Flash is een topper, echt waar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een lievert is het toch, ja ik meen het!!
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
echt belachelijk als je nr, 2 van Noord-Holland bent... betekent het dat je in Nederland 12 provincies.... in de lagere regionen zit,... en nu met sorry... vind haar een paardenbekkie hebben, denken dat ze Miss Benelux kan worden. Getuigt toch van geen enkele realiteitszin.
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!
zeer verstandig!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.
ik sla mijn beurt over hahaha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?
Flauw maar als ik filmpje leuk vind zet ik die wel bij favo'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben er alleen een watermerk in aan het zetten, er zijn er bij die ze van youtube halen en op hun eigen account zetten en dan rond vertellen dat het hun eigen filmpjes zijn.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending ben ik op youtube aan het zetten, aangezien die SST site straks offline gehaald wordt dan kan je niks meer terug zien.
Ik dacht dat het niet bestond.. erger dan Diana... maar dus toch...quote:
Een kind van 8 met rimpels??? Kom nou!!!quote:
heb mijn rimpels eerlijk verdient in mijn leven!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Al zou mijn Madelief een rimpelkontje hebben, heeft ze niet, dan nog geen botox! Trouwens er zijn berichten, dat het slecht voor de gezondheid is.
moet bekennen, dat ik er zeer weinig heb voor mijn leeftijd. Blijkbaar toch iets goed gedaan hahaha.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
heb mijn rimpels eerlijk verdient in mijn leven!!
Daar weet MamaJo wel raad mee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn kleinzoon heeft ook beetje flaporen maar die horen gewoon bij hem!
http://www.secretstory.nl/videos/2119/Net+niet+naar+de+finalequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Heb jij nog filmpje waar Majo hoorde dat Jo vierde werd , en het publiek allemaal engerts waren??
net als Mo die alleen maar positieve reacties had gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ze komt vanzelf wel van een koude kermis thuis....ze heeft de helft van twitter toch ook al op block gezet? hahahaa straks ook een forum voor miss benelux waar ze mag twitteren ?
een beetje is toch niet erg, en een beetje loenzen kan ook charmant zijn. Als we allemaal op MaJo zouden lijken dan is er toch helemaal niks meer aan een vrouw.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn kleinzoon heeft ook beetje flaporen maar die horen gewoon bij hem!
Lijkt me niet maar dat kunnen de mannen beter beantwoorden ik vind het niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een beetje is toch niet erg, en een beetje loenzen kan ook charmant zijn. Als we allemaal op MaJo zouden lijken dan is er toch helemaal niks meer aan een vrouw.....
Ja vooral omdat ze zo overdreven was over haar broertje, maar Jo haar navelstreng is nog niet door geknipt met me moeder me moeder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
en nog iets...die ian he...die leek toch sprekend op jo? hij had niets van mamajo weg vond ik
het is volgens mij echt jo's kind hoor...jo is een kindmoedertje , zeker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |