sorrie maar ik kon alleen maar hard lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg wel ff een brok in mijn keel toen Ian begon te huilen.. die was natuurlijk al helemaal voorgeprogrammeerd op een overwinning van zijn zusje door botoxma.. en had nooit gedacht dat ze zou verliezen...
vertelllllquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik had een binnenpretje om iemand, die plotseling verdween en zich misschien een stuk in de kraag aan het drinken was.
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik had een binnenpretje om iemand, die plotseling verdween en zich misschien een stuk in de kraag aan het drinken was.
quote:
Dat is mooi geregeld! Denk dat Segredo uit zijn dakkie gaat als hij Sharon ziet!.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef danilel het volgende:
Over Segredo,
Begrijp nu via twitter vd moeder van Sharon, dat Segredo nu bij mensen vd stichting is en dat de komende week alles in rust wordt geregeld!
Zo dan ga ik daar even een bedragje naar overmaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef beequeen het volgende:
De stichting van Sharon.
http://www.survivorsinneed.com/
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
tja... die Mercedes Twitter, kan wel eens heel verkeerd gevallen zijn Knag....
Bij mij kraakt het ook al....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!
Oh grote Flashboxquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.
Ja dat vergeet ik elke keerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef danilel het volgende:
@ Ireth, volgende keer #sstnl erbij zetten, krijg ik m meteen in mn twitter
Pakt een lekker natte spons en Kragje wordt opgefrist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...
nee, dat was niet MaJo,,,,, maar zo een parelgeval, die stemmen wilde winnen voor haar glijplankquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Dat was toch die afgeragde potten bak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.
die jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat was toch die afgeragde potten bak.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |