quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
geen idee, heb ik automatisch
Ik heb FF versie 4.0.1
die zag er echt niet uit, met die rolgordijnen voor haar ogen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
thanks![]()
die nepwimpers gisteren in de show![]()
en dan dat veel te grote gebit met die kaarsrechte tanden
oh, hier is alles kunststof gelukkig. zelfs het plafond van mn balkon...ik hoef niets te doen gelukkig. dat was wel ff anders bij mn eigen huis uit 1897...elk jaar schuren en schilderen pffffquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb een ouderwetse houten balkon onderbinten zijn verrot maar huis is ook van voor de oorlog
vreselijk die make up gisteren he? het zag er niet uit met die enge plak wimpersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
thanks![]()
die nepwimpers gisteren in de show![]()
en dan dat veel te grote gebit met die kaarsrechte tanden
Ja van binnen heeeft mijn man huisje verbouwd, en wij slapen ind de kelder daar is slaapkamer gemaakt , heeft grote voordelen het wordt er nooit warm in de zomer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn huis is van 1893, dus constant heb je er wel onderhoud aan.
En dat wil miss benelux wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
vreselijk die make up gisteren he? het zag er niet uit met die enge plak wimpers
dat is heerlijk! Slaap in achterhuis en daar is het in de zomer erg warm.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja van binnen heeeft mijn man huisje verbouwd, en wij slapen ind de kelder daar is slaapkamer gemaakt , heeft grote voordelen het wordt er nooit warm in de zomer.
Vond haar er ook mooi uitzien!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Vond dat Sharon er gisteren heel mooi uit zag vond haar zelfs knapper als Jo!
kapsones...en ze is zo onzeker???hmm ja tuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat wil miss benelux worden![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Flashbox het volgende:
Nou ben zomaar in het wilde weg aan het klikken geweest, en nu heb ik hem er onder staan zo als hij in FF 3 was.
Bovenliggende tabbladen uitvinken dan komt hij onder te staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
je had ook dit kunnen doen;quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Flashbox het volgende:
Nou ben zomaar in het wilde weg aan het klikken geweest, en nu heb ik hem er onder staan zo als hij in FF 3 was.
Bovenliggende tabbladen uitvinken dan komt hij onder te staan
[ afbeelding ]
echt belachelijk als je nr, 2 van Noord-Holland bent... betekent het dat je in Nederland 12 provincies.... in de lagere regionen zit,... en nu met sorry... vind haar een paardenbekkie hebben, denken dat ze Miss Benelux kan worden. Getuigt toch van geen enkele realiteitszin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
kapsones...en ze is zo onzeker???hmm ja tuurlijk
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Staat ook op de SST site! Ik had het namelijk niet meegekregen, maar nu net wel geluisterd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Heb jij nog filmpje waar Majo hoorde dat Jo vierde werd , en het publiek allemaal engerts waren??
Ja en vlak erna de domper vond het vreemd dat ze buiten moesten blijven was best fris gisteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt! maar... (oh hemel, ga ik dit echt zeggen??) ik vond Jo er ook heel mooi uit zien! Haar hele uitstraling toen ze uit die limo stapten was zo anders dan de afgelopen weken in het huis. Veel meer ontspannender! Ze straalde echt!
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Heb jij nog filmpje waar Majo hoorde dat Jo vierde werd , en het publiek allemaal engerts waren??
Heel de uitzending ben ik op youtube aan het zetten, aangezien die SST site straks offline gehaald wordt dan kan je niks meer terug zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
Flashbox
Wat een lievert is het toch, ja ik meen het!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Flash is bezig met de hele finale om te zetten in filmpjes voor youtube!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |