quote:
http://www.secretstory.nl/videos/2122/Vrijgevigheidquote:
ik reageerde schijnbaar met een te lieve stem op hondlief, baasje van hond zei al, ojee nu gaat het beginnen............quote:
kheb geen twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
Iemand ook dat bericht gelezen op twitter dat sst2 eraan komt?
ja, maar ik ben er echt doodsbang voor, ik heb dat verhaal wel eens getiept hier ergens in de chat een paar weken geleden...hoe lief ze ook zijn, ik vind ze eng..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stab voor Madelief hoef je niet bang te zijn, die is opgevoed met NIET met de Tandjes.... en die bijt niemand..... Als rechtgeaarde schijtlijster is ze een keffer 1e klas.... maar intussen rent ze naar mij en gaat tussen mijn benen zitten. Geweldige heldin op sokken!
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb de hele show gemist dus vertel!!!
Ja dat is.... zo.... zou Madelief ook doen, gelukkig is ze over de periode van onderdanigheidsplasjes heen anders kan ik weer dweilen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n exemplaar heb ik ook! Als er hier ooit ingebroken wordt rent ie ze kwispelend tegemoet en gaat op zijn rug liggen om over zijn buikje geaaid te kunnen worden
niet zo specifiek......wel dat het niet meteen afgeschreven is......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
dat zou mijn dood betekend hebben! ik had accuut een hartaanval gehad denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
Heb je de bron ook gelezen waar die vandaan komt. Die kwamen van de week ook met een mail en ze deden net of ze echt nieuws hadden. Die mail was twee dagen eerder al op Fok gepost.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Maver24 het volgende:
thanx!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
heb ik met poezen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik ben er echt doodsbang voor, ik heb dat verhaal wel eens getiept hier ergens in de chat een paar weken geleden...hoe lief ze ook zijn, ik vind ze eng..
ja dat zeker....hoewel ik toch bijna elke middag weg ging en savonds pas thuiskwam....ik help mn dochter vaak met eten met de kinderen, douchen en naar bed doen he...ze is alleen met die kleintjes..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef danilel het volgende:
[..]
merk wel nu ik minder streams kijk meer gedaan krijg in huis.......
heksjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
ach ik ben hondengek, kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zou mijn dood betekend hebben! ik had accuut een hartaanval gehad denk ik
nee , daar ben ik niet bang voor gelukkigquote:
gewoon AF zeggen, anders aangifte doen. Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
ik heb zoiets ook meegemaakt in de buurt bij mijn oude huis......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ach ik ben hondengek, kon er wel om lachen
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef flintekind het volgende:
Joanna in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor(...)[cat]=238&no_cache=1
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaalquote:
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!
Geweldig, want ze heeft alle steun echt wel nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaal
het was een heel leuke uitzending! Veel gelachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |