quote:Er zijn hier zelfs AustraliersGod wat is het gezellig
Groeten aan allemaal daar en veel plezier straks.
Denk aan ons![]()
Oh, daar komen de presentatoren!
Ze vallen wel op dus!quote:OMFG zelfs de presentatoren zongen shalalie toen ze de Nederlanders zagen
Greys en Goodbye zwaaien bijna vlak bij het podium en Tombo en Cat zitten op de tribunequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten ze bij elkaar,greys, tombola, cat enzo of verspreid?
K danquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Greys en Goodbye zwaaien bijna vlak bij het podium en Tombo en Cat zitten op de tribune
Ja, loopt nog aardig wat. Turkije heeft me wat gekost, helaas. Hopelijk nog een beetje goed maken vanavond.quote:
Haha leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef APK het volgende:
Sms van Greys:
[..]
[..]
Ze vallen wel op dus!![]()
En ik plaats het hier maar even, in het uitzendingtopic staat iedereen op write only
doe nou niet alsof je verstand hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
ik zeg het al 10 jaar, Nederland kan nooit kiezen tussen een ballad of een up-tempo nummertje. Ze doen altijd iets ertussenin en daarom winnen we nooit
Ik ook , 2 keerquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Haha net op Nederland gestemd und der Niederlande freut sich.
Nou, graag gedaan
Danke schön Frau Karo!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Nou, graag gedaan
Ah zal ik er ook nog eentje tegenaan gooien dan?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Nou, graag gedaan
maar ik stem niet op de J'squote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef APK het volgende:
Hé ook nog een Zeeuw, allemaal buitenlanders!
Dat mag ook niet want zeeuwland zat in de andere halve finalequote:
Heeft hij weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag ook niet want zeeuwland zat in de andere halve finale
Wat dan? Ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag ook niet want zeeuwland zat in de andere halve finale
Alleen landen die in deze semi zingen mogen stemmen, plus nog twee of drie betalende landen zoals Duitsland en Engelandquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat dan? Ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegd..
Ze balen er van dat alles beter klinkt dan de semi van dinsdagquote:
Doe!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef APK het volgende:
Ik zal kamp tombo nog even vragen hoe het op de tribune is
Tja....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hoeren met hoge laarzen en veel vuur doet het nog steeds goed in Rusland
Bijna dagelijks, in this crazy crazy worldquote:
Coolquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna dagelijks, in this crazy crazy world
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Ah nee, mijn tweeling wil op Jedward stemmen
Ik ga wel op de telefoon zitten.
Jij stemt zeker op nummer zeuv'nquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Jij stemt zeker op nummer zeuv'n
Ik heb mijn kinderen na Denemarken naar bed gestuurd, ik kon ze Jedward niet aandoen. Ze zijn nog zo puur en onbedorven.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Deze zijn al totaal verpestquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen na Denemarken naar bed gestuurd, ik kon ze Jedward niet aandoen. Ze zijn nog zo puur en onbedorven.....
Effe tombo of Cat proberen, die kunnen haar zien als het goed isquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Rockefellerstreet was leuk![]()
En Greys smst niet terug, straks is ze flauw gevallen
Zaterdag filmpje kijken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef APK het volgende:
IK GA NOOIT MEER KIJKEN VUILE KUTBALKANMAFFIA![]()
Tombo zit haast op haar telefoon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Effe tombo of Cat proberen, die kunnen haar zien als het goed is
Voetballenquote:
Greys leeft ook nog, boos op puntmutsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo zit haast op haar telefoon.
Maar goed, tis weer een Eastblockparty
There ain't no part like an Eastblockparty!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo zit haast op haar telefoon.
Maar goed, tis weer een Eastblockparty
En mij niet terug smsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Voetballen
[..]
Greys leeft ook nog, boos op puntmutsen
Misschien is haar telefoon gejatquote:
Sowieso SSTquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
Whehehe, blij dat ik het songfestival heb gekeken en niet de finale van Secret Story![]()
[ afbeelding ]
Ook weer mee eens. Maar wie komt er in de buurt van Jim? Niemand, want hij wil zelf niet. En na deze faalactie al helemaal niet gok ik zo. Gelukkig zijn er nog van die talentenjachten zoals XFactor...daar doen zulke types vaak aan mee. Maar zolang het bij de TROS blijft zie ik dit niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Boldface het volgende:
Als we op het Songfestival willen scoren, moeten we dit soort muziek sturen:
Uitdrukkelijke disclaimer: dit is niet mijn persoonlijke smaak. Maar het is een goed uitziende jonge kerel die een liedje zingt op basis van akkoorden die al een miljoen keer gebruikt zijn. Waarom ik zo hamer op akkoorden, is omdat van sommige akkoordenschema's gewoon is bewezen dat ze goed in het gehoor liggen en hits opleveren.
In plaats van het type Jim kun je ook een jonge, sexy zangeres sturen. Daarbij zijn de confectiematen belangrijker dan de vocale kwaliteiten; die komen hooguit op plaats 2. Zie de winnares van vorig jaar.
Oh shit, en het is vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat ESF nu dicht?![]()
SMS van Tombo: de eerste godver is gevallen...
SMS van Greys: Cat is een levensgevaarlijke chauffeur
Whahaha, dit kan zo uit een of ander Balkanland komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Boldface het volgende:
Als we op het Songfestival willen scoren, moeten we dit soort muziek sturen:
Uitdrukkelijke disclaimer: dit is niet mijn persoonlijke smaak. Maar het is een goed uitziende jonge kerel die een liedje zingt op basis van akkoorden die al een miljoen keer gebruikt zijn. Waarom ik zo hamer op akkoorden, is omdat van sommige akkoordenschema's gewoon is bewezen dat ze goed in het gehoor liggen en hits opleveren.
In plaats van het type Jim kun je ook een jonge, sexy zangeres sturen. Daarbij zijn de confectiematen belangrijker dan de vocale kwaliteiten; die komen hooguit op plaats 2. Zie de winnares van vorig jaar.
Kijkt daar uberhaupt iemand naar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
Whehehe, blij dat ik het songfestival heb gekeken en niet de finale van Secret Story![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ziet de TROS het als een nationaal programma en moet het allemaal cheap cheap.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:46 schreef Micson het volgende:
Oh en Nederland was best goed vandaag, jammer van de K.U.T. presentatie. Als daar iets mee was gedaan, en er een fatsoenlijke show omheen bedacht was, stonden we in de finale. Daar ben ik van overtuigt!
quote:
Ja, Nee, Ja, Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het leuk?![]()
HeiBe Würsten gegeten?![]()
Op je telefoon gezeten?![]()
Foto's?
Je hebt toch wel foto's van het stadion gemaakt?quote:
Greysquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt toch wel foto's van het stadion gemaakt?
Oh ja Ed, dat had ik nog in het live topic gepost maar niemand reageerdequote:
Nog niet zwaai-moe?quote:
Ja, wie wur koelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
We hebben superleuke foto's! Even checken welke wel en niet online mogen
Jammer voor de Jees, Dana gelukkig ook niet door.
Wel een werelddag gehad en dat hele sfeertje was geweldig. Mensen die constant foto's van ons wilden maken
Het klonk goed, veel meezingende Nederlanders, was echt echt echt heel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:17 schreef grazz het volgende:
Welkom terugfijn dat jullie hebben genoten! Laten we hopen dat het volgend jaar nog eens dichtbij huis is.. ik wil ook een keer heen!
Hoe klonken de 3js in de zaal? waren er veel NLse fans?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Mensen die constant foto's van ons wilden maken
Ja duh!quote:
Ah topquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het klonk goed, veel meezingende Nederlanders, was echt echt echt heel gezellig![]()
![]()
Dat snap ik dus echt niet hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef grazz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog steeds teleurgesteld ben..ik baal er echt van
Ik zwaai nog effe door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja Ed, dat had ik nog in het live topic gepost maar niemand reageerde![]()
[..]
Nog niet zwaai-moe?
En had jij die pom-pom's van tombo opgegeten?
Nou dat!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hè.
Het gaat toch om de muziek?
Volgens mij waren ze nou niet echt super-enorme-3J-fans...
Leuk als Nederland het haalt, maar anders heb je toch een geweldige dag met allerlei bizar spektakel, zoals Jedward en mannen met roeptoeters op hun hoofd in een stadion met allemaal blije mensen?
Schnitzel op de foto dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:48 schreef Greys het volgende:
Net foto's gekeken op de laptop, incl schnitzel![]()
Morgen zetten we even een fotoverslag online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tsja, ik ben zelf al jaren fan van het ESF. Als je als fan een ja ehm..passie hebt voor dit circusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hè.
Het gaat toch om de muziek?
Volgens mij waren ze nou niet echt super-enorme-3J-fans...
Leuk als Nederland het haalt, maar anders heb je toch een geweldige dag met allerlei bizar spektakel, zoals Jedward en mannen met roeptoeters op hun hoofd in een stadion met allemaal blije mensen?
Dan zit je mbt voetbal redelijk okay, maar met zingen moet er iets aan de jeugdopleiding gedaan wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:11 schreef grazz het volgende:
Tsja, ik ben zelf al jaren fan van het ESF. Als je als fan een ja ehm..passie hebt voor dit circusdan is het gewoon jammer om te zien dat je land telkens faalt. Ik baalde ook toen oranje de wereldcup niet won. Ik ben gewoon iemand van wedstrijdjes en ik moet nu concluderen dat ik niet goed tegen mijn verlies kan
Ik wil winnen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zit je mbt voetbal redelijk okay, maar met zingen moet er iets aan de jeugdopleiding gedaan worden![]()
[/Cruijff]
Huh nu al ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:27 schreef tombolafan het volgende:
Er liggen hier 2 mensen in de kamer te slapen
Haha fotoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
Ze liegt!
Het vouwbed staat er, dus ik ben het vast aan het testen.
En Gb is de bank vast aan het uitproberen
Ben bang dat het vouwbed gaat vouwen terwijl ik er in lig
Slaap lekkerquote:
Met zo'n USB-kabeltje dat je bij je mobiel hebt gekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe ik een mobiele tel foto moet uploaden
Heb je photobucket? Als het goed is heb je er een app voor, kun je mobiel inloggen en dan en kun je hem zo uploadenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe ik een mobiele tel foto moet uploaden
Ben Saundersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Franklin B belde net, hij heeft de pest in haha.
Volgens hem moeten we Ben Saunders sturen met vijf negers in pak er achter.
(gister smste hij nog dat ie nooit meer zou kijken whehe, de ergste teleurstelling is weg)
Mwah hij zou het misschien nog best goed kunnen doen.quote:
quote:
Dat is wel net effe het stukje info dat ontbrak jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier hebben ze aardbeiengebakjes in de vorm van een bhEn juliet is een kitten dat (per ongeluk tijdens het spelen) gekrabd heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Het was wel bar slecht aangegeven om daar te komen zeg. In ieder geval niet op de weg waar wij reden. Helemaal geen bord of niks.
En tom tomm kende de straaat ook niet. Dus toen wij een bordje met Esprit Arena zagen, dachten we, dan zal het daar wel zijn. En zijn we daar lukraak naar toe gereden.
Geparkeerd op parkeerveld 16, die we snachts niet meer konden vinden:')
Die eerst 40x mislukten omdat Cat te hard reed zodat de helft van de tekst ontbrakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]wij hebben wel 100 borden gezien!
Zelfs foto's gemaakt
Dus toen ben ik maar even midden op de weg gestopt voor de veeleisende dames.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die eerst 40x mislukten omdat Cat te hard reed zodat de helft van de tekst ontbrak
Ja, midden op de snelwegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus toen ben ik maar even midden op de weg gestopt voor de veeleisende dames.
Niet!quote:
Tomtom kon bij ons de straat wel vinden maar hadden we niet nodig, want op de snelweg stond de Dome al op de bordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Het was wel bar slecht aangegeven om daar te komen zeg. In ieder geval niet op de weg waar wij reden. Helemaal geen bord of niks.
En tom tomm kende de straaat ook niet. Dus toen wij een bordje met Esprit Arena zagen, dachten we, dan zal het daar wel zijn. En zijn we daar lukraak naar toe gereden.
Nou wij hebben er nul gezien. Maar op gegeven moment hebben we een afslag gemist (wnat in Duitsland afslag in een afslag in een afslag) en toen zijn we via een andere weg in Dusseldorf gereden. Maar ddaar stond dus niks, terwijl dat ook gewoon een stuk snelweg was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]wij hebben wel 100 borden gezien!
Zelfs foto's gemaakt
Wij kwamen direct van de snelweg en reden er zo heen, je kon niet fout rijden eigenlijk. We stonden gelukkig wel op veld 2, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef amaranta het volgende:
Eckte diva he?quote:
Bij ons in het vak ging het prima. Overal mensen die je de weg wezen, de auto's stonden hier ook in een lange rij maar ertussen kon je prima wegrijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef amaranta het volgende:
Het parkeren (in vak 16 in ieder geval) was er raar geregeld ,de autos stonden in rijen naast elkaar. dus stel ik had eerder weg willen gaan, dan had dat niet gekund omdat ik helemaal ingeparkeerd zou hebben gestaan.
Oh en we zijn nog gratis gaan lunchen in de stad.was lekkel!
Nee, ik vond er ook geen hol aan, maar zij gingen ook voor ons meejuichen voor de 3jsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
Joehoeeee!![]()
![]()
![]()
Inmiddels hangt het eerste wasje op en mijn huis is weer op orde. De afwas negeer ik voorlopig nog. Al valt dat ook wel mee, vooral glazen en vlaaibordjes.![]()
Dat liedje van Estonia vond ik niet echt goed, een van de weinige die vals was gezongen.
Het geluid in de arena was trouwens sowieso niet altijd goed, ik kon de tekst vaak nauwelijks verstaan. Maar gelukkig genoeg gehoord om mee te![]()
![]()
Ja, in de arena klonk het een stuk beter!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Ooooooh!Ik luister nu voor het eerst naar 'onze' uitvoering. Wat erg!
![]()
![]()
![]()
Vooral het begin is echt. Jammer hoor, hij kan veel beter.
Nu denkt iedereen natuurlijk 'dat is makkelijk praten, zo achteraf', maar toen had ik ook al twijfels over de zuiverheid. Maar dacht dat het aan de Arena lag. Ah well, wij hebben gewapperd en een hoop nieuwe vrienden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, in de arena klonk het een stuk beter!
Oeh, ik zit tussen een paar te twijfelen. Ik denk dat Ierland (ondanks verschrikkelijk nummer) toch wel kans maakt.. En Zweden heeft ook echt een typisch ESF liedje. En Frankijk is gewoon steengoed, denk dat die wel de douze points van de jury krijgt in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef nokwanda het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen, je eigen smaak buiten beschouwing gelaten?
Ik denk dat Denemarken het gaat worden.
Ik hóóp Frankrijk, moet je kijken/luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef nokwanda het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen, je eigen smaak buiten beschouwing gelaten?
Ik denk dat Denemarken het gaat worden.
En je aanspreekt in het Nederlands en dat je (ik) dan helemaal verbaasd bent hoe ze toch weten dat je Nederlandse bent en dan opeens bedenkt dat je je rwb jurrekie, pompons en oranje boa aanhebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer helemaal hyper![]()
Jammer van de uitschakeling, maar ik voelde hem aankomen dus het was geen grote teleurstelling. Maar de sfeer daar, iedereen die zó aardig tegen je doet als je verkleed bent en spontaan Nederlandse liedjes begint te zingen
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Goodbye het volgende:
En wij met Ed Nijpels op de foto zonder dat we het doorhadden (behalve Greys dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's niet zo zwart witquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Okay, Frankrijk is goed, maar goed maakt niet dat je wint. Kijk naar gister.... er waren een paar die goed waren, maar Moldavie ging wel door en de goede zangers niet.
Dus goed heeft er niets mee te maken.
Dat heb je met zo'n ESF-vakjury vol met zogenaamde "kenners".quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Hé maar mopjes.... iedereen is nu zo lyrisch over dat klassieke nummer van Frankrijk he.
Inclusief ik zelf.
En KIJK wat we, wij, Nederland, in de voorrondes hadden zitten in 2003 op het Nationaal Songfestival.
Waarvan al die 'vakjury' mensen toen zeiden dat het niet geschikt was voor het songfestival, en 8 jaar later doet Frankrijk het![]()
*sluit aan*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actiecomite om de TROS te kielhalen... ik meld me bij deze aan!
Ik vond ze niet zo ehm.. leuk, maar wil best meedoen met een rondje kielhalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
*sluit aan*
Maar meer omdat ik geen Thomas Berge wil volgend jaarIk vond de 3JS echt leuk
Maar schatteke, deze meneer haalt het echt niet bij de franse inzending.. en hij's lang zo smakelijk niet.. t oog wil tenslotte ook wat hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Hé maar mopjes.... iedereen is nu zo lyrisch over dat klassieke nummer van Frankrijk he.
Inclusief ik zelf.
En KIJK wat we, wij, Nederland, in de voorrondes hadden zitten in 2003 op het Nationaal Songfestival.
Waarvan al die 'vakjury' mensen toen zeiden dat het niet geschikt was voor het songfestival, en 8 jaar later doet Frankrijk het![]()
Die is van de Tros, dus dat kan naar "het Tros Muziekfeest"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Thomas Berge naar het ESF?
Nee he
Die tosti heet gewoon Chiel. Niks Thomas.
Ik las dat de Tros samengaat met de Avro, misschien dat er dan eea veranderd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is van de Tros, dus dat kan naar "het Tros Muziekfeest"
De TROS heeft het niet eens zo héél rot gedaan moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actiecomite om de TROS te kielhalen... ik meld me bij deze aan!
Ik zeg ook niet dat het net zo goed isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar schatteke, deze meneer haalt het echt niet bij de franse inzending.. en hij's lang zo smakelijk niet.. t oog wil tenslotte ook wat he
Kaartjes eerste rang (veldplaatsen) waren 130 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Knarf het volgende:
Stom vraagje tussendoor, aan de mensen die in Dusseldorf geweest zijn (En ik ben lui):
Hoeveel waren jullie kwijt om binnen te komen (exclusief vervoer)?
En toch vond ik de Belgen goed. Ik hou d'rvan, zo a capella. Maar ik zei gisteren al tegen Tombo, er is maar een beperkt publiek wat van deze muziek houdt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het net zo goed is
Ik zeg alleen dat we niet zo bang moeten zijn om iets 'anders' te sturen! Voor België heb ik ook bewondering dit jaar. Ze durfden a-capella. Het werd niets, het klonk nergens naar, ze zijn niet door, maar ze dúrfden het wel!
With love, baby, With love, With love, With love,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch vond ik de Belgen goed. Ik hou d'rvan, zo a capella. Maar ik zei gisteren al tegen Tombo, er is maar een beperkt publiek wat van deze muziek houdt.
Ik moet zeggen, ik was dus 129 euro kwijt voor een kaartje vrij mooi bij het podium, maar het was élke euro meer dan waardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Knarf het volgende:
Stom vraagje tussendoor, aan de mensen die in Dusseldorf geweest zijn (En ik ben lui):
Hoeveel waren jullie kwijt om binnen te komen (exclusief vervoer)?
Dit vooral!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De TROS heeft het niet eens zo héél rot gedaan moet ik eerlijk zeggen.
Met het ESF dan. Wel met het NSF, dat was een drama.
Maar:
- De Jees waren écht geen rotkeuze
- Die boot daar met al die poespas er omheen was heel tof, in het echt ook
- Hun jamsessies op die boot en radio uitzendingen en zo waren leuk
Ze moeten volgend jaar gewoon Ben Saunders sturen met een paar mooie negers er achter in pak, of Roel van Velzen (die valt daar ook op). Nick en Simon (niet meteen gaan gillen) met een mooi tweestemmig Engels liedje (Olson Brothers, anyone?) kan ook prima.
Gewoon weer met frisse moed gaan, dan gaan we maar wéér niet door. Lekker belangrijk.
Artiesten moeten niet zo bang zijn om te gaan, ze krijgen er echt geen fan minder door. De mensen die al 3Js fan waren zijn dat nog en er zijn zelfs mensen bij gekomen die nooit van ze gehoord hadden en ze toch wel heel tof vonden. Ze hebben echt NIETS verloren
DAT ben ik helemaal met je eens. Nederland lijkt gewoon of te schijterig om iets te durven sturen of ze kijken er een beetje op neer (kom op artiesten, waar is jullie nationale trots).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het net zo goed is
Ik zeg alleen dat we niet zo bang moeten zijn om iets 'anders' te sturen! Voor België heb ik ook bewondering dit jaar. Ze durfden a-capella. Het werd niets, het klonk nergens naar, ze zijn niet door, maar ze dúrfden het wel!
Ooooooo!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Effe tussendoor he, ik zit de foto's uit te zoeken (maak straks ff verslag met hoop pics) maar ik zie nu pas dat er een foutje in de matrix borden zit
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Noorwegen wel door zou gaan, Nederland echter nog steeds niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Effe tussendoor he, ik zit de foto's uit te zoeken (maak straks ff verslag met hoop pics) maar ik zie nu pas dat er een foutje in de matrix borden zit
![]()
[ afbeelding ]
Wij zaten tweede rang en werden ge-upgrade omdat het stadion niet vol was. Als ik kijk naar waar we terecht kwamen (eerste ring tribune) en waar we normaliter hadden gezeten (2e ring tribune) dan had ik me wel enigszins bekocht gevolgd als ik voor die plek 80 piek had neergeteld. Nu zaten we prima, mooi uitzicht op het podium, niet té ver weg en anders kon je mooi meekijken op de tv schermen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik was dus 129 euro kwijt voor een kaartje vrij mooi bij het podium, maar het was élke euro meer dan waardEcht geweldig geregeld daar allemaal, er viel geen wanklank de hele dag, heel veel personeel dat je overal mee wil helpen, geen lange rijen bij de toiletten en het drinken, iedereen in een geweldig humeur, echt perféct alles
Dat is ook allemaal zo hoor, maar wij zitten nog iets teveel met de Eurovisie-tofheids-koorts denk ik nu om ook maar iets negatiefs te willen zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat de TROS in mijn ogen verkeerd heeft gedaan:
- De nationale finale was een aanfluiting met een jury die totaal geen kennis van zaken had. Hierdoor zijn goede liedjes om kulredenen al afgeserveerd
- Er is totaal niet nagedacht over het totaalplaatje qua act. Dat de J's hier niet veel zin hadden kan zo zijn maar als omroep die al weet hoe het klappen van de zweep gaat hadden ze hier werk van moeten maken of een andere artiest moeten kiezen.
- De TROS blijft maar in hun eigen straatje denken en het festival misbruiken voor hun eigen achterban. Het songfestival aankondigen als "TROS Muziekfeest" zegt ook wel genoeg.
Jij noemde mij 'enzo'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laat ze het maar eens andersom doen. Een stelletje fatsoenlijke producers (desnoods uit het buitenland) de opdracht geven om een songfestivalkraker te produceren. Zoeken we later wel de juiste poppetjes erbij.
Ja, zeg dat wel!quote:
Ja, dat was gisternacht wel een pijnpuntje toen GB er achter kwam.quote:
quote:an italy, united kingdom, spain, and france buying themselves into the final...
thats what i call "Contest with a big C of CORUPTION"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
hey hey, ik kijk niet naar het ESF. het is onwijs druk in Rotterdam.
lekker naar school, werken en vooral een hoop plannen voor de verhuizing.
Arme jongen, zo druk met je Verantwoordelijkheden.quote:
wie heeft eigenlijk de touwtjes in handen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wie betaalt, bepaalt. Dat is niet alleen zo bij het ESF
De Bilderberg groepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wie heeft eigenlijk de touwtjes in handen?
blatter ?
quote:
Nee, Lena.quote:
Zal het niet weer doen, beloofdquote:
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Zweedse inzending?
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
hey hey, ik kijk niet naar het ESF. het is onwijs druk in Rotterdam.
lekker naar school, werken en vooral een hoop plannen voor de verhuizing.
Ohquote:
Ach, dan nog. Je gaat verhuizen! Niks onder voorbehoud en zulks!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhIk ben echt gaar
Het moest 'verbouwing' zijn.
Verhuizing zal niet voor juli/augustus gebeuren
Ze was ook in de arena!quote:
Ik zag haar live, schuin tegenover onze tribune!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze was ook in de arena!zagen wij op het scherm
![]()
Ik vind het echt een lekker Zweeds ESF liedje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen, beloofd
[..]
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaas
Housewarming in september dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhIk ben echt gaar
Het moest 'verbouwing' zijn.
Verhuizing zal niet voor juli/augustus gebeuren
Eerst had ik mijn twijfels maar halverwege begon ik het gewoon leuk te vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen, beloofd
[..]
Tja, hij zet wel een show neer natuurlijk! En de intro vind ik echt tof. Maar hij heeft een beetje een ongelukkige loting, dus ik denk niet dat het Stockholm gaat worden volgend jaar, helaas
Das waarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, dan nog. Je gaat verhuizen! Niks onder voorbehoud en zulks!![]()
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar![]()
Booh als ik nu in bed zou kruipen dan kon ik echt slapen tot morgenochtend volgens mij
Drukke tijden voor je nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar![]()
Booh als ik nu in bed zou kruipen dan kon ik echt slapen tot morgenochtend volgens mij
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
Verslag met foto's![]()
FOK!ers waren bij de 2e halve finale!
quote:
Ik overleef het wel hoorquote:
Kan je je voorstellen dat we veel aanspraak hadden?quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat we veel aanspraak hadden?
Ik heb gister naar de Belg gekeken, kon D&J echt niet uitstaan brrrquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Greys, ik weet je afkeer van Cornald Maas, maar echt, ik verkies zijn commentaar bij het ESF honderd keer boven het commentaar van Daniel en Jan.
Ik heb geen afkeer van Cornald, alleen van zijn beslissing van destijds met Gordonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Greys, ik weet je afkeer van Cornald Maas, maar echt, ik verkies zijn commentaar bij het ESF honderd keer boven het commentaar van Daniel en Jan.
Lief kneuterig suf vind ik het.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Toch is Denemarken toch ook stiekem best suf?
Dat was erg jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniel Dekker moet een klap voor zijn bakkes krijgen met zijn 'welkom bij het TROS muziekfeest'.
TROS maakt het ESC belachelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen afkeer van Cornald, alleen van zijn beslissing van destijds met Gordon
Daniel Dekker moet een klap voor zijn bakkes krijgen met zijn 'welkom bij het TROS muziekfeest'.
Een beetje pissig maar?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was erg ja! Omg, ik kan daar best een beetje pissig om worden
![]()
.
Ik vind het onorigineel..het klinkt me té bekend in de oren maar daarom werkt het misschien juist ook wel! Sterke melodie maar die tekst vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef sararaats het volgende:
ons ma vond het liedje van België helemaal niks
die groep doet mij aan een pakske witloof denken (nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben)quote:
Een Nederlander die pakske zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
die groep doet mij aan een pakske witloof denken (nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben)
ik ben geen Nederlandse hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een Nederlander die pakske zegt
Wat snap je niet aan "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een Nederlander die pakske zegt
Oh, ik las "nu ben ik blij dat ik niet Belgische ben" i.p.v. "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"quote:
"Niet" duizelt me, waar in de zin het nou staatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ik las "nu ben ik blij dat ik niet Belgische ben" i.p.v. "nu ben ik niet blij dat ik Belgische ben"
Dat gevoel had ik vandaag ook al.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef sararaats het volgende:
kort gezegd: ik schaam me voor m'n nationaliteit
Dat heeft mijn collega gisteren ook 300 keer gezegd toen we sommige medelanders door de binnenstad zagen lopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef sararaats het volgende:
kort gezegd: ik schaam me voor m'n nationaliteit
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heeft mijn collega gisteren ook 300 keer gezegd toen we sommige medelanders door de binnenstad zagen lopen.
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat sosmmige Nederlanders nogal luidruchtig debiel deden.
Ja, ik vraag me nu af of de collega van amaranta misschien ook naar ons heeft lopen wijzenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ook) maar geen schreeuwerds
incl luchthoorntoeterding jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kwamen wel bont uitgedoste Nederlanders tegen ( en dat waren we zelf ook) maar geen schreeuwerds
zijn jullie homo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me nu af of de collega van amaranta misschien ook naar ons heeft lopen wijzen
Eeeeeeeh, neequote:
Pfieuw!quote:
Ga jij maar even naar de bank danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op 2 accounts per persoon staat 500 euro boete per post/PM.
fffhhhhhwwwssssjjjjjjjquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op 2 accounts per persoon staat 500 euro boete per post/PM.
Die vond ik leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga X-factor kijken en de generale zonder geluid op de computer aan zetten en als het leuk wordt even het geluid aanquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik ga X-factor kijken en de generale zonder geluid op de computer aan zetten en als het leuk wordt even het geluid aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |