerd met je meiske!
Balen dat het toch nog een KS moest worden, maar ze is er!
Ik hoop dat je een goeie kraamtijd tegemoet gaat/hebt.

Poppedein :*

BM, gefeliciteerd!! Weer zo'n leuk kindje in progress!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:29 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96750086
Gefeliciteerd Tankgirl! Wat stom eigenlijk dat ze er dan pas achter komen dat je bekken te smal is. Is zoiets niet te ontdekken voor uren gepers?

GGB, er is ws niks ernstigs aan de hand, je hebt nu meer bloed in je lichaam en je hart moet dat allemaal rondpompen. Zeker bij inspanning kom je dan adem tekort.

Vandaag intake kraamzorg gehad. Niks nieuws gehoord, we krijgen 49 uur verdeeld over 7 of 8 dagen, dat lijkt me helemaal prima. Kreeg een map mee en ook een kaartje met het nummer wat we een paar uur na de bevalling moeten bellen, zodat er een kraamhulp kan worden vrijgemaakt. Ik bedacht me meteen al dat dat typisch iets is wat je vergeet :D

Wel lekker dat dat ook allemaal is geregeld.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:39 #50
100412 mefke79
komt goed!
pi_96750091
Effe kijken:
Tankgirl gefeliciteerd met je meisje!
BM gefeliciteerd met de zwangerschap
KD, joehoe voor de echo!

Wie vergeet ik nu? Er was nog iemand met een goede echo...gefeliciteerd iig.

Dat bonken na een stukje trap: herkenbaar. Daarom nam ik al heel snel zo min mogelijk trap. Later ging het wel weer, maar ik ben en blijf kortademig, is voor mij een typisch zwangerschapskwaaltje. Niet praten tijdens het traplopen en rustig lopen!

Huilende kindjes moet je dus altijd oppakken? Hm...weer wat geleerd...nou ja, misschien de eerste paar dagen, maar daarna zijn er dus echt momenten dat ik die van mij heb laten huilen. Maar goed, ieder zijn keuze zeg maar.

Sinds gisteravond weet ik het zeker: mijn schaambeen is gewoon doormidden. Kan niet anders...Tienus ligt al vast ingedaald maar probeert gewoon elke avond een schroefbeweging richting uitgang te maken. Auw. Echt heel er auw.

BJ, die van mij blijft zitten hoor, voor mij geen mei kindje, ik ga voor een heus juni-jochie.

Niets meer van Ieneminie gehoord?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:46:22 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96750248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Tankgirl, van harte met je dochter! Mooie naam! Geniet er van O+

Vanmorgen een extra echo in het ziekenhuis laten maken, niertjes zagen er beide goed uit! Niet vergroot zoals met de 3d echo leek. *O* Nu lekker weekend....
Dat is een opluchting!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:00:29 #52
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96750854
Tankgirl, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:10:46 #53
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96751249
The_tankgirl, gefeliciteerd. *O*
Klinkt behoorlijk heftig, maar fijn dat het je mee is gevallen.
pi_96751629
Tankfamily van harte gefeliciteerd!
pi_96751709
Tankgirl, gefeliciteerd! *O* Wat een verhaal. Fijn om te lezen dat je er nu al zo positief op terug lijkt te kijken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96751823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is een opluchting!
Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijn :) Meteen nog maar even de prenatal onveilig gemaakt :D

Even een vraag voor de experts : een romper, al dan niet met lange mouw, en een slaapzakje zijn toch voldoende in de zomer? /n00b
pi_96752296
Tankgirl gefeliciteerd met jullie kleintje,

BM Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Terug uit het ziekenhuis. Morgen mogen we ons om 7 uur melden en dan gaan ze primen, omdat de baarmoedermond nog niet helemaal rijp is, als alles meezit wordt ik zondag ingeleid zodat het zondag ook geboren zal worden....
15 mei, 2 jaar na onze trouwdag...leuk cadeautje....
pi_96752579
Cyntiaa, als enige kledingstukken niet :P, maar als je bedoelt als slaapspul dan is dat hoogstwaarschijnlijk wel voldoende :+ bovendien slaapt je kindje vast ook heel veel in zn zachte pakje wat ie overdag ook aan heeft. Alles is zo bijgekocht en gekregen!

Ienemini, wat fijn dat je duidelijkheid.hebt. Als je echt al 2-3 cm ontsluiting hebt zou t me ook niets verbazen als je lijf al wel gaat reageren op t primen! En anders op jullie trouwdaf O+ HOe dan ook, het einde is in zicht en heeeel dichtbij, over uiterlijk 2 dagen heb je je kindje in je armen! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:43:04 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_96752593
Ienemini, hehe...kogel door de kerk! Voelt het goed?

Cyntiaa geen domme vraag, maar wel eentje waar nauwelijks antwoord op te geven is. Er zijn kindjes die dat te koud vinden, er zijn er die je rustig in romper alleen kan laten slapen. Het hangt van heel veel dingen af. En zeker in het begin is het gewoon uit proberen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:46:32 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96752777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijn :) Meteen nog maar even de prenatal onveilig gemaakt :D

Even een vraag voor de experts : een romper, al dan niet met lange mouw, en een slaapzakje zijn toch voldoende in de zomer? /n00b
Voor slapen? Ik denk dat ik een rompertje doe met een zacht broekje. Slaapzakje heb ik eigenlijk niet. Ik zie de toegevoegde waarde niet.
Voor overdag denk ik ook en als we buiten komen nog een jasje.

Heb verder ook geen idee. Voor mij ook allemaal nieuw!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:52:33 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_96753049
Slaapzakje is handig omdat ook die hele kleine ukken zich onder dekens uitwurmen. Driekus lag erin vanaf een maand ofzo. En het is een extra laagje in de winter. En sommige kindjes hebben het nodig om zich geborgen te voelen en dus te slapen...maar ook dat is allemaal niet te voorspellen. Voor de eerste tijd heb ik geen pyjama's, dan slapen ze wel in hun zachte kleertjes.
pi_96753093
Thanks Mef & Aventura & Poppedein :D

Heb in ieder geval 2 slaapzakjes, rompers met lange mouw, 2 pyjama's en haal nog een dekentje dus dat zal wel goed komen :)

Qua overige kleertjes heeft deze baby niets te klagen ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:56:20 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96753259
Heb even gegoogled op slaapzakken en trappelzakken...Toch wel een goed idee, evt i.c.m. een dun lakentje, maar dat hoeft in de zomer ws. niet.

Ik heb nog heel wat te shoppen!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:57:45 #64
100412 mefke79
komt goed!
pi_96753335
aventura, joh, dat haal je straks allemaal wel een keer in huis. Je kan nu toch niet inschatten hoe dik dan en hoe groot. En zowel de Hema als de prenatal hebben ze altijd in huis, simpel zat.
pi_96753427
En de Doomoo seat is binnen O+
pi_96753761
mefke ja het voelt goed. Verloskundige was ook prettig om mee te praten. Legde alles duidelijk uit, hoe het allemaal in zn werk gaat, primen, inleiden. Ik ben er tevreden mee...
Hoop nu snel dat het zaterdagmorgen 7 uur is (normaal denk ik lekker weekend uitslapen, nu kan ik niet wachten om er om 6 uur uit te gaan..)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:15:10 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96754107
Dat is waar, ik probeer ook om niet teveel in huis te halen!

Ga in juni als ik verlof is alleen nog een aankleedkussen, badje, lakentje en dan eventueel een trappelzak halen. Rest heb ik al wel. Kleertjes heb ik ook niet zo heel veel, maar ik denk wel genoeg voor de eerste dagen.
En tijdens de kraamweek zijn er twee zussen en drie oma's die graag voor me op pad gaan met een shoppingmissie :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:31:00 #68
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96754866
lenimini ook een einde in zicht nu, fijn joh *O*, hopelijk doet het primen al flink wat voor je!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:05:14 #69
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_96756515
Jaaa... tankgirl & -boy... gefeli!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:12:16 #70
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96756811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou, ik wilde vandaag dus op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, maar mijn manager gooide mooi roet in het eten: zojuist te horen gekregen dat, tegen eerdere berichten in, mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben over een maandje dus werkloos. Heel fijn vooruitzicht, maar niet heus
<einde egopost>
oh wat rot zeg... ik weet nog dat je vertelde dat je het al zo vroeg had gemeld aan je leidinggevende. wat ontzettend lullig dat het dit tot gevolg heeft... echt schandalig hoor!! :{
in de haak.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:18:02 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96757101
verder niet bijgelezen, maar even snel *O* voor TankGirl! Van harte!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96757639
Gefeliciteerd Tankgirl en familie natuurlijk!! *O*

En verder veel goede berichten over goede echo' etc, ook zo fijn!!! Dus ook een absolute *O* waard :)

Summerbreeze, wat een rotnieuws :( Je leidinggevende wist al dat je zwanger was? Is dat ook de reden dat je niet verlengd wordt?

Ik heb vandaag een boel in het huishouden gedaan en heb nu een zere rug. Manlief mag straks lekker de was gaan ophangen :P
Tralalalaaa
pi_96758021
Maar als je met een slaapzakje begint, welke maat pak je dan? Ik dacht ook ergens gezien te hebben dat het bij jonge baby's nog afgeraden wordt, omdat de armsgaten te groot zijn oid..

Uk slaapt eerst denk ik bij ons op de kamer in de kinderwagenbak, en ik zat gewoon aan lakentjes/dekentjes te denken...
pi_96758405
Je moet bij een slaapzakje zorgen dat de halsopening niet te groot is dat ze daar met hun hoofd door heen zouden kunnen.
Bij de prenatal heb ik ze gezien van 60cm, dat zijn de kleinste denk ik.

Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen. Het is meer als ze met hun beentjes gaan trappelen dat ze de dekens van zich af trappen. Dit verminder je door zo'n zak en anders hebben ze dus nog een extra laagje over zich heen.

Zonder slaapzak krijg je anders dit :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96758977
Tankgirl! Van harte gefeliciteerd, fijn dat je er wel een goed gevoel bij hebt! Rust lekker uit!

En inderdaad de goede berichten en echo's en nieuwe zwangeren zijn ook een *O* waard!
pi_96759441
Tankgirl daar is ze dan gefeliciteerd
Summerbreeze wat ontzetten PIEP dat je contract niet verlengd wordt
Nieuwe zwangeren welkom
pi_96760462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen.
:D :N

Vijf dagen oud :')

Tankgirl, gefeliciteerd met je meisje! *O*
Summerbreeze, jemig wat balen zeg -O- Succes met zoeken naar iets nieuws... -O-
Bass Miss, wat leuk! *O* gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96760993
Hahaha die foto innepin! Wat knap van haar!!

Ik heb geen slaapzakjes en ook geen minipyjama's. Wel veel zachte soepele pakjes die goed voor pyjama door kunnen.

Summerbreeze wat een rotnieuws.. Ik voel met je mee, mijn contract wordt per 1 augustus niet verlengd (4 dagen voor de uitgerekende datum)
Maar na mn verlof ben ik weer terug welkom hoor! Pff.
Op naar het uwv dan maar!

Cynthiaa wat fijn!!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:03:33 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96761219
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Sannne het volgende:
Ik voel met je mee, mijn contract wordt per 1 augustus niet verlengd (4 dagen voor de uitgerekende datum)
Maar na mn verlof ben ik weer terug welkom hoor! Pff.
Op naar het uwv dan maar!

Misschien een domme vraag, maar mogen ze dat maken??? Dat ze het niet verlengen, a la, maar vervolgens wel aangeven dat je terug mag komen na het verlof? Zeg maar, omdat ze daar impliciet mee aangeven dat dat de reden is van het niet verlengen?

Maar goed, ik ben ee n00b op dat gebied verder heur :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96761389
Ja helaas wel, want ze mogen niet verlengen in het verlof.. Maar misschien dat het anders is omdat ik oproepkracht ben?

Anyway, ik ga daar niet meer heen na mijn verlof hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')