quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
TimeJumper; wat fijn dat je goede uitslagen hebt gehad en jullie echo nog steeds goed was! en het lijkt me zo moeilijk om te durven geloven en durven genieten als het al zo vaak fout is gegaan....
maar deze blijft plakken hoor!
Vlindur 13 weken!!!![]()
toch alweer bijna het 1e trimester voorbij hoor!!!
Ienemini ook nog steeds geen kindje joh? dan wens ik je vandaag enorm veel succes met de inleidiing etc..![]()
zet hem op!!
Poppedein een enormevoor jou.. toch een tegenvaller dat het strippen niets heeft uitgehaald. En je wilt natuurlijk zo ontzettend graag je mannetje ontmoeten en samen genieten..
en heuj; die filet americain moet morgen op! dussuh.... lief klein broertje van Lena; kom gezellig eens ff buitenspelen???![]()
en is het een trend aan het worden hier? allemaal de 40 weken halen??
Takkembah; mijlpaal!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Poppedein het volgende:
Ja BJDoe je mee??
hahahahahha en ik hou van jullie alleen al omdat jullie steeds exact onthouden tot wanneer mijn filet Americain houdbaar is
Met de 12 weken echo alles in orde, wel weer een dikke week verder volgens echo, maar dat was de vorige keren ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:13 schreef Lujaxa het volgende:
en alles in orde met de baby.... je 20w echo gehad hoop ik???
yeah! gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
29 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Dit klinkt niet echt gezondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!
Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
moi! elke dag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!
Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
Dat is een opluchting!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Tankgirl, van harte met je dochter! Mooie naam! Geniet er van![]()
Vanmorgen een extra echo in het ziekenhuis laten maken, niertjes zagen er beide goed uit! Niet vergroot zoals met de 3d echo leek.Nu lekker weekend....
Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijnquote:
Voor slapen? Ik denk dat ik een rompertje doe met een zacht broekje. Slaapzakje heb ik eigenlijk niet. Ik zie de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zeker weten! Mijn gevoel zei het wel maar een bevestiging is altijd fijnMeteen nog maar even de prenatal onveilig gemaakt
![]()
Even een vraag voor de experts : een romper, al dan niet met lange mouw, en een slaapzakje zijn toch voldoende in de zomer? /n00b
oh wat rot zeg... ik weet nog dat je vertelde dat je het al zo vroeg had gemeld aan je leidinggevende. wat ontzettend lullig dat het dit tot gevolg heeft... echt schandalig hoor!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou, ik wilde vandaag dus op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, maar mijn manager gooide mooi roet in het eten: zojuist te horen gekregen dat, tegen eerdere berichten in, mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben over een maandje dus werkloos. Heel fijn vooruitzicht, maar niet heus
<einde egopost>
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen.
Misschien een domme vraag, maar mogen ze dat maken??? Dat ze het niet verlengen, a la, maar vervolgens wel aangeven dat je terug mag komen na het verlof? Zeg maar, omdat ze daar impliciet mee aangeven dat dat de reden is van het niet verlengen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Sannne het volgende:
Ik voel met je mee, mijn contract wordt per 1 augustus niet verlengd (4 dagen voor de uitgerekende datum)
Maar na mn verlof ben ik weer terug welkom hoor! Pff.
Op naar het uwv dan maar!
De kraamverzorgster was de rest van de dag in shockquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
InneOngelooflijk zeg met 5 dagen. Ik heb Puck tot op heden nog steeds niet overdwars in bed gevonden.
Is die mooie muurschildering verdwenen nu met het verbouwen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij pasgeborenen is het niet nodig. Die blijven netjes stil onder een dekentje liggen. Het is meer als ze met hun beentjes gaan trappelen dat ze de dekens van zich af trappen. Dit verminder je door zo'n zak en anders hebben ze dus nog een extra laagje over zich heen.
Moet ik er bij zetten een gemiddeld kind dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber was 3 dgn en was onder de deken verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |