Ik geloof best dat de meeste kindjes gewoon blijven liggen hoor. Ik wilde gewoon ff spammen met m'n meiskequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet ik er bij zetten een gemiddeld kind dan.
Iedereen kan hier nu wel haar uitzonderingen op gaan noemen maar de meesten blijven netjes liggen en die kleintjes trek je sowieso geen slaapzak aan. Ik ken geen slaapzakken die pasgeborenen al aan kunnen.
Je moet je toch nog even wat beter inlezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet ik er bij zetten een gemiddeld kind dan.
Iedereen kan hier nu wel haar uitzonderingen op gaan noemen maar de meesten blijven netjes liggen en die kleintjes trek je sowieso geen slaapzak aan. Ik ken geen slaapzakken die pasgeborenen al aan kunnen.
De kleinste slaapzakjes die ik heb kunnen vinden van verschillende merken hadden allemaal een te grote halsopening om aan te trekken de eerste weken in ieder geval. Erg jammer want het was behoorlijk koud.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef mefke79 het volgende:
DML, volgens mij zijn de kleinste slaapzakjes van de hema maatje 62. We zijn ze vrij snel gaan gebruiken en hebben de armsgaten toen gewoon kleiner gemaakt. Maar goed, dan praat ik ook over de winter, dat is sowieso anders.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De kleinste slaapzakjes die ik heb kunnen vinden van verschillende merken hadden allemaal een te grote halsopening om aan te trekken de eerste weken in ieder geval. Erg jammer want het was behoorlijk koud.
Doe even aardig of zo zeg!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon beter leren zoeken
Jaaaa, super cute echt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach gossie! Dat ziet net uit als een kruikezakje met mouwtjes
ik had er 1 gekregen van een vriendin, tís heel erg, maar Elin heeft m aangehad als jurk (ik dacht dus dat dat t was en vond het zo vreemd dat mn vriendin met zo'n grote maat aan kwam zetten. de touwtjes onderin snapte ik ook al nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach gossie! Dat ziet net uit als een kruikezakje met mouwtjes
Anders doe je even niet zo fel. DML kan zich ook gewoon vergissenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
what you give is what you get
ik snap dat je nu ook een ervaringsdeskundige bent maar zorg eerst dat je alle feiten op een rijtje hebt voordat je weer wijsneust.
google is your friend.
voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo fel. DML kan zich ook gewoon vergissen
ik moest even goed lezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Susie het volgende:
Wat heb ik hier net even super cutties voorbij zien komen zeg! Heerlijk om die kleintjes (DML al wat groter, maar ook zo'n lkker ding) te zien.... Kan niet wachten, maar ik moet nog ff.
Even een knuffel richting TJ, wat een vreselijk bericht zeg. Sterkte in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |