ah....wat lief...maar ik ben bang voor honden he...niet te dichtbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..quote:
en dat allemaal zittend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..
zozo...een bezig bijtje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hey knaggie....ik was al een tijdje wakker hoor, heb de was al gedaan, bedden verschoond, etc etc..
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ah....wat lief...maar ik ben bang voor honden he...niet te dichtbij
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef Ireth het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen de stem gisteren zei "Renate doe je zender goed!"
Zo'n exemplaar heb ik ook! Als er hier ooit ingebroken wordt rent ie ze kwispelend tegemoet en gaat op zijn rug liggen om over zijn buikje geaaid te kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
ja normaal gesproken wel , stilzitten is moeilijk voor me hoor...en ik kan absoluut niet tegen rommel of viezigheid..alles moet lekker schoon zijnquote:
hahaha zei die dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef Ireth het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen de stem gisteren zei "Renate doe je zender goed!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |