Kijkt daar uberhaupt iemand naar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef APK het volgende:
Whehehe, blij dat ik het songfestival heb gekeken en niet de finale van Secret Story![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ziet de TROS het als een nationaal programma en moet het allemaal cheap cheap.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:46 schreef Micson het volgende:
Oh en Nederland was best goed vandaag, jammer van de K.U.T. presentatie. Als daar iets mee was gedaan, en er een fatsoenlijke show omheen bedacht was, stonden we in de finale. Daar ben ik van overtuigt!
quote:
Ja, Nee, Ja, Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het leuk?![]()
HeiBe Würsten gegeten?![]()
Op je telefoon gezeten?![]()
Foto's?
Je hebt toch wel foto's van het stadion gemaakt?quote:
Greysquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt toch wel foto's van het stadion gemaakt?
Oh ja Ed, dat had ik nog in het live topic gepost maar niemand reageerdequote:
Nog niet zwaai-moe?quote:
Ja, wie wur koelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
We hebben superleuke foto's! Even checken welke wel en niet online mogen
Jammer voor de Jees, Dana gelukkig ook niet door.
Wel een werelddag gehad en dat hele sfeertje was geweldig. Mensen die constant foto's van ons wilden maken
Het klonk goed, veel meezingende Nederlanders, was echt echt echt heel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:17 schreef grazz het volgende:
Welkom terugfijn dat jullie hebben genoten! Laten we hopen dat het volgend jaar nog eens dichtbij huis is.. ik wil ook een keer heen!
Hoe klonken de 3js in de zaal? waren er veel NLse fans?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Mensen die constant foto's van ons wilden maken
Ja duh!quote:
Ah topquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het klonk goed, veel meezingende Nederlanders, was echt echt echt heel gezellig![]()
![]()
Dat snap ik dus echt niet hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef grazz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog steeds teleurgesteld ben..ik baal er echt van
Ik zwaai nog effe door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja Ed, dat had ik nog in het live topic gepost maar niemand reageerde![]()
[..]
Nog niet zwaai-moe?
En had jij die pom-pom's van tombo opgegeten?
Nou dat!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hè.
Het gaat toch om de muziek?
Volgens mij waren ze nou niet echt super-enorme-3J-fans...
Leuk als Nederland het haalt, maar anders heb je toch een geweldige dag met allerlei bizar spektakel, zoals Jedward en mannen met roeptoeters op hun hoofd in een stadion met allemaal blije mensen?
Schnitzel op de foto dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:48 schreef Greys het volgende:
Net foto's gekeken op de laptop, incl schnitzel![]()
Morgen zetten we even een fotoverslag online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tsja, ik ben zelf al jaren fan van het ESF. Als je als fan een ja ehm..passie hebt voor dit circusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hè.
Het gaat toch om de muziek?
Volgens mij waren ze nou niet echt super-enorme-3J-fans...
Leuk als Nederland het haalt, maar anders heb je toch een geweldige dag met allerlei bizar spektakel, zoals Jedward en mannen met roeptoeters op hun hoofd in een stadion met allemaal blije mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |