Ik kijk nu ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef MargrietV het volgende:
ik kijk ook naar DWDD,,,, daar zou een stuk Secret Story getoond worden, waarbij Joanna totaal uitgelachen wordt,
denk het wel. om zn geld terug te eisenquote:
Ze zouden nog naar Thailand gaan. Waarschijnlijk verkoopt Philip haar daar aan een mensenhandelaar ofzo.quote:
ik ook hahaha dat wijf hahahahaha met dat bellenquote:
ze gaan samen naar Thailand, kan hij meteen zijn tieten laten opknappen, kost daar ook maar een paar stuivers.quote:
naar Ko poep poep?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze zouden nog naar Thailand gaan. Waarschijnlijk verkoopt Philip haar daar aan een mensenhandelaar ofzo.
ja hahahaha is echt zo !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze gaan samen naar Thailand, kan hij meteen zijn tieten laten opknappen, kost daar ook maar een paar stuivers.
hahahaha ja te erg gewoon!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook hahaha dat wijf hahahahaha met dat bellen
zeker is dat die valennogwat eerder een vent was ...das duidelijk te zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen ff opstaan...zit er nou een vrouwelijke man en een mannelijke vrouw daar? ik bedoel 2 trans sexuelen??
ja he? ik zag het meteen...ze waren net opgestaan..rond een uur of half tien was het dacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
zeker is dat die valennogwat eerder een vent was ...das duidelijk te zien
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef Stability het volgende:
een vriendin van mij heeft in thailand een buikwandcorrectie laten doen...compleet met hotel en verzorging en vakantie er achteraan..die was nog geen 2000 euro kwijt, en het is hardstikke mooi geworden ook nog
slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekend![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ga ik hardstikke mooi de luikjes sluiten, nog 2 daagjes voor mij en dan weekend![]()
weltrusten ruudquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruudjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
weltrusten ruudik ga ook...lekker ff tv kijken in mn bedje:) en dan oogies vanzelf dicht laten klappen.....
dus ik zeg bij deze" welterusten allemaal, ik vond het weer gezellig en morgenochtend kom ik hier weer koffie drinken....![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
weltrusten ruudik ga ook...lekker ff tv kijken in mn bedje:) en dan oogies vanzelf dicht laten klappen.....
dus ik zeg bij deze" welterusten allemaal, ik vond het weer gezellig en morgenochtend kom ik hier weer koffie drinken....![]()
doe ik mee en dan ga ik ook slapen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef knagsje het volgende:
nog ff een laatste peuk doen
[ link | afbeelding ]
Ja tot morgen na de boodschappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
Jij ook in de Rehab??quote:
Wel nee joh, verzin wel weer een andere verslaving.quote:
wat een lieverd! Truste Knag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef knagsje het volgende:
en speciaal voor margriet een nacht kwispeltje......welterusten allemaal.....
[ link | afbeelding ]
Denk je , denk dat ze nog aan het feesten is.quote:
quote:
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:23 schreef Coos het volgende:
Dacht dat de streams weer aansprongen maar het was Jo in DWDD.
is het al geweest, zap er net langsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef MargrietV het volgende:
ik kijk ook naar DWDD,,,, daar zou een stuk Secret Story getoond worden, waarbij Joanna totaal uitgelachen wordt,
Als ze Mo maar in Limbabwe houden vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".
Coos, vindT ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ze Mo maar in Limbabwe houden vindt ik alles goed.
Sorry schat.quote:
Little House was wel epic vroeger!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we die de komende tijd nog wel vaker op TV zien. In ieder geval gaat ze het hard proberen uit te melken. Al zal het haar vies tegenvallen dat Secret Story ongeveer evenveel dagelijkse kijkers trok als "Little House On The Prairie".
Help...ze snapt het echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Little House was wel epic vroeger!![]()
Nelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |