abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96746839
Gefeliciteerd The_Thankgirl! Veel geluk gewenst *O*(
pi_96746881
Tankgirl & tankboy, van harte gefeliciteerd met je meisje!!! Rot dat de bevalling zo zwaar was, maar hopelijk gaat het nu gtoed met jullie?! Ben benieuwd naar de rest van het verhaal en naam, stats en foto's uiteraard! *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:22:20 #28
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96747044
sorry problemen met browser van mobiel. ik heb een keizersnee gehad en het viel mij 100 procent mee! ik was er zelfs blij mee na zo´n tijd nutteloos gepers. ze is geboren op 12 mei 20:55 en weegt 3625 gram.
foto komt later, ik lig nog 3 dagen in het ziekenhuis voor herstel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:23:58 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96747099
tankgirl, heel veel geluk met je tank(m)ini! :)
in de haak.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:24:36 #30
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96747131
Tankgirl, gefeliciteerd met je meisje! *O* *O*
pi_96747241
Tankgirl en partner gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96747282
*O* Tankgirl en man, ongelooflijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! *O*
Heel erg veel geluk voortaan met zn 3tjes...fijn dat alles je al met al toch meegevallen is. Laat je nu eerst maar eens lekker vertroetelen... you did it!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:28:50 #33
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96747285
TankGirl, *O* *O* GEFELICITEERD *O* *O* !! Daar is ze dan! En wat een mooie naam! Geniet ervan... en hopelijk herstel je snel van keizersnee...! :*

Summer Breeze, wat fijn dat alles goed was... een echo is altijd zóóó bijzonder... O+

KD, fijn dat bij jou ook alles weer goed was! *O*

Bass-Miss, gefeliciteerd!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:28:59 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96747289
yeah Tankgirl ze is er *O*

ik kan me voorstellen dat je na al dat persen een KS wel prima vond :D

Geniet ervan, hopelijk snel naar huis!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:32:27 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96747411
Van harte tankgirl, mooie naam ook *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96747444
Juud thanks!! Klinkt heel interessant! Ik zie er naar uit!

Kleurdoos, wat heerlijk he zo'n stuiterballetje in je buik!
Summerbreeze jeeeh gefeliciteerd!! Genieten!!

Tankgirl, gefeliciteerd mama :D Klinkt idd heftig hey, hoe gaat het nu met je?
Maar fijn dat ze er is, ze heeft een prachtige naam en ik wens jullie heel veel geluk samen!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:39:27 #37
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96747631
tankgirl, gefeliciteerd met je meisje!!!!! Hopelijk knap je net zo goed op van de ks als ik heb gedaan
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:39:42 #38
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96747638
Tankgirl; ze is er!!!! gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine grote meisje (L).. mooie naam ook.
Fijn dat het uiteindelijk toch nog is meegevallen.. ik wens jullie een fijne kraamperiode toe.

KD wat klink je heerlijk in de wolken met je beweegbuik. Prachtig! Ik kan daar ook zo van genieten...

Summerbreeze gefeliciteerd!!!

nu de volgende beeb nog ;)
ben benieuwd Poppedein; Ienemini, Takkembah of toch Juud?

mef die van jou blijft nog wel ff zitten he?? ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96747687
Tankfamily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!

Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
pi_96748954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:

Bass-Miss, jij natuurlijk ook nog congrats met je zwangerschap. Je bent al op de helft, man ik zou willen dat ik al zover was!

Even een kleine vraag tussendoor: ik heb zojuist een poging ondernomen om trap te lopen, maar nu ik boven ben, ben ik erg benauwd, duizelig en heb ik ook een verhoogde hartslag, zo tussen de 180 en 200. M'n hele lijf bonkt zowat mee op het ritme van m'n hartslag. Ik lig nu ongeveer 15 minuten op bed en nu gaat het wel weer, op de benauwheid na, maar zodra ik probeer op te staan of me te draaien, lijkt het weer opnieuw te beginnen. Ik eet en drink regelmatig dus dat zou het niet kunnen zijn... Iemand hier toevallig ervaring mee?
Dit klinkt niet echt gezond :{ en lijkt me ook niet echt iets met je zwangerschap te maken hebben. Als je heel rustig op staat, word je dan ook duizelig? Doe maar heel rustig aan meis :*
pi_96749069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef GirlGoneBad het volgende:

moi! elke dag!

lage bloeddruk

vandaag was ie zelfs hoog voor mijn doen 60/90 :')
en daarbij pomp je nu flink wat extra bloed door je lichaam dus die moet ook even wennen :)
pi_96749116
oeeeh en gefeliciteerd met je dochter Tankgirl O+
pi_96749347
Tankgirl, gefeliciteerd met je dochter!
pi_96749446
Tankgirl en man gefeliciteerd!! *O* Heeeeeeeele mooie naam ;) :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96749475
Tankgirl, van harte met je dochter! Mooie naam! Geniet er van O+

Vanmorgen een extra echo in het ziekenhuis laten maken, niertjes zagen er beide goed uit! Niet vergroot zoals met de 3d echo leek. *O* Nu lekker weekend....
pi_96749535
Nou, ik wilde vandaag dus op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, maar mijn manager gooide mooi roet in het eten: zojuist te horen gekregen dat, tegen eerdere berichten in, mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben over een maandje dus werkloos. Heel fijn vooruitzicht, maar niet heus
<einde egopost>

Tankgirl, van harte met je dochter en wat een prachtige naam. Ik wacht met smart op een foto *O*
pi_96749672
Cyntiaaa, fijn dat alles goed was bij de echo in het ziekenhuis!

SummerBreeze, dat is rotnieuws om nu te krijgen zeg. Kan me voorstellen dat je daardoor ook niet zoveel zin meer had om je nieuwtje te vertellen..
pi_96749946
Tankgirl, gefeliciteerd met je meiske!
Balen dat het toch nog een KS moest worden, maar ze is er!
Ik hoop dat je een goeie kraamtijd tegemoet gaat/hebt.

Poppedein :*

BM, gefeliciteerd!! Weer zo'n leuk kindje in progress!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:29 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96750086
Gefeliciteerd Tankgirl! Wat stom eigenlijk dat ze er dan pas achter komen dat je bekken te smal is. Is zoiets niet te ontdekken voor uren gepers?

GGB, er is ws niks ernstigs aan de hand, je hebt nu meer bloed in je lichaam en je hart moet dat allemaal rondpompen. Zeker bij inspanning kom je dan adem tekort.

Vandaag intake kraamzorg gehad. Niks nieuws gehoord, we krijgen 49 uur verdeeld over 7 of 8 dagen, dat lijkt me helemaal prima. Kreeg een map mee en ook een kaartje met het nummer wat we een paar uur na de bevalling moeten bellen, zodat er een kraamhulp kan worden vrijgemaakt. Ik bedacht me meteen al dat dat typisch iets is wat je vergeet :D

Wel lekker dat dat ook allemaal is geregeld.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:39 #50
100412 mefke79
komt goed!
pi_96750091
Effe kijken:
Tankgirl gefeliciteerd met je meisje!
BM gefeliciteerd met de zwangerschap
KD, joehoe voor de echo!

Wie vergeet ik nu? Er was nog iemand met een goede echo...gefeliciteerd iig.

Dat bonken na een stukje trap: herkenbaar. Daarom nam ik al heel snel zo min mogelijk trap. Later ging het wel weer, maar ik ben en blijf kortademig, is voor mij een typisch zwangerschapskwaaltje. Niet praten tijdens het traplopen en rustig lopen!

Huilende kindjes moet je dus altijd oppakken? Hm...weer wat geleerd...nou ja, misschien de eerste paar dagen, maar daarna zijn er dus echt momenten dat ik die van mij heb laten huilen. Maar goed, ieder zijn keuze zeg maar.

Sinds gisteravond weet ik het zeker: mijn schaambeen is gewoon doormidden. Kan niet anders...Tienus ligt al vast ingedaald maar probeert gewoon elke avond een schroefbeweging richting uitgang te maken. Auw. Echt heel er auw.

BJ, die van mij blijft zitten hoor, voor mij geen mei kindje, ik ga voor een heus juni-jochie.

Niets meer van Ieneminie gehoord?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')