whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Candyfreak het volgende:
Tata Steel ontslaat slapende werknemers
Uitgegeven: 10 mei 2011 15:48
Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 15:48
AMSTERDAM - In Wales zijn dertien werknemers van de staalgigant Tata Steel ontslagen, omdat ze onder werktijd lagen te slapen. Dat melden verschillende Britse media.
© ANP
De staalwerkers werden op heterdaad betrapt, doordat hun werkgever in het geniep camera’s had geplaatst. Een klokkenluider had de gewoonte eerder onder de aandacht gebracht.
De werknemers deden hun dutjes in de kantine. De camera’s bevonden zich in lamphouders, rookalarmen en op verschillende andere plaatsen.
Kritiek
De verborgen camera’s stuiten op stevige kritiek van vakbonden, die de fabriek van ‘Big Brother-praktijken’ betichten. De directie van de fabriek stelt echter dat de installatie van de camera’s nodig was voor de veiligheid.
“Geen enkele werkgever zou zulke misdragingen negeren”, stelt een woordvoerder van het bedrijf tegenover de BBC.
In totaal werden 17 werknemers betrapt. Vier van hen zijn niet ontslagen, omdat het bewijsmateriaal niet overtuigend genoeg was.
http://www.nuzakelijk.nl/(...)ende-werknemers.html
Ik moest aan Laura denken door dit artikel
oh maandag ook nog?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Blackprinces het volgende:
nu morgen nog ff Bart Klunstra en maandag ook nog iets en dan is t wachten op nieuwe rls
Laura is nog volop aan het bijkomen van de 8 weken zware arbeid die ze heeft verricht (in haar ogenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?
gezins uitbreiding knag? gefeliciteerd ! wat een knapperds he? dat hebben ze vast van hun moeder he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
hoop dat ze Segootje meeneemt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Blackprinces het volgende:
nu morgen nog ff Bart Klunstra en maandag ook nog iets en dan is t wachten op nieuwe rls
Nog niet. Het is nog voor middernacht.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?
wat smerig he, die nep plak wimpers...en die van sofia ook brrrrrrrr zal ze weer in haar doodskist gekropen zijn nu? je moet er toch niet aan denken dat je dr nu nog tegenkomt? met drank op enzo je weet wel he, feest daar in die studio....ben blij dat ik hier zit en niet daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura is nog volop aan het bijkomen van de 8 weken zware arbeid die ze heeft verricht (in haar ogen
haha dan komt je ware ik naar boven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef knagsje het volgende:
bijna middernacht.......
[ link | afbeelding ]
zag er indd niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wat smerig he, die nep plak wimpers...en die van sofia ook brrrrrrrr zal ze weer in haar doodskist gekropen zijn nu? je moet er toch niet aan denken dat je dr nu nog tegenkomt? met drank op enzo je weet wel he, feest daar in die studio....ben blij dat ik hier zit en niet daar
nee, hopelijk is sofie echt weer in die kist terug...doodeng nuquote:
die hingen zowat op haar lippen en dan dat latextopje van de Pabo... hoe ordinair!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wat smerig he, die nep plak wimpers...en die van sofia ook brrrrrrrr zal ze weer in haar doodskist gekropen zijn nu? je moet er toch niet aan denken dat je dr nu nog tegenkomt? met drank op enzo je weet wel he, feest daar in die studio....ben blij dat ik hier zit en niet daar
Ik vond die pony van aafke ook raar.quote:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
Ik gooi mezelf onder de douche (kan mo nog wat van leren)
En ik ga lekker slapen.
Morgen koffie hier?
Truste
post er maar weer lekker doorheenquote:
trusteeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
En ik ga lekker slapen.
Morgen koffie hier?
Truste
weltrustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
En ik ga lekker slapen.
Morgen koffie hier?
Truste
Ik heb haar wel eens vanuit een andere hoek gezien, zag er niet eng uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, hopelijk is sofie echt weer in die kist terug...doodeng nu
ja lekker rustig he...nooit meer die rubberlippen in beeld ! wat een zege !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef knagsje het volgende:
wat zal ik lekker slapen zeg...Jo 4e wat een blamage voor die botoxkut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
En ik ga lekker slapen.
Morgen koffie hier?
Truste
gelukkig is het niet netjes praten met je mond vol he.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens vanuit een andere hoek gezien, zag er niet eng uit
die had ik vanmorgen ff opstaan...zit er nou een vrouwelijke man en een mannelijke vrouw daar? ik bedoel 2 trans sexuelen??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
post er maar weer lekker doorheen![]()
nee hoor ik zit alweer bij de duitse BB
ja de onderste hoek zeker dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens vanuit een andere hoek gezien, zag er niet eng uit
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
En ik ga lekker slapen.
Morgen koffie hier?
Truste
schijnbaar heeft ze verkeerd omgelegen op de operatietafel bij mamajo met der schaamlipcorrectiequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
schijnbaar heeft ze verkeerd omgelegen op de operatietafel bij mamajo met der schaamlipcorrectie
[..]
schijnbaar heeft ze verkeerd omgelegen op de operatietafel bij mamajo met der schaamlipcorrectie
[..]
ik denk altijd dubbelzinnig....quote:
Ik kijk nu ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef MargrietV het volgende:
ik kijk ook naar DWDD,,,, daar zou een stuk Secret Story getoond worden, waarbij Joanna totaal uitgelachen wordt,
denk het wel. om zn geld terug te eisenquote:
Ze zouden nog naar Thailand gaan. Waarschijnlijk verkoopt Philip haar daar aan een mensenhandelaar ofzo.quote:
ik ook hahaha dat wijf hahahahaha met dat bellenquote:
ze gaan samen naar Thailand, kan hij meteen zijn tieten laten opknappen, kost daar ook maar een paar stuivers.quote:
naar Ko poep poep?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze zouden nog naar Thailand gaan. Waarschijnlijk verkoopt Philip haar daar aan een mensenhandelaar ofzo.
ja hahahaha is echt zo !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze gaan samen naar Thailand, kan hij meteen zijn tieten laten opknappen, kost daar ook maar een paar stuivers.
hahahaha ja te erg gewoon!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook hahaha dat wijf hahahahaha met dat bellen
zeker is dat die valennogwat eerder een vent was ...das duidelijk te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen ff opstaan...zit er nou een vrouwelijke man en een mannelijke vrouw daar? ik bedoel 2 trans sexuelen??
ja he? ik zag het meteen...ze waren net opgestaan..rond een uur of half tien was het dacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
zeker is dat die valennogwat eerder een vent was ...das duidelijk te zien
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef Stability het volgende:
een vriendin van mij heeft in thailand een buikwandcorrectie laten doen...compleet met hotel en verzorging en vakantie er achteraan..die was nog geen 2000 euro kwijt, en het is hardstikke mooi geworden ook nog
slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekend![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekend![]()
weltrusten ruudquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruudjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
weltrusten ruudik ga ook...lekker ff tv kijken in mn bedje:) en dan oogies vanzelf dicht laten klappen.....
dus ik zeg bij deze" welterusten allemaal, ik vond het weer gezellig en morgenochtend kom ik hier weer koffie drinken....![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
weltrusten ruudik ga ook...lekker ff tv kijken in mn bedje:) en dan oogies vanzelf dicht laten klappen.....
dus ik zeg bij deze" welterusten allemaal, ik vond het weer gezellig en morgenochtend kom ik hier weer koffie drinken....![]()
doe ik mee en dan ga ik ook slapen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef knagsje het volgende:
nog ff een laatste peuk doen
[ link | afbeelding ]
Ja tot morgen na de boodschappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
Jij ook in de Rehab??quote:
Wel nee joh, verzin wel weer een andere verslaving.quote:
wat een lieverd! Truste Knag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef knagsje het volgende:
en speciaal voor margriet een nacht kwispeltje......welterusten allemaal.....
[ link | afbeelding ]
Denk je , denk dat ze nog aan het feesten is.quote:
quote:
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:23 schreef Coos het volgende:
Dacht dat de streams weer aansprongen maar het was Jo in DWDD.
is het al geweest, zap er net langsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef MargrietV het volgende:
ik kijk ook naar DWDD,,,, daar zou een stuk Secret Story getoond worden, waarbij Joanna totaal uitgelachen wordt,
Als ze Mo maar in Limbabwe houden vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".
Coos, vindT ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ze Mo maar in Limbabwe houden vindt ik alles goed.
Sorry schat.quote:
Little House was wel epic vroeger!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".
Help...ze snapt het echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Little House was wel epic vroeger!![]()
Nelly
Mogguhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:08 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Wat een verrassende wending de uitzending!![]()
![]()
Oh ja, dat was toen ze net gehoord had dat haar hele familie bij de tsunami om het leven was gekomen. Toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef Gert het volgende:
Gaan we al nostalgisch terugblikken?![]()
[ afbeelding ]
Ja die is opgehaald door ik denk dutchpuppy, en dan gaan ze geloof ik bij Sharon op bezoek om te kijken of het een goede plek is voor segredo, dat heb ik tenminste begrepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef danilel het volgende:
Waar was segredo eigenlijk???? hebben ze daar gisteren iets over gezegd ?
Goedemorgen! Madelief is ook weer helemaal wakker na een wandelingetje. Segootje wordt vandaag bij Sharon gebracht, Alles was goed met hem, had ik begrepen. Ze wilde hem niet verwarren om hem naar de studio mee te nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef danilel het volgende:
Waar was segredo eigenlijk???? hebben ze daar gisteren iets over gezegd ?
Ja kan me indenken, dat we dat allemaal zouden weten. Ze gaf in elk geval Ian geen goed voorbeeld, maar wat kan je anders verwachten van zo een eigenaardig mensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef danilel het volgende:
Op twitter gaat het er gezellig aan toe, beetje O-H'en.
Maar nog niks spannend.
Discussie over tegen wie Mabotox "engerds allemaal" zei.
dat riep ze naar de zaal.........quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef danilel het volgende:
Op twitter gaat het er gezellig aan toe, beetje O-H'en.
Maar nog niks spannend.
Discussie over tegen wie Mabotox "engerds allemaal" zei.
Tijdens het omdraaien naar waar haar dochter vandaan zou komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat riep ze naar de zaal.........
goedemorgen trouwens
Dat vond ik heel verdrietig voor Ian en begreep het wel van hem. Het gedrag van Majo daar kan ik geen enkel goed woord voor geven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg wel ff een brok in mijn keel toen Ian begon te huilen.. die was natuurlijk al helemaal voorgeprogrammeerd op een overwinning van zijn zusje door botoxma.. en had nooit gedacht dat ze zou verliezen...
sorrie maar ik kon alleen maar hard lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg wel ff een brok in mijn keel toen Ian begon te huilen.. die was natuurlijk al helemaal voorgeprogrammeerd op een overwinning van zijn zusje door botoxma.. en had nooit gedacht dat ze zou verliezen...
vertelllllquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik had een binnenpretje om iemand, die plotseling verdween en zich misschien een stuk in de kraag aan het drinken was.
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik had een binnenpretje om iemand, die plotseling verdween en zich misschien een stuk in de kraag aan het drinken was.
quote:
Dat is mooi geregeld! Denk dat Segredo uit zijn dakkie gaat als hij Sharon ziet!.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef danilel het volgende:
Over Segredo,
Begrijp nu via twitter vd moeder van Sharon, dat Segredo nu bij mensen vd stichting is en dat de komende week alles in rust wordt geregeld!
Zo dan ga ik daar even een bedragje naar overmaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef beequeen het volgende:
De stichting van Sharon.
http://www.survivorsinneed.com/
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
tja... die Mercedes Twitter, kan wel eens heel verkeerd gevallen zijn Knag....
Bij mij kraakt het ook al....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!
Oh grote Flashboxquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.
Ja dat vergeet ik elke keerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef danilel het volgende:
@ Ireth, volgende keer #sstnl erbij zetten, krijg ik m meteen in mn twitter
Pakt een lekker natte spons en Kragje wordt opgefrist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...
nee, dat was niet MaJo,,,,, maar zo een parelgeval, die stemmen wilde winnen voor haar glijplankquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Dat was toch die afgeragde potten bak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.
die jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat was toch die afgeragde potten bak.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee, dat was niet MaJo,,,,, maar zo een parelgeval, die stemmen wilde winnen voor haar glijplank
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat was toch die afgeragde potten bak.
nee niet was met de Noorden zon vertrokken....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
nu weet ik het weer ja.....die verlepte druipgrot heb ik ook niet meer gezien na de 4e plek van Jojanka
![]()
![]()
als ze maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is en blijftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee niet was met de Noorden zon vertrokken....
die zit bij Opaatje uit te huilen, geef ik je op een briefje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is en blijft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die zit bij Opaatje uit te huilen, geef ik je op een briefje...
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
lekker geslapen? ik wel hoor....
nou, jullie rust is ook voorbij he...stabbie is binnen
ah....wat lief...maar ik ben bang voor honden he...niet te dichtbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..quote:
en dat allemaal zittend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..
zozo...een bezig bijtje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ah....wat lief...maar ik ben bang voor honden he...niet te dichtbij
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef Ireth het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen de stem gisteren zei "Renate doe je zender goed!"
Zo'n exemplaar heb ik ook! Als er hier ooit ingebroken wordt rent ie ze kwispelend tegemoet en gaat op zijn rug liggen om over zijn buikje geaaid te kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
ja normaal gesproken wel , stilzitten is moeilijk voor me hoor...en ik kan absoluut niet tegen rommel of viezigheid..alles moet lekker schoon zijnquote:
hahaha zei die dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef Ireth het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen de stem gisteren zei "Renate doe je zender goed!"
quote:
http://www.secretstory.nl/videos/2122/Vrijgevigheidquote:
ik reageerde schijnbaar met een te lieve stem op hondlief, baasje van hond zei al, ojee nu gaat het beginnen............quote:
kheb geen twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
Iemand ook dat bericht gelezen op twitter dat sst2 eraan komt?
ja, maar ik ben er echt doodsbang voor, ik heb dat verhaal wel eens getiept hier ergens in de chat een paar weken geleden...hoe lief ze ook zijn, ik vind ze eng..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!
Ja dat is.... zo.... zou Madelief ook doen, gelukkig is ze over de periode van onderdanigheidsplasjes heen anders kan ik weer dweilen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n exemplaar heb ik ook! Als er hier ooit ingebroken wordt rent ie ze kwispelend tegemoet en gaat op zijn rug liggen om over zijn buikje geaaid te kunnen worden
niet zo specifiek......wel dat het niet meteen afgeschreven is......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
dat zou mijn dood betekend hebben! ik had accuut een hartaanval gehad denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
Heb je de bron ook gelezen waar die vandaan komt. Die kwamen van de week ook met een mail en ze deden net of ze echt nieuws hadden. Die mail was twee dagen eerder al op Fok gepost.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
thanx!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
heb ik met poezen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik ben er echt doodsbang voor, ik heb dat verhaal wel eens getiept hier ergens in de chat een paar weken geleden...hoe lief ze ook zijn, ik vind ze eng..
ja dat zeker....hoewel ik toch bijna elke middag weg ging en savonds pas thuiskwam....ik help mn dochter vaak met eten met de kinderen, douchen en naar bed doen he...ze is alleen met die kleintjes..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef danilel het volgende:
[..]
merk wel nu ik minder streams kijk meer gedaan krijg in huis.......
heksjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
ach ik ben hondengek, kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zou mijn dood betekend hebben! ik had accuut een hartaanval gehad denk ik
nee , daar ben ik niet bang voor gelukkigquote:
gewoon AF zeggen, anders aangifte doen. Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb zoiets ook meegemaakt in de buurt bij mijn oude huis......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ach ik ben hondengek, kon er wel om lachen
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef flintekind het volgende:
Joanna in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor(...)[cat]=238&no_cache=1
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaalquote:
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!
Geweldig, want ze heeft alle steun echt wel nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaal
het was een heel leuke uitzending! Veel gelachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Geweldig, want ze heeft alle steun echt wel nodig.
Sorry.................quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Soms kan je boos worden omdat er mensen zijn, die dat voor hun kiezen krijgen en anderen, die nog niets hebben meegemaakt altijd ontevreden zijn met hun leven, omdat het gras bij de buren altijd groener is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?
Nee dat is verschrikkelijk bijna onmenselijk fijn dat ze steun heeft!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Soms kan je boos worden omdat er mensen zijn, die dat voor hun kiezen krijgen en anderen, die nog niets hebben meegemaakt altijd ontevreden zijn met hun leven, omdat het gras bij de buren altijd groener is.
mooi meid om dit te lezen van jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaal
Precies!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudt
Precies!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudt
ja ik heb het dus van dichtbij meegemaakt, ben 6 weken bij mn dochter gebleven toen het gebeurde...vanaf dag 1. ik heb mn eigen huis geen moment gezien in die tijd, dacht alleen maar aan haar en de kindjes. school/sport ...opvoeding, kortom alles...zij kon het op dat moment niet alleen aan. en nu: alles loopt weer op rolletjes, ze lacht weer, ziet er weer goed uit, doet veel aan haar uiterlijk....geniet weer van complimentjes, kijkt weer naar flirtende jongens...heerlijk !!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is verschrikkelijk bijna onmenselijk fijn dat ze steun heeft!
Ik denk de stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
He wie draait het licht uit? Wordt me een partij donker ineens hiero?
Hier is alles nog licht, strak blauwe lucht en Madelief kan wel een deur openen, maar net niet bij de lichtknopjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
Fijn meis dat het de goede kant op gaat , je gunt het haar wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik heb het dus van dichtbij meegemaakt, ben 6 weken bij mn dochter gebleven toen het gebeurde...vanaf dag 1. ik heb mn eigen huis geen moment gezien in die tijd, dacht alleen maar aan haar en de kindjes. school/sport ...opvoeding, kortom alles...zij kon het op dat moment niet alleen aan. en nu: alles loopt weer op rolletjes, ze lacht weer, ziet er weer goed uit, doet veel aan haar uiterlijk....geniet weer van complimentjes, kijkt weer naar flirtende jongens...heerlijk !!!!
Tis de STEM (boehhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhoeeeeeeeeeehhhhhhhh)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Fijn meis dat het de goede kant op gaat , je gunt het haar wel!
knuf terug voor allemaal, jullie zijn allemaal toppie !!!quote:
Ik ga de mijne snel naar binnen halen! Dies droog en volgens mij duurt het droog zijn buiten niet lang meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stability het volgende:
zo mn tweede was van vandaag weer ophangendan ruikt alles lekker naar de robijn hahaha
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stability het volgende:
zo mn tweede was van vandaag weer ophangendan ruikt alles lekker naar de robijn hahaha
Zou ik ook doen als ik kinderen had. Heb ook moeten leren en aanvaarden, dat wat je het liefste wilt, niet altijd mogelijk is. Heb daardoor andere dingen kunnen doen en heel veel onvergetelijke dingen mogen beleven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.
Heb het gehad en er weer afgegooid, snap er geen bal van, nu weer terug bij 3.6quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
Iemand hier die FireFox 4 gebruikt en ook tabbladen gebruik. Vind het zwaar irritant dat de tabbladen boven de HTTP balk staan nu.
Ja als er iets met mijn dochter is ben ik de eerste die haar steunt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.
Ja dat wil ik dus ook maar kan geen download link meer vinden, en heb hem niet meer op me pc staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb het gehad en er weer afgegooid, snap er geen bal van, nu weer terug bij 3.6
heb ook ff 4, maar browserbalk gewoon boven tabbladen ..............quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
Iemand hier die FireFox 4 gebruikt en ook tabbladen gebruik. Vind het zwaar irritant dat de tabbladen boven de HTTP balk staan nu.
Was buiten is het fijnste! Dan ruikt het het lekkerst vind ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.
Wel jammer met dit weer dat de was niet buiten kan.
we hebben een trap naar de tuin die moet nodig gesnoeit worden dus afwachten wanneer ze mijn balkon komen maken is een oud huisie!
ik heb een inpandig balkon, weet ff niet hoe zoiets heet.....en dan kan je dus altijd alles buiten laten staan....er ligt zelfs speciale vloerbedekkingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.
Wel jammer met dit weer dat de was niet buiten kan.
we hebben een trap naar de tuin die moet nodig gesnoeit worden dus afwachten wanneer ze mijn balkon komen maken is een oud huisie!
Hoe heb jij dat gedaan dan, krijg het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ook ff 4, maar browserbalk gewoon boven tabbladen ..............
ja ik heb thuis geleerd, dat je doorzettingsvermogen moet hebben en motivatie om verder te komen. en ik denk dat ik dat wel heb...mn kinderen dus ook heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik kinderen had. Heb ook moeten leren en aanvaarden, dat wat je het liefste wilt, niet altijd mogelijk is. Heb daardoor andere dingen kunnen doen en heel veel onvergetelijke dingen mogen beleven.
Doet deze het niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook maar kan geen download link meer vinden, en heb hem niet meer op me pc staan.
geen idee, heb ik automatischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan dan, krijg het niet voor elkaar.
absoluut , daar kom ik voor terug als ik in het buitenland zou zitten ! voor mn hele familie trouwens..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja als er iets met mijn dochter is ben ik de eerste die haar steunt!
Heb een ouderwetse houten balkon onderbinten zijn verrot maar huis is ook van voor de oorlogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb een inpandig balkon, weet ff niet hoe zoiets heet.....en dan kan je dus altijd alles buiten laten staan....er ligt zelfs speciale vloerbedekkingwaar de regen, als dat er op komt, gewoon onderdoor gaat..er liggen een soort plastice tegels met gaten op klossen onder .ideaal !
thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga ff capje voor je zoeken
[ afbeelding ]
Ja hiero en idd irritant, al went het wel moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
Mijn huis is van 1893, dus constant heb je er wel onderhoud aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb een ouderwetse houten balkon onderbinten zijn verrot maar huis is ook van voor de oorlog
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
geen idee, heb ik automatisch
Ik heb FF versie 4.0.1
die zag er echt niet uit, met die rolgordijnen voor haar ogen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
thanks![]()
die nepwimpers gisteren in de show![]()
en dan dat veel te grote gebit met die kaarsrechte tanden
oh, hier is alles kunststof gelukkig. zelfs het plafond van mn balkon...ik hoef niets te doen gelukkig. dat was wel ff anders bij mn eigen huis uit 1897...elk jaar schuren en schilderen pffffquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb een ouderwetse houten balkon onderbinten zijn verrot maar huis is ook van voor de oorlog
vreselijk die make up gisteren he? het zag er niet uit met die enge plak wimpersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
thanks![]()
die nepwimpers gisteren in de show![]()
en dan dat veel te grote gebit met die kaarsrechte tanden
Ja van binnen heeeft mijn man huisje verbouwd, en wij slapen ind de kelder daar is slaapkamer gemaakt , heeft grote voordelen het wordt er nooit warm in de zomer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn huis is van 1893, dus constant heb je er wel onderhoud aan.
En dat wil miss benelux wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
vreselijk die make up gisteren he? het zag er niet uit met die enge plak wimpers
dat is heerlijk! Slaap in achterhuis en daar is het in de zomer erg warm.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja van binnen heeeft mijn man huisje verbouwd, en wij slapen ind de kelder daar is slaapkamer gemaakt , heeft grote voordelen het wordt er nooit warm in de zomer.
Vond haar er ook mooi uitzien!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Vond dat Sharon er gisteren heel mooi uit zag vond haar zelfs knapper als Jo!
kapsones...en ze is zo onzeker???hmm ja tuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat wil miss benelux worden![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Flashbox het volgende:
Nou ben zomaar in het wilde weg aan het klikken geweest, en nu heb ik hem er onder staan zo als hij in FF 3 was.
Bovenliggende tabbladen uitvinken dan komt hij onder te staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
je had ook dit kunnen doen;quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Flashbox het volgende:
Nou ben zomaar in het wilde weg aan het klikken geweest, en nu heb ik hem er onder staan zo als hij in FF 3 was.
Bovenliggende tabbladen uitvinken dan komt hij onder te staan
[ afbeelding ]
echt belachelijk als je nr, 2 van Noord-Holland bent... betekent het dat je in Nederland 12 provincies.... in de lagere regionen zit,... en nu met sorry... vind haar een paardenbekkie hebben, denken dat ze Miss Benelux kan worden. Getuigt toch van geen enkele realiteitszin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
kapsones...en ze is zo onzeker???hmm ja tuurlijk
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Staat ook op de SST site! Ik had het namelijk niet meegekregen, maar nu net wel geluisterd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Heb jij nog filmpje waar Majo hoorde dat Jo vierde werd , en het publiek allemaal engerts waren??
Ja en vlak erna de domper vond het vreemd dat ze buiten moesten blijven was best fris gisteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Heb jij nog filmpje waar Majo hoorde dat Jo vierde werd , en het publiek allemaal engerts waren??
Heel de uitzending ben ik op youtube aan het zetten, aangezien die SST site straks offline gehaald wordt dan kan je niks meer terug zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Wat een lievert is het toch, ja ik meen het!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!
Flash is een topper, echt waar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een lievert is het toch, ja ik meen het!!
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
echt belachelijk als je nr, 2 van Noord-Holland bent... betekent het dat je in Nederland 12 provincies.... in de lagere regionen zit,... en nu met sorry... vind haar een paardenbekkie hebben, denken dat ze Miss Benelux kan worden. Getuigt toch van geen enkele realiteitszin.
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!
zeer verstandig!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.
ik sla mijn beurt over hahaha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?
Flauw maar als ik filmpje leuk vind zet ik die wel bij favo'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending ben ik op youtube aan het zetten, aangezien die SST site straks offline gehaald wordt dan kan je niks meer terug zien.
Ik dacht dat het niet bestond.. erger dan Diana... maar dus toch...quote:
Een kind van 8 met rimpels??? Kom nou!!!quote:
heb mijn rimpels eerlijk verdient in mijn leven!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Al zou mijn Madelief een rimpelkontje hebben, heeft ze niet, dan nog geen botox! Trouwens er zijn berichten, dat het slecht voor de gezondheid is.
moet bekennen, dat ik er zeer weinig heb voor mijn leeftijd. Blijkbaar toch iets goed gedaan hahaha.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
heb mijn rimpels eerlijk verdient in mijn leven!!
Daar weet MamaJo wel raad mee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn kleinzoon heeft ook beetje flaporen maar die horen gewoon bij hem!
http://www.secretstory.nl/videos/2119/Net+niet+naar+de+finalequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
net als Mo die alleen maar positieve reacties had gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?
een beetje is toch niet erg, en een beetje loenzen kan ook charmant zijn. Als we allemaal op MaJo zouden lijken dan is er toch helemaal niks meer aan een vrouw.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn kleinzoon heeft ook beetje flaporen maar die horen gewoon bij hem!
Lijkt me niet maar dat kunnen de mannen beter beantwoorden ik vind het niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een beetje is toch niet erg, en een beetje loenzen kan ook charmant zijn. Als we allemaal op MaJo zouden lijken dan is er toch helemaal niks meer aan een vrouw.....
Ja vooral omdat ze zo overdreven was over haar broertje, maar Jo haar navelstreng is nog niet door geknipt met me moeder me moeder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
en nog iets...die ian he...die leek toch sprekend op jo? hij had niets van mamajo weg vond ik
het is volgens mij echt jo's kind hoor...jo is een kindmoedertje , zeker weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |