Met name dat laatste hier. Van mij mag ie in het weekend nu komen, maandag moet Manlief weer werken in Brussel, ben zo bang dat ik te snel ga ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Overigens vond ik het vervelender dat B. zo af en toe nog naar een vergadering moest op 2 uur rijden van ons huis, of dat hij nog naar zijn ouders ging voor een verjaardag toen ik al 38 weken was. Het was zijn moeders' verjaardag dus niet gaan was geen optie, maar ik was wel heel blij dat hij weer thuis was. Het idee dat hij dan niet bij de geboorte van zijn kind zou zijn vond ik heel vervelend.
Deal, we waren adopteren toch al aan het overwegenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, volgend jaar weer, maar dan mag jij t kind hebben hoor
Ja, rot is dat! Het stomme is dat je je daar al veel vroeger op instelt, dat het elk moment kan gebeuren terwijl de kans groot is dat er helemaal niets gebeurt. Langzaamaan wordt de kans dat er wél iets gebeurt steeds groter, en tegen de tijd dat je 41 weken zwanger bent, ben je daar wel klaar mee. De tweede hoort gewoon sneller te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:46 schreef Poppedein het volgende:
(...) en dat vind ik misschien nog wel het allerrotst van overtijd gaan..dat knagende opgesloten gevoel omdat er niets gebeurt, maar er ieder moet wél iets kan gebeuren...
Goed zo! Zet m op!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga geloof ik maar es even een kind baren vandaag
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Succes meiske! Tot straks he!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Poppedein het volgende:
Piepklein, er komen hooguit 25 man! Ik wil het nu graag zo. Kan hele dag van opzitten en pootjes geven echt niet aan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Kyara het volgende:
Spannend poppedein!!! Succes!!!
Hoe zou het bij Iniminie zijn gegaan?
Leuke Aventura, volgende week al! Houden jullie het klein of toch wat uitgebreider?
hihih 25 man! bij ons waren hooguit 10quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Piepklein, er komen hooguit 25 man! Ik wil het nu graag zo. Kan hele dag van opstaan en pootjes geven echt niet aan!
Maar met 4 (overgroot) oma's en 3 -opa's, 4 (stief)zussen en 2 broers met aanhang kom je al een end. Dan van mij nog 4 bff's en eventuele aanhang en van man nog 5 vrienden en hun aanhang en je bent er!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
hihih 25 man! bij ons waren hooguit 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |